Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+18
Ranfox
Chrono
RuRanMo
TheEternalMokou
Quwanti
Decidetto
Rage
Remilia~
Reym
T
Slaz
Nekotaku
211nafsimreK
jjkramok
Tanshu
wolfie559
Toumyon
Urameshiya
22 plaatsers

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  - Pagina 2 Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van Urameshiya zo sep 01, 2013 12:08 am

    En toen was ons glorieuze forum 2 jaar oud!

    Het voelt misschien een beetje overdreven om de verjaardag van een kleinschalig forum als het onze te vieren, maar het kan toch geen kwaad om even stil te staan bij wat we bereikt hebben. En dan heb ik het niet over de 45000+ posts die we met z'n allen gemaakt hebben - al is dat ook niet mis voor een ledental als het onze - maar bijvoorbeeld over het feit dat we sinds de vorige verjaardag van het forum meerdere erg geslaagde forummeets hebben kunnen houden, op cons maar ook op eigen initiatief. Dat geeft aan dat dit forum precies datgene doet waar het voor opgericht is: de Nederlandstalige Touhoucommunity bij elkaar brengen. Niet alleen online, maar ook in de echte wereld, op een manier die voor grote internationale Touhoufora niet mogelijk zou zijn.

    Persoonlijk vind ik dus dat we alle reden hebben om het forum dankbaar te zijn en het tweejarig bestaan ervan te vieren. En als ik het hier heb over 'het forum', heb ik het natuurlijk niet over de krakkemikkige servers van Forumotion, over de layout van het forum of over mijn admin panel. 'Het forum', dat zijn wij natuurlijk allemaal. Daarom wil ik bij dezen iedereen die hier de afgelopen twee jaar gepost heeft heel hartelijk bedanken! Dank jullie wel, allemaal! En vooral actief blijven, hè. k;P

    P.S. Omdat het forum alleen bestaat dankzij de mensen die erop posten, heeft iedereen die ooit op het forum gepost heeft vandaag een adminkleurtje. Ziet er best feestelijk uit, toch?
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  - Pagina 2 Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van Nekotaku zo sep 01, 2013 12:11 am

    VAN HARTE GEFELICITEERD, TVHAAAAAA! Nog een paar jaar en het forum wordt een geheel eigen youkai...
    Als ik me eventjes van een klein beetje meligheid mag bedienen... Het één en driekwart jaar dat ik met jullie heb mogen doorbrengen is echt al de beste tijd van m'n leven geweest.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  - Pagina 2 Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van Quwanti zo sep 01, 2013 12:28 am

    Ik moet zeggen, ik ben blij dat ik twee dagen en twee jaar geleden hier ben geregistreerd. Het heeft mij een hoop plezier bezorgd.
    k=w=
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  - Pagina 2 Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van TheEternalMokou zo sep 01, 2013 12:29 am

    TVH HAPPY VERJAARDAG IK HOU VAN JULLIE <3

    Nekotaku schreef:Het één en driekwart jaar dat ik met jullie heb mogen doorbrengen is echt al de beste tijd van m'n leven geweest.
    Dit. Best een raar idee eigenlijk, hoe mn leven best wel is veranderd door een forum. Maar ik ben jullie er heel erg dankbaar voor. Zonder jullie had ik nooit van het bestaan van conventies afgeweten, of was ik uberhaupt nooit terecht gekomen in de wereld van anime. Zonder jullie gezelligheid en steun wanneer dat nodig was, was ik nu nog steeds een best eenzaam en verlegen meisje enenenen... Dankjewel TvH!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  - Pagina 2 Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van Toumyon zo sep 01, 2013 12:29 am

    Ik weet niet waar ik moet beginnen...dus bij deze doe ik maar een speech.
    TvH is voor mij, meer dan een forum of internet pagina.
    Het is voor mij een magische plek zonder grenzen.
    De mensen zijn altijd open om naar je te luisteren.
    We zijn begrijpelijk en lief, we gaan zelfs weg met elkaar.
    En door TvH, heb ik zelfs nog wat vrienden gemaakt.
    We zijn er altijd voor elkaar, en we zijn zelfs zo close dat bijna iedereen van elkaar zijn/haar skype contact heeft.
    TvH is een plek zonder teleurstelling, mocht deze er toch zijn lossen we dat altijd snel en gemakkelijk op.
    ...TvH is...
    .....TvH is...
    .......TvH is...
    .....................Alles behalve negativiteit.
    Ik ben Dean...en ik wil met heel mijn hart iedereen bedanken voor zijn/haar vriendschap en begrip voor elkaar.
    TvH heeft ons een grote sterke familie band gegeven, dus laten we die band ook houden!


    Dank u.
    RuRanMo
    RuRanMo
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : De meest nutteloze dingen onthouden

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  - Pagina 2 Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van RuRanMo zo sep 01, 2013 12:44 am

    Ook al ben ik hier nieuw en volgens mij nog geen 2 weken hier, in die korte tijd heb ik me al goed vermaakt met de kleine chats en watniet. (Niet te vergeten Abunai.)

    Van harte gefeliciteerd TvH, nog veel goede jaren tegemoet, dat weet ik zeker.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  - Pagina 2 Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van Rage zo sep 01, 2013 12:49 am

    Ik moet toegeven dat ik echt blij ben dat een member ben van het forum. Positiviteit van mensen hebben hebben me laten veranderen (niet in elke aspect), maar ik ben blij om met de meeste mensen hier kunnen praten, ontmoeten en lol hebben. (Jullie weten over wie ik het heb =D)
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  - Pagina 2 Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van Toumyon zo sep 01, 2013 12:54 am

    Rage schreef:(Jullie weten over wie ik het heb =D)
    Ik wil jou nu zo erg knuffelen papa~ T__T
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  - Pagina 2 Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van Urameshiya zo sep 01, 2013 2:04 am

    Ik kan echt niet begrijpen waarom, maar ik krijg klachten over de oranje kleur! Heeft er misschien iemand een voorstel voor een mooiere kleur?
    jjkramok
    jjkramok
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Programmeren en Niet kunnen spellen

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  - Pagina 2 Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van jjkramok zo sep 01, 2013 2:58 am

    Happy Birthday TvH!

    Urameshiya schreef:Ik kan echt niet begrijpen waarom, maar ik krijg klachten over de oranje kleur! Heeft er misschien iemand een voorstel voor een mooiere kleur?
    Donker Blauw? ik schrok dat alles ineens de Ura kleur had ^^;

    Voor zo lang ik hier al zit, heb ik het wel erg naar mijn zin. Een grote familie k:3


    Chrono
    Chrono
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  - Pagina 2 Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van Chrono zo sep 01, 2013 10:59 am

    Gefeliciteerd TvH en moge het nog vele lange jaren doorstaan!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  - Pagina 2 Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van Urameshiya zo sep 01, 2013 11:34 am

    jjkramok schreef:
    Urameshiya schreef:Ik kan echt niet begrijpen waarom, maar ik krijg klachten over de oranje kleur! Heeft er misschien iemand een voorstel voor een mooiere kleur?
    Donker Blauw?  ik schrok dat alles ineens de Ura kleur had ^^;
    Vooruit dan! Donkerblauw het is! Tot er iemand klaagt, natuurlijk. k;P
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  - Pagina 2 Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van T zo sep 01, 2013 11:42 am

    Urameshiya schreef:
    jjkramok schreef:
    Urameshiya schreef:Ik kan echt niet begrijpen waarom, maar ik krijg klachten over de oranje kleur! Heeft er misschien iemand een voorstel voor een mooiere kleur?
    Donker Blauw?  ik schrok dat alles ineens de Ura kleur had ^^;
    Vooruit dan! Donkerblauw het is! Tot er iemand klaagt, natuurlijk. k;P
    Ik denk dat #A30029 ons beter staat.
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  - Pagina 2 Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van Ranfox zo sep 01, 2013 12:04 pm

    Ik vind dit blauw wel mooi hoor. Past ook prima bij Kogasa! k=w= 
    jjkramok
    jjkramok
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Programmeren en Niet kunnen spellen

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  - Pagina 2 Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van jjkramok zo sep 01, 2013 12:26 pm

    Ranfox schreef:Ik vind dit blauw wel mooi hoor. Past ook prima bij Kogasa! k=w= 
    Dat was stiekem ook het idee kXD    (eingenlijk niet hoor)

    Gesponsorde inhoud


    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  - Pagina 2 Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 3:23 pm