Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+15
Hina Kagiyama
NekoMithos
Tanshu
Ranfox
Pshycho Maniac
Faolinn
Michiresu
Sophie
Nekotaku
kyr2005
TheEternalMokou
Olly
UNOwen
Toumyon
Urameshiya
19 plaatsers

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice Empty 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice

    Bericht van Urameshiya ma aug 27, 2012 1:15 pm

    Oude leden, nieuwe leden, verzamelt u!

    Zoals sommigen van jullie wel zullen weten, vieren we zaterdag 1 september aanstaande de verjaardag van dit forum! Daarom stel ik voor om het forum die dag eens te verwennen.

    Wat houdt dat in? Heel simpel! Iedereen die dit leest (ja, jij ook!) verzint tenminste 1 nieuw topic om op dit forum te plaatsen, en opent dat topic komende zaterdag. Vervolgens reageren we allemaal op zo veel mogelijk van elkaars topics, en zorgen zo voor een explosie van activiteit!

    ...wat, valt dit plan tegen? Pfft, simpele plannen zijn vaak de beste plannen.

    Vergeet ook niet zaterdag in te loggen in de chatbox, zodat we het recordaantal chat-deelnemers kunnen verbreken. Hoe hoog dat record is weet niemand meer, dus we zullen er ruimschoots overheen moeten gaan om iedereen te overtuigen! Voor liefhebbers kunnen we zaterdagavond ook een Tinychat-sessie houden.

    Daarnaast zullen we naar alle waarschijnlijkheid komend weekend al Cirno's Rekenspel Online (CRSO) kunnen spelen! Doe mee en bewijs dat je de grootste ⑨ ben van ons allemaal! Voor wie nog niet eerder aan Cirno's Rekenspel heeft meegedaan, zullen we uiteraard vooraf de regels uitleggen. Dankzij het onfeilbare intellect van Reken-Grootm⑨ester T zullen we als alles meezit zelfs een toernooi kunnen houden, met (dankzij Nekotaku) een prijs voor de winnaar!

    Het precieze tijdstip en format van het CRSO-toernooi staan nog niet vast. Wil je graag meedoen maar is je tijd komende zaterdag beperkt? Laat het dan even weten op dit topic, zodat we er rekening mee kunnen houden.

    Nu weet ik dat er ook leden zijn die dit topic niet op tijd zullen lezen, maar TvH wel een warm hart toedragen. Laten we hen dus eindeloos poken wijzen op dit topic, zodat zaterdag iedereen van de partij is!


    P.S. Bijdragen aan de post-explosie mag natuurlijk ook best een dagje eerder of later. Waar het in de eerste plaats om gaat is dat 1 september een absoluut hoogtepunt in de geschiedenis van dit forum wordt, maar stiekem hoop ik ook op een blijvende activiteitsboost. :D


    Laatst aangepast door Urameshiya op zo sep 02, 2012 12:32 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice

    Bericht van Toumyon ma aug 27, 2012 1:35 pm

    wat een super idee, eerlijk gezegd had ik al iets gepland voor het een jaar welzijn van dit forum.

    Zaterdag kan ik wel gaan tinychatten enzo en aan vele dingen meedoen.
    enig nadeel is dat ik pas DENK IK, van 6uur kan mee doen.
    Ook een kleine sidenote is dat mijn GF komt logeren die dag.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice

    Bericht van UNOwen ma aug 27, 2012 3:37 pm

    Ik weet mijn topic al! En ik ben voor de tinychat, en het toernooi van le bakagame. Het record moet zeker verbroken worden dan!
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice

    Bericht van Olly ma aug 27, 2012 4:14 pm

    Wat een geweldig goed idee Ura! Ik ben nu al helemaal in de stemming~

    @Myon, push je GF het touhou fandom in en laat haar zich registreren :P
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice

    Bericht van Urameshiya ma aug 27, 2012 4:32 pm

    Olly schreef:@Myon, push je GF het touhou fandom in en laat haar zich registreren :P
    Volgens mij heeft Myon dat al eens geprobeerd... maar inderdaad, geef het niet op Myon! XD

    En ik ben blij dat jullie er voor in zijn!

    Ik zat net nog eens naar de titel van dit topic te kijken, maar vinden jullie ook niet dat een verjaardagsfestival op een Touhouforum een wat meer ZUNesque naam verdient? Anniversary of Exalted and Lunatic Conclave bijvoorbeeld. ...okee, dat moet beter kunnen! Iemand suggesties?
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice

    Bericht van TheEternalMokou ma aug 27, 2012 5:00 pm

    Oooh Nice 8D Ik begin alvast met brainstormen Geez, mijn hoofd is echt een gigantische berg rotzooi
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice

    Bericht van kyr2005 ma aug 27, 2012 5:29 pm

    Maar uraaaaa, topics typen is zo vermoeiend :o
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice

    Bericht van Urameshiya ma aug 27, 2012 5:36 pm

    Kyr, ik weet heel toevallig dat jij nog een topic hebt dat je toch wel ging maken! Waarom zou je dat niet gewoon zaterdag doen?
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice

    Bericht van Olly ma aug 27, 2012 6:28 pm

    Urameshiya schreef:

    Ik zat net nog eens naar de titel van dit topic te kijken, maar vinden jullie ook niet dat een verjaardagsfestival op een Touhouforum een wat meer ZUNesque naam verdient? Anniversary of Exalted and Lunatic Conclave bijvoorbeeld. ...okee, dat moet beter kunnen! Iemand suggesties?

    Reminiscence of the commencement of the neverendig gathering Deze is te lang denk ik. En te veel "of"s
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice

    Bericht van Toumyon ma aug 27, 2012 6:52 pm

    Urameshiya schreef:
    Olly schreef:@Myon, push je GF het touhou fandom in en laat haar zich registreren :P
    Volgens mij heeft Myon dat al eens geprobeerd... maar inderdaad, geef het niet op Myon! XD

    Hahaha dat klopt Ura, en nee ik geef niet op.
    De eerste stap waar ze wel interesse in had is naar haar eerste con gaan met mij, natuurlijk om haar dan richting Touhou te sturen heb ik natuurlijk hulp van jullie en Touhou cosplays nodig. XD
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice

    Bericht van Olly ma aug 27, 2012 6:59 pm

    Plan van aanpak:

    1) Stel haar voor aan de touhou-mensen en hoop dat ze het meteen leuk vindt
    2) Als dat niet werkt, verleid haar met lepels!
    3) Als dat niet werkt, val haar aan met de zeis en boot-chan
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice

    Bericht van Nekotaku ma aug 27, 2012 8:25 pm

    Dit klinkt geweldig, Ura! Ik ga proberen er werk van te maken. Volgens m'n agenda ben ik zaterdag beschikbaar. Als ik vergeet online te komen, bel maar gewoon XD
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice

    Bericht van Urameshiya ma aug 27, 2012 8:33 pm

    Nekotaku schreef:Dit klinkt geweldig, Ura! Ik ga proberen er werk van te maken. Volgens m'n agenda ben ik zaterdag beschikbaar. Als ik vergeet online te komen, bel maar gewoon XD
    Dat zal ik zeker doen!

    Olly schreef:Reminiscence of the commencement of the neverending gathering Deze is te lang denk ik. En te veel "of"s
    Ik vind 'm wel mooi! Hij's inderdaad een beetje lang, maar gelukkig heeft het Engrish daar een simpele doch elegante oplossing voor: lidwoorden mag je gewoon weglaten! :D
    Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice

    Bericht van Sophie ma aug 27, 2012 9:06 pm

    Ik weet niet of ik zaterdag mee kan spelen wegens een feestje hier,
    maar ik zal proberen een topic te bedenken! :3
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice

    Bericht van Michiresu ma aug 27, 2012 10:27 pm

    *Michi word weer nog eens actief*
    hmmm voor een topic heb ik nog niet meteen een idee, maar ik zou eens m'n tekening moeten vastzetten op foto en in m'n tekentopic spammen enzo.

    Tinychat zie ik ook wel zitten ^-^
    Al zal het niet te laat worden, volgende dag moet ik alweer werken
    bah drukke zomer is druk, maar in september enkele weekjes verlof <3 eindelijk

    Gesponsorde inhoud


    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~ Eastern Solstice

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 10, 2024 7:06 am