Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
Yonowaaru
UltimateAction
WCP
Ness Sova
Deviljho
Graan
Pshycho Maniac
Urameshiya
kyr2005
Pyonta-kun
14 plaatsers

    Civilization 5 multiplayer

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Civilization 5 multiplayer - Pagina 3 Empty Re: Civilization 5 multiplayer

    Bericht van Urameshiya ma maa 10, 2014 10:26 pm

    De Steamgroep-Skypechat zou kunnen, maar als we het hier posten hebben we het wel lekker ordelijk bij elkaar.

    Net als Graan heb ik Gods and Kings en Brave New World, en volgens mij alle DLC. Al weet ik dat laatste niet helemaal zeker.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Civilization 5 multiplayer - Pagina 3 Empty Re: Civilization 5 multiplayer

    Bericht van Deviljho ma maa 10, 2014 10:40 pm

    Ik heb de complete edition hierzo.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Civilization 5 multiplayer - Pagina 3 Empty Re: Civilization 5 multiplayer

    Bericht van Graan za maa 15, 2014 3:36 pm

    Ik zou zeggen dat we zo al redelijk wat mensen hebben voor een eerste poging. Kunnen we een zaterdagje afspreken o.i.d.?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Civilization 5 multiplayer - Pagina 3 Empty Re: Civilization 5 multiplayer

    Bericht van Urameshiya zo okt 12, 2014 3:05 pm

    Goed, dit is dus nooit iets geworden, maar het perfecte tijdstip voor een nieuwe poging tot een potje TvH-civ zit er nu aan te komen.

    Dus eens even inventariseren: wie is er hier van plan om Beyond Earth te gaan kopen? Het zou me namelijk enorm gaaf lijken om dat met een groepje mensen van hier kort na de release eens samen te spelen!
    Yonowaaru
    Yonowaaru
    Bronzen Bloemenkijker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Kan bijzonder goed epibreren.

    Civilization 5 multiplayer - Pagina 3 Empty Re: Civilization 5 multiplayer

    Bericht van Yonowaaru zo okt 12, 2014 3:37 pm

    Oh wauw, wist ik dat dit bestond? Ik ben zeker geinteresseerd in een keer een potje, ik zoek al tijden mensen om mee te spelen. Voor nu heb ik (vanwege tijdgebrek voornamelijk) geen plannen om Beyond Earth te komen, maar een potje Civ V klinkt leuk. Ik heb het originele spel + Gods and Kings en A Brave New World.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Civilization 5 multiplayer - Pagina 3 Empty Re: Civilization 5 multiplayer

    Bericht van Urameshiya za okt 25, 2014 5:14 pm

    WCP en ik zijn nu buitenaardse oliebollen aan het bakken voor de aliens in Beyond Earth, en het is glorieus. Is er echt niemand anders hier die BE gekocht heeft/gaat kopen?

    P.S.: Ook aan wie niet van plan is BE aan te schaffen kan ik de soundtrack van het spel van harte aanbevelen. De muziek is echt fantastisch.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Civilization 5 multiplayer - Pagina 3 Empty Re: Civilization 5 multiplayer

    Bericht van Princess Sylvysprit zo okt 26, 2014 12:02 am

    Urameshiya schreef:WCP en ik zijn nu buitenaardse oliebollen aan het bakken voor de aliens in Beyond Earth, en het is glorieus. Is er echt niemand anders hier die BE gekocht heeft/gaat kopen?

    P.S.: Ook aan wie niet van plan is BE aan te schaffen kan ik de soundtrack van het spel van harte aanbevelen. De muziek is echt fantastisch.
    Ik ga het eens torrenten, als het goed is wil ik het graag kopen (dit word dan misschien eindelijk mijn eerste civ)
    Ik heb echt veel goede dingen gehoord over deze game
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Civilization 5 multiplayer - Pagina 3 Empty Re: Civilization 5 multiplayer

    Bericht van Graan zo okt 26, 2014 2:01 am

    Ik denk dat ik het niet ga kopen. Ik heb Civ al meerdere maanden niet aangeraakt, en misschien is het beter als ik het zo laat :(.
    Rehab With Apple Juice
    Rehab With Apple Juice
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 24

    Civilization 5 multiplayer - Pagina 3 Empty Re: Civilization 5 multiplayer

    Bericht van Rehab With Apple Juice ma okt 27, 2014 6:21 pm

    ik heb Civ 5 + G&K en BNW, ook heb ik de scrambled nations DLC (en ook die andere nations DLC)

    Ik ga CIVBE echt niet kopen, het is gewoon civ 5 met een new earth sci fi thema en wat nieuwe features.

    mischien als het flink in prijs daalt zou ik het wel kopen, maar dat duurt waarschijnlijk wel een tijdje.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Civilization 5 multiplayer - Pagina 3 Empty Re: Civilization 5 multiplayer

    Bericht van Graan za apr 04, 2015 2:34 pm

    Het is een beetje een necro-bump, maar aangezien ik nog af en toe mensen van dit forum Civ5 zie spelen is het misschien interessant:

    Civ5 multiplayer heeft altijd een beetje half-assed support gehad van Firaxis, en ook al zijn er een aantal stappen gemaakt in het verleden, is er nooit een werkende mod compatibility ontwikkeld. Mods gebruiken in multiplayer is dus nooit of in heel beperkte mate met een workaround mogelijk geweest.
    Een paar dagen terug kreeg ik een berichtje van iemand die verwees naar de CiV MP Mod Manager, waarmee het schijnbaar toch mogelijk is om mods in multiplayer te gebruiken. Ik heb de mod zelf niet gebruikt en het is een third party tool, maar wel eentje die ontwikkeld is door een bekende modder. Voor zover ik heb gezien zijn mensen er enthousiast over en werkt het gewoon, dus voor mensen die altijd al eens mods in multiplayer wilden gebruiken is dit misschien het proberen waard.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Civilization 5 multiplayer - Pagina 3 Empty Re: Civilization 5 multiplayer

    Bericht van komodostache zo apr 10, 2016 12:16 pm

    Als mensen nog steeds zin hebben in potjes.....dan doe ik graag mee ^^.
    Heb ook alle bijbehorende DLC.
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Civilization 5 multiplayer - Pagina 3 Empty Re: Civilization 5 multiplayer

    Bericht van Snakke zo apr 10, 2016 5:13 pm

    Oh ik heb bijna alle games buiten civ6 hier ook liggen in mijn steam library, maar heb ze nog nooit gespeeld. Zijn het goede spellen? (voor mensen die helemaal nieuw zijn met het genre?)

    Als dat zo is en ik tijd heb wil ik best wel meedoen, heb wel geen DLC.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Civilization 5 multiplayer - Pagina 3 Empty Re: Civilization 5 multiplayer

    Bericht van Princess Sylvysprit zo apr 10, 2016 5:59 pm

    Ik stel je voor om gewoon Civ V te spelen en kijken of je het leuk vind.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Civilization 5 multiplayer - Pagina 3 Empty Re: Civilization 5 multiplayer

    Bericht van Graan zo apr 10, 2016 9:38 pm

    Snakke schreef:Oh ik heb bijna alle games buiten civ6 hier ook liggen in mijn steam library, maar heb ze nog nooit gespeeld. Zijn het goede spellen? (voor mensen die helemaal nieuw zijn met het genre?)

    Als dat zo is en ik tijd heb wil ik best wel meedoen, heb wel geen DLC.

    Ik heb 703 uren in Civ 5 zitten volgens Steam. Het is de enige Civ game die ik heb gespeeld, afgezien van een uurtje Civ 4 waarna ik afhaakte. Civ 5 vond ik goed opbouwen qua diepgang. Het wordt niet zo complex als andere games in het genre, en door in-game tips wordt het ook niet te overweldigend.

    Toen ik pas werd gevraagd wat mijn favoriete games waren, zette ik Civ 5 op nummer drie. Ik weet niet of ik die mening nog steeds heb. Het is sowieso een heel goed spel, maar wel ontzettend verslavend, en ik twijfel of dat laatste wel een goede eigenschap is. Mensen noemen vaak de "one more turn" eigenschap bij Civ, waar je altijd net een beurt verder wilt spelen om dat ene gebouw te finishen, een technology te researchen of een stad te capturen. Whoo yay, je hebt een getalletje verhoogd! Het is meer een bijproduct dan een focus van het spel, maar alsnog wel erg aanwezig. Ik kan het spel waarderen voor wat het is, maar vaak zie ik het juist geprezen worden voor de verslavendheid. Dat zie ik zelf misschien meer als een minpunt.

    Gesponsorde inhoud


    Civilization 5 multiplayer - Pagina 3 Empty Re: Civilization 5 multiplayer

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 5:09 am