Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Civilization 5 Touhou Mod - Remilia Scarlet

    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Civilization 5 Touhou Mod - Remilia Scarlet Empty Civilization 5 Touhou Mod - Remilia Scarlet

    Bericht van Graan vr maa 08, 2013 2:39 am

    De laatste weken ben ik bezig geweest met het maken van een mod voor Civilization V, het somewhat bekende strategiespel. MAARNIETZOMAAREENMODOFCOURSE. Een Touhou mod! Remilia Scarlet!

    Met behulp van een e-friend met teken skills is het vandaag eindelijk af gekomen. Vreemd genoeg waren er nog geen andere Touhou mods in het spel, terwijl het ondertussen al een tijdje uit is. Oh well.

    De mod is te vinden op:
    Gods&Kings (expansion)
    Vanilla

    Images:
    Spoiler:

    Muziek:
    Spoiler:
    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Civilization 5 Touhou Mod - Remilia Scarlet Empty Re: Civilization 5 Touhou Mod - Remilia Scarlet

    Bericht van Yuki Kuro vr maa 08, 2013 11:50 am

    Dat... IS EPIC! Nice idee :D

    Edit: Nu MOEST ik het spel wel kopen...
    Also, ik heb je een friend-invite gestuurd op Steam :D
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Civilization 5 Touhou Mod - Remilia Scarlet Empty Re: Civilization 5 Touhou Mod - Remilia Scarlet

    Bericht van kyr2005 vr maa 08, 2013 3:35 pm

    Heel mooi gemaakt! het enige dat ik jammer vind aan civ v mods is dat de ingame units gewoon het zelfde blijven, terwijl mensen wel hun naam/afbeelding veranderen, al weet ik maar goed genoeg dat het vrijwel onmogelijk is die te vervangen. Ik moet misschien is met wat meer custom civs spelen. Ook jammer dat ze die niet toestaan in multiplayer voor zover ik weet ・3・ stel je voor, een map van gensokyo met verschillende touhou civs! We zouden een game kunnen maken met allemaal mensen van het forum :D

    Ik speel zelf nog niet zo lang civ, maar ik vind het wel heel leuk. Ik ben niet helemaal zeker welke ik nu beter vind (ik heb civ 3,4 en 5), ik moet ze nog wat meer spelen :D
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Civilization 5 Touhou Mod - Remilia Scarlet Empty Re: Civilization 5 Touhou Mod - Remilia Scarlet

    Bericht van Graan vr maa 08, 2013 4:13 pm

    kyr2005 schreef:Heel mooi gemaakt! het enige dat ik jammer vind aan civ v mods is dat de ingame units gewoon het zelfde blijven, terwijl mensen wel hun naam/afbeelding veranderen, al weet ik maar goed genoeg dat het vrijwel onmogelijk is die te vervangen. Ik moet misschien is met wat meer custom civs spelen. Ook jammer dat ze die niet toestaan in multiplayer voor zover ik weet ・3・ stel je voor, een map van gensokyo met verschillende touhou civs! We zouden een game kunnen maken met allemaal mensen van het forum :D

    Ik speel zelf nog niet zo lang civ, maar ik vind het wel heel leuk. Ik ben niet helemaal zeker welke ik nu beter vind (ik heb civ 3,4 en 5), ik moet ze nog wat meer spelen :D

    Het is wel mogelijk, maar tricky. Voor zover ik weet kan je veel met bestaande models knutselen, zoals de grootte, samenstelling en hoeveelheid per unit. Ook custom skins zijn zeker mogelijk. Of er ook custom models in kunnen weet ik niet. Ik heb me er in ieder geval niet in verdiept.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Civilization 5 Touhou Mod - Remilia Scarlet Empty Re: Civilization 5 Touhou Mod - Remilia Scarlet

    Bericht van Pshycho Maniac do maa 14, 2013 7:59 pm

    Ik geloof dat er voor Civ 4 meer Touhou facties waren?
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Civilization 5 Touhou Mod - Remilia Scarlet Empty Re: Civilization 5 Touhou Mod - Remilia Scarlet

    Bericht van Graan do maa 14, 2013 11:02 pm

    Klopt. Ik heb me beperkt tot één civ, maar misschien dat ik er in de toekomst nog een paar maak. Het is wel grotendeels afhankelijk van available artists (nu ik één civ af heb, isartwork is waarschijnlijk het meest tijdrovende hieraan).
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Civilization 5 Touhou Mod - Remilia Scarlet Empty Re: Civilization 5 Touhou Mod - Remilia Scarlet

    Bericht van Pshycho Maniac vr maa 15, 2013 9:44 pm

    Het ziet er wel heel leuk uit.
    Muziek is ook best gaaf.

    Gesponsorde inhoud


    Civilization 5 Touhou Mod - Remilia Scarlet Empty Re: Civilization 5 Touhou Mod - Remilia Scarlet

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 9:21 am