Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+22
rockpad
Gemu
homemadecupcake
TH-chen
211nafsimreK
Cryogenic Cereal
Mitch
Nephilith
T
RemiliaxScarlet
Scarlet
kyr2005
Toumyon
Nekotaku
LightSpeedReisen
TanukiTyfoon
Quwanti
UNOwen
Rage
Urameshiya
Remilia~
Sophie
26 plaatsers

    Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!!

    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!! - Pagina 3 Empty Re: Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!!

    Bericht van Rage vr mei 24, 2013 12:49 am

    Yay~ Meiling is van mij en mij alleen~!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!! - Pagina 3 Empty Re: Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!!

    Bericht van Urameshiya vr mei 24, 2013 12:55 am

    Hah, ik wist wel dat Kogasa zou winnen!

    Skip schreef:(Overigens had onze machtige U-paraplu had nog meer leuke ideeën voor popularity contests~!)
    Huh? Wat voor ideeën had ik ook weer? Heb je het nu over de Grote Kleine Paraplu-verkiezing? De Wie-wordt-Pyonta's-volgende-Fire-Emblem-waifu Show? Hakugyokuro's Got Talent? Welke was het?
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!! - Pagina 3 Empty Re: Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!!

    Bericht van Sophie vr mei 24, 2013 12:58 am

    Urameshiya schreef:Hah, ik wist wel dat Kogasa zou winnen!

    Skip schreef:(Overigens had onze machtige U-paraplu had nog meer leuke ideeën voor popularity contests~!)
    Huh? Wat voor ideeën had ik ook weer? Heb je het nu over de Grote Kleine Paraplu-verkiezing? De Wie-wordt-Pyonta's-volgende-Fire-Emblem-waifu Show? Hakugyokuro's Got Talent? Welke was het?

    Dat zijn allemaal geweldige ideeën!

    Maar ik had het over je idee dat je meerdere stemmen kan geven, bijv. een hele stem en een halve stem.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!! - Pagina 3 Empty Re: Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!!

    Bericht van Urameshiya vr mei 24, 2013 10:21 am

    ^Ooh, dat was meer hardop denken dan dat ik van plan was dat nu uit te gaan voeren. Maar als we over een paar weken aan de nieuwe characters van de TH14-demo / 13.5 gewend geraakt zijn is het misschien wel een leuk idee om daarmee nog een populariteitsverkiezing te houden.

    Overigens, jouw signature legt mij dingen in de mond die ik nooit gezegd heb. k^^;
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!! - Pagina 3 Empty Re: Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!!

    Bericht van Sophie vr mei 24, 2013 10:23 am

    Urameshiya schreef:

    Overigens, jouw signature legt mij dingen in de mond die ik nooit gezegd heb. k^^;

    Maar het is een signature, alles wat in signatures staat is waar en door de gerefereerde personen gezegd!

    Om on-topic te blijven, dat is ook een leuk idee! Een 13.5 + 14 populariteitscontest!

    Moeten we eigenlijk alleen wel wachten tot de volle versie van 14.
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!! - Pagina 3 Empty Re: Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!!

    Bericht van Scarlet vr mei 24, 2013 4:18 pm

    Waarom ben ik niet blij dat Flan zoveel liefde krijgt...
    Oja....IK MOET NU DELEN D:
    A-Duck
    A-Duck
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : In een eend veranderen

    Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!! - Pagina 3 Empty Re: Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!!

    Bericht van A-Duck vr mei 24, 2013 4:21 pm

    Gelukkig heeft Flandre Four of a kind

    voor ieder 1 flan
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!! - Pagina 3 Empty Re: Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!!

    Bericht van Scarlet vr mei 24, 2013 4:32 pm

    A-Duck schreef:Gelukkig heeft Flandre Four of a kind

    voor ieder 1 flan

    O WAT BEN JE SLIM DUCK!
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!! - Pagina 3 Empty Re: Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!!

    Bericht van RemiliaxScarlet vr mei 24, 2013 4:38 pm

    REMILIA GOOOO!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!! - Pagina 3 Empty Re: Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!!

    Bericht van Toumyon vr mei 24, 2013 8:32 pm

    Achja dat Remilia wint ga ik echt niet dood van, because i like her a lot too~!

    Oh en Yes!
    Youmu is van mij!
    ...en van Faolinn, maar dat is niet erg want Faolinn is toch sexy genoeg. XD
    Toulinmu?
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!! - Pagina 3 Empty Re: Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!!

    Bericht van rockpad za mei 25, 2013 9:58 am

    gelukkig staat sakuya op de 2de plek met cirno anders moest ik haar nog delen met heel veel mensen :3

    flandre en remilia zijn idd nice en staan hoog boven mijn lijstje
    en ik had zowiezo al een gevoel dat flandre zal winnen
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!! - Pagina 3 Empty Re: Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!!

    Bericht van UNOwen za mei 25, 2013 3:01 pm

    GO UNZAN!!

    (Als Ura geen foutieve informatie had doorgegeven was Flan de opperwaifu Uguu~)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!! - Pagina 3 Empty Re: Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!!

    Bericht van Urameshiya za mei 25, 2013 3:09 pm

    UNOwen schreef:GO UNZAN!!

    (Als Ura geen foutieve informatie had doorgegeven was Flan de opperwaifu Uguu~)
    Foutief, zeg je? Dat komt niet heel overtuigend over als je ondertussen voor Unzan staat te juichen!
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!! - Pagina 3 Empty Re: Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!!

    Bericht van MR.Kriesebo za mei 25, 2013 7:44 pm

    Ik wist dat ik iets had gemist tijdens mijn afwezigheid. ==

    Gesponsorde inhoud


    Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!! - Pagina 3 Empty Re: Waifus van Hakugyokuro: Winnaars bekend!!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 7:19 am