Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+28
Tritium
Princess Sylvysprit
Plaki
jjkramok
Zigzagwolf
wolfie559
Rage
xNewWaveBossanova
XavC
LightSpeedReisen
homemadecupcake
RemiliaxScarlet
Fuyres
rockpad
Sophie
Faolinn
Olly
MR.Kriesebo
Urameshiya
Scarlet
NekoMithos
Quwanti
TheEternalMokou
Shiro
Toumyon
TanukiTyfoon
T
komodostache
32 plaatsers

    welk wapen is jouw favoriet?!

    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 4 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van komodostache ma okt 07, 2013 6:35 pm

    Plaki schreef:Revolvers vind ik wel bad-ass
    Ook een speciaal model?
    Plaki
    Plaki
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 31

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 4 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van Plaki ma okt 07, 2013 11:05 pm

    komodostache schreef:
    Plaki schreef:Revolvers vind ik wel bad-ass
    Ook een speciaal model?
    De eerste die me naar binnen schiet is de Executioner uit Black Ops II
    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 4 Executioner_Menu_Icon_BOII
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 4 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van Princess Sylvysprit ma okt 07, 2013 11:46 pm

    De beam katanna van Travis Touchdown is wel vet ;p
    Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 4 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van Tritium ma nov 18, 2013 8:48 pm

    Ik kies toch voor mijn ᚾᚨᚷᚨᛏᛟ, ze is een zelfgemaakt, enkelzijdige bidenhänder van warmgewalst Fe360 schrootstaal(GO RECYCLE~). Amateuristisch in mekaar gelast door mezelf, en een van me eerste zelfgemaakte melee wapens. Ze is ongeveer 1.7m hoog en weegt 12 kilo. De punt is met hulp van een acetyleenbrander gesmeed voor hardheid, heeft aan de botte kant meerde tanden die er met een hydraulische pers uit zijn gebeten voor pansterdoorboring en zagen, van punt tot pareerhaken is de kling een meter lang, van de pareerhaken tot het kruis is een riccaso van ongeveer 30 centimeter, van het kruis tot de pommel is de greep ongeveer 30 centimeter lang met een pommel van ongeveer 10 centimeter die gehaakt genoeg is om als goededag te gebruiken.

    Maar mischien hebben mensen wel iemand zien rondlopen met een gigantisch grijs zwaard op abunai 2012, dat was ik met ᚾᚨᚷᚨᛏᛟ, het ding werd niet geheel onverwacht in beslag genomen, maar ik kreeg haar wel terug, en de crew was zwaar onder de indruk XD

    Heyhey, foto~
    Spoiler:


    Laatst aangepast door Tritium op zo dec 01, 2013 8:55 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 4 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van draakedan di nov 19, 2013 7:21 am

    favoriete wapens top 3 :
    1: de controlestaaf van okuu
    2: Kanako's onbashira
    3: Flan's lavaetinn

    favoriete non-touhou wapen:
    atoom bom waterstof bom


    Laatst aangepast door draakedan op wo nov 20, 2013 7:46 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : favoriete non-touhou wapen naam aangepast (wist de naam eerst niet in NL))
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 4 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van MR.Kriesebo di nov 19, 2013 9:56 pm

    Ik denk dat de meeste mensen het wel met me eens zijn dat een gewone splijtingsbom ouderwets is.


    Mij lijkt een waterstofbom wat beter.
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 4 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van draakedan wo nov 20, 2013 7:44 am

    eigenlijk vind ik die waterstofbom cooler maar ik wist de Nederlandse naam daarvoor niet
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 4 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van komodostache wo nov 20, 2013 8:10 am

    ooooo 

    ik zelf ben nu ook gek op blow darts
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 4 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van Princess Sylvysprit do nov 21, 2013 9:07 pm

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 4 Engineer_Update_Frontier_Justice.png
    https://s877.photobucket.com/user/MortalMan2/media/Engineer_Update_Frontier_Justice.png.html?t=1278451852
    Dit leuke ding hier, je krijgt er crits van als je sentry kapot gaat, werkt perfect met mini sentries!
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 4 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van Deviljho do nov 21, 2013 10:00 pm

    fotolinks:
    De hamers van monster hunter zijn zo geweldig. Ik bedoel, in welk ander spel gebruik je het hoofd van je eerder gedoodde monsters om anderen mee te slaan?



    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 4 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van Cryogenic Cereal ma nov 25, 2013 7:02 pm

    eeveesprit schreef:welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 4 Engineer_Update_Frontier_Justice.png
    https://s877.photobucket.com/user/MortalMan2/media/Engineer_Update_Frontier_Justice.png.html?t=1278451852
    Dit leuke ding hier, je krijgt er crits van als je sentry kapot gaat, werkt perfect met mini sentries!
    Pfft, stock shotgun is best shotgun. (Nouja, dat vind ik.)
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 4 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van Princess Sylvysprit ma nov 25, 2013 7:56 pm

    Cryogenic Cereal schreef:
    eeveesprit schreef:welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 4 Engineer_Update_Frontier_Justice.png
    https://s877.photobucket.com/user/MortalMan2/media/Engineer_Update_Frontier_Justice.png.html?t=1278451852
    Dit leuke ding hier, je krijgt er crits van als je sentry kapot gaat, werkt perfect met mini sentries!
    Pfft, stock shotgun is best shotgun. (Nouja, dat vind ik.)
    En hoezo dat? Hou je niet van crits ofzo?
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 4 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van Cryogenic Cereal ma nov 25, 2013 8:18 pm

    eeveesprit schreef:
    Cryogenic Cereal schreef:
    eeveesprit schreef:welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 4 Engineer_Update_Frontier_Justice.png
    https://s877.photobucket.com/user/MortalMan2/media/Engineer_Update_Frontier_Justice.png.html?t=1278451852
    Dit leuke ding hier, je krijgt er crits van als je sentry kapot gaat, werkt perfect met mini sentries!
    Pfft, stock shotgun is best shotgun. (Nouja, dat vind ik.)
    En hoezo dat? Hou je niet van crits ofzo?
    Ik heb liever dat ik meer kansen heb om mensen neer te schieten. Best wel makkelijk als je een beetje kan mikken en ontwijken, en ik hou er niet echt van om mijn sentry te slopen voor crits die toch verdwijnen zodra ik sterf.

    En reloaden is een totale bitch in meeste gevallen.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 4 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van Princess Sylvysprit ma nov 25, 2013 10:08 pm

    Cryogenic Cereal schreef:
    eeveesprit schreef:
    Cryogenic Cereal schreef:
    eeveesprit schreef:welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 4 Engineer_Update_Frontier_Justice.png
    https://s877.photobucket.com/user/MortalMan2/media/Engineer_Update_Frontier_Justice.png.html?t=1278451852
    Dit leuke ding hier, je krijgt er crits van als je sentry kapot gaat, werkt perfect met mini sentries!
    Pfft, stock shotgun is best shotgun. (Nouja, dat vind ik.)
    En hoezo dat? Hou je niet van crits ofzo?
    Ik heb liever dat ik meer kansen heb om mensen neer te schieten. Best wel makkelijk als je een beetje kan mikken en ontwijken, en ik hou er niet echt van om mijn sentry te slopen voor crits die toch verdwijnen zodra ik sterf.

    En reloaden is een totale bitch in meeste gevallen.
    Reloaden heb ik nou echt nooit last van ofzo, ik reload gewoon altijd als ik mensjes niet zie, tenzij ik nog 3/4 kogels over heb ofzo
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 4 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van wolfie559 di nov 26, 2013 10:45 am

    ahja nog een wapen die simpelweg totally badass is is: ELK WAPEN IN DE RWBY SERIE.

    THE END

    Gesponsorde inhoud


    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 4 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 6:36 am