Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+28
Tritium
Princess Sylvysprit
Plaki
jjkramok
Zigzagwolf
wolfie559
Rage
xNewWaveBossanova
XavC
LightSpeedReisen
homemadecupcake
RemiliaxScarlet
Fuyres
rockpad
Sophie
Faolinn
Olly
MR.Kriesebo
Urameshiya
Scarlet
NekoMithos
Quwanti
TheEternalMokou
Shiro
Toumyon
TanukiTyfoon
T
komodostache
32 plaatsers

    welk wapen is jouw favoriet?!

    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 2 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van rockpad ma mei 13, 2013 6:41 pm

    TheEternalMokou schreef:Een schaar. Verdere uitleg is niet nodig.
    Corpse party corpse party corpse party kleine meisjes doodsteken en oogkassen uitschrapen teeheehee <3
    omg jij Q n Q

    mijn wapen
    is een zwaard
    (of knives maar ik kan ook met pads gooien muhahaha)
    Fuyres
    Fuyres
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 33

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 2 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van Fuyres ma mei 13, 2013 6:52 pm

    Dan zou ik voorlopig gaan voor de: Dragunov Sniper Riffle!! (eigenlijk vindt ik alle Sniper Riffle's wel wat hebben) welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 2 SVD_Dragunov
    P.S. Heb nog een lijste met mijn favoriete per klasse, als ik hem vindt zal ik die hier even posten ^^
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 2 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van Shiro ma mei 13, 2013 7:04 pm

    TheEternalMokou schreef:Een schaar. Verdere uitleg is niet nodig.
    Corpse party corpse party corpse party kleine meisjes doodsteken en oogkassen uitschrapen teeheehee <3
    Persoonlijk denk ik dat een schaar handiger is als martelwerktuig dan als wapen, gezien het nogal moeilijk is er iemand direct mee neer te steken of zo.
    Maar als we zulke dingen ook als wapens tellen: Een rasp.♥
    Raspen zijn leuk. En pijnlijk~
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 2 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van RemiliaxScarlet ma mei 13, 2013 7:12 pm

    TheEternalMokou schreef:Een schaar. Verdere uitleg is niet nodig.


    *highfives*
    Ik dacht aan hetzelfde! 8D

    Maar ook een pijl en boog. >:3
    Jullie moeten weten waarom, toch?
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 2 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van TheEternalMokou ma mei 13, 2013 7:14 pm

    Shiro schreef:
    TheEternalMokou schreef:Een schaar. Verdere uitleg is niet nodig.
    Corpse party corpse party corpse party kleine meisjes doodsteken en oogkassen uitschrapen teeheehee <3
    Persoonlijk denk ik dat een schaar handiger is als martelwerktuig dan als wapen, gezien het nogal moeilijk is er iemand direct mee neer te steken of zo.
    Dat is waar! Maar als je hard genoeg prikt moet het gewoon moeten kunnen, toch?
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 2 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van Toumyon ma mei 13, 2013 7:19 pm

    Kari Emma en Sasja...dit onderwerp is gewoon voor jullie gemaakt lijkt me.
    Stelletje sadistjes jullie...ahwwww...~<3
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 2 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van Shiro ma mei 13, 2013 7:32 pm

    TheEternalMokou schreef:
    Shiro schreef:
    TheEternalMokou schreef:Een schaar. Verdere uitleg is niet nodig.
    Corpse party corpse party corpse party kleine meisjes doodsteken en oogkassen uitschrapen teeheehee <3
    Persoonlijk denk ik dat een schaar handiger is als martelwerktuig dan als wapen, gezien het nogal moeilijk is er iemand direct mee neer te steken of zo.
    Dat is waar! Maar als je hard genoeg prikt moet het gewoon moeten kunnen, toch?
    Als je de vitale delen raakt kan het gewoon. Het probleem met scharen is dat ze klein zijn, en dat je die vitale delen moeilijker raakt. Zwaarden of zo raken veel sneller een belangrijk orgaan door hun grootte.Ik zou een schaar niet snel gebruiken voor een moord omdat je dat met veel kracht in iemand moet steken, en het me niet heel moeilijk lijkt om fatale wonden te ontwijken met zo'n klein ding dat ook nog eens voor het grootste deel onscherp is. Ieder dun en stevig genoeg voorwerp kan een moordwapen worden als je het in iemands oogkas steekt, zo ook de pen die Kries voorstelde, maar je moet het wel eerst in iemand's ogen zien te steken.

    Niet dat ik echt mensen ga neersteken, maar erover nadenken is altijd leuk.♥
    Maar in de juiste situatie is het goed bruikbaar. Erg goed♥~
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 2 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van rockpad ma mei 13, 2013 7:45 pm

    Toumyon schreef:Kari Emma en Sasja...dit onderwerp is gewoon voor jullie gemaakt lijkt me.
    Stelletje sadistjes jullie...ahwwww...~<3

    ik dacht aan corpse pary
    toen vond ik ze helemaal niet schattig meer
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 2 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van RemiliaxScarlet ma mei 13, 2013 8:09 pm

    rockpad schreef:
    Toumyon schreef:Kari Emma en Sasja...dit onderwerp is gewoon voor jullie gemaakt lijkt me.
    Stelletje sadistjes jullie...ahwwww...~<3

    ik dacht aan corpse pary
    toen vond ik ze helemaal niet schattig meer

    Dat is ook waar we het vandaan hebben.~

    Maar een pijl en boog vind ik ook gewoon goed. Hehehehe~
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 2 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van homemadecupcake ma mei 13, 2013 8:12 pm

    hmmm een slagersmes >:D mwhahaah
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 2 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van rockpad ma mei 13, 2013 8:44 pm

    homemadecupcake schreef:hmmm een slagersmes >:D mwhahaah
    van scharen naar butcher knives
    owo
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 2 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van Olly ma mei 13, 2013 9:59 pm

    Wat ik ook even noemenswaardig vind is een creditcard.
    Deze kun je gebruiken voor de zogenaamde Glasgow Smile, later ook wel bekend als de Chelsea Grin.
    Zoals de naam al zegt begon het allemaal in Glasgow. Waar bendeleden wonden aanbratchten met een mesje of glasscherf in je mondhoeken. Daarna werd je zo hard geslagen, vooral in de buik, totdat je ging schreeuwen en je mondhoeken zouden scheuren. De littekens die je hieraan overhoudt zorgen ervoor dat het lijkt alsof je altijd lacht. Zie The Joker uit Batman.
    In plaats van met een glasscherf of mesje kon met ook een creditcard in je mond stoppen en je daarna slaan. De spanning die op je mondspieren kwam te staan als je schreeuwde zou genoeg zijn om de boel te doen scheuren.
    Later hebben Engelse gangs dit overgenomen, de meest bekende daarvan waren de Chelsea Headhunters, vandaar de naam Chelsea Grin.

    De creditcard past prima in het rijtje huishoudelijk onschuld, wat het voor mij een extra charme geeft, Hoewel dit natuurlijk een martelwijze is en geen moordwijze, heb ik me hier altijd al zo over verwonderd dat ik het toch even wilde noemen.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 2 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van Faolinn di mei 14, 2013 1:15 am

    Olga takes the sickness to the next level, that's mah girl!

    Maar Shiro zal ik even moeten corrigeren:
    Zwaarden zijn veelal niet gemaakt om vitale organen te raken (die zitten grotendeels achter je borstkas en daar steek je niet zo gauw doorheen, er zijn uiteraard zwaarden die dat kunnen maar dat zijn meer paddenprikkers en geen echte zwaarden). Zwaarden zijn ofwel gemaakt om botten te breken (=slagzwaarden zoals het breedzwaard) ofwel om slagaders te raken (=snijzwaarden zoals de katana)

    Maar jongens wat doen jullie allemaal moeilijk. Vitale punten raken? Pft. Trebuchet laden, hendel om en woooosh daar gaat eventjes een halve ton aan steen de lucht in. Mannetje dat 300 meter verderop staat zal daar niet blij mee zijn. AL zijn vitale punten zullen wel zijn geraakt dunkt me~
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 2 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van Shiro di mei 14, 2013 1:27 am

    Faolinn schreef:Maar Shiro zal ik even moeten corrigeren:
    Zwaarden zijn veelal niet gemaakt om vitale organen te raken (die zitten grotendeels achter je borstkas en daar steek je niet zo gauw doorheen, er zijn uiteraard zwaarden die dat kunnen maar dat zijn meer paddenprikkers en geen echte zwaarden). Zwaarden zijn ofwel gemaakt om botten te breken (=slagzwaarden zoals het breedzwaard) ofwel om slagaders te raken (=snijzwaarden zoals de katana)
    Ik had het ook niet zozeer over dat zwaarden gemaakt zijn om organen te raken, maar het ging me meer om de grootte. Een zwaard heeft nu eenmaal meer kans om een ader/orgaan/iets noodzakelijks te raken dan een schaar, niet?
    En bovendien: Als je een normaal deel van een lichaam doorboort met een zwaard zijn ze al zwakker. Dan steek je nog een paar keer, en dan gaan ze dood. Perfect, niet?

    Faolinn schreef:Maar jongens wat doen jullie allemaal moeilijk. Vitale punten raken? Pft. Trebuchet laden, hendel om en woooosh daar gaat eventjes een halve ton aan steen de lucht in. Mannetje dat 300 meter verderop staat zal daar niet blij mee zijn. AL zijn vitale punten zullen wel zijn geraakt dunkt me~
    Maar dan zie je ze geen pijn lijden! Dat is het niet interessant.
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 2 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van LightSpeedReisen di mei 14, 2013 8:58 am

    TheEternalMokou schreef:Een schaar. Verdere uitleg is niet nodig.

    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 2 1i0g7q

    Gesponsorde inhoud


    welk wapen is jouw favoriet?!  - Pagina 2 Empty Re: welk wapen is jouw favoriet?!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 12:15 pm