Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+8
Remilia~
Faolinn
Nekotaku
Olly
RemiliaxScarlet
Scarlet
Urameshiya
Rage
12 plaatsers

    Welkom bij Aya's Bunbunmaru~!

    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Welkom bij Aya's Bunbunmaru~! Empty Welkom bij Aya's Bunbunmaru~!

    Bericht van Rage vr apr 19, 2013 1:08 pm

    Niet zo zeer een RP maar iets lolligs voor onze members!

    Jullie zijn nu werknemers bij Aya's Bunbunmaru, hier schrijf je artikels over de
    gebeurtenissen in Gensokyo, over Touhou characters of zelfs een member or members van de TvH
    community. Artikels kunnen zelf bedacht zijn, gebaseerd op een gebeurtenis of een echte krantenartikel
    aangepast.

    Mocht er vragen zijn, stel ze via PM!!

    Hierbij de eerste artikel;

    Jasper van der P. krijgt 18 jaar huisarrest

    Monnickendam - Jasper van der P., de Mad Scientist uit Monnickendam, moet 18 jaar binnen blijven voor het creëren van een real-life Touhou karakter. Het Openbaar Ministerie (OM) had 3 weken geleden 20 jaar huisarrest geëist.

    Jasper van der P. had met gebruik van de vreemdste cellen de karakter Wiggle tot leven gewekt. Het meisje was 16 jaar oud en in de war. Wiggle was volgens het OM een volstrekt willekeurig karakter.

    Met een witte jas vol met Touhou DNA dwong hij de cellen zich aan te passen en te vormen in een klein meisje. Na het creëren riep Jasper van der P. "Alive.. IT'S ALIVE!!! HAHAHAHAHAHA".

    Volgens de rechtbank heeft van der P. na het creatie „een serie weloverwogen handelingen” uitgevoerd. Zo draaide hij Wiggle om en gaf haar een Keytar, waarbij hij Wiggle haar eigen theme forceerde te spelen. Ook dacht hij na wat zijn creatie zou betekenen voor de wereld.

    De rechtbank acht Jasper van der P. volledig toerekeningsvatbaar toen hij Wiggle creërde en forceerde muziek te spelen. Ooggetuige Olga P. stond er bij en keek ernaar waarbij ze riep. "Jasper Jasper Jasper! Waarom heb je geen Kisume voor mij gemaakt?!"

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Welkom bij Aya's Bunbunmaru~! Empty Re: Welkom bij Aya's Bunbunmaru~!

    Bericht van Urameshiya zo apr 28, 2013 11:54 pm

    AANLEG BIERMEER OP TRAPPENFORUM
    Het Trappenforum, bekend als de ambassadewijk van de Youkaiberg, krijgt er na de recente voltooiing van een tumbleweedfabriek en een reusachtig laboratorium binnenkort nog een toeristische trekpleister bij. Als het aan de eigenaars van het terrein ligt, zal het binnenkort voorzien worden van een meer gevuld met bier.

    Projectleider Nico Eckotackos over het meer: "We hadden al een terrarium voor blauwe spinnen aangelegd tussen de ambassade van de Meilingfederatie en het consulaat van Team Rumia. Wonderlijk genoeg leverde dat nagenoeg geen klachten op. Het leek ons daarom nu tijd om de logische volgende stap te zetten in de ontwikkeling van dit forum: een biermeer."

    Volgens Eckotackos zou de voormalige locatie van het Hoofdkwartier van de Satori-alliantie een geschikte plek zijn voor het indrukwekkende project. De precieze omvang en diepte van het meer staan echter nog niet vast. "Het moet in ieder geval genoeg zijn om een bierkrachtcentrale aan te drijven. Als we die aansluiten op het stroomnetwerk van die malle godin bovenop de berg, brengt het een goeie duit in het laatje voor ons labo." aldus Eckotackos.

    Ook zijn assistent Karini is enthousiast over het plan. Zij heeft zo haar eigen ideeën over het nut van een biermeer. "Stel je voor, als we eenmaal een eigen meer hebben mag ik zo veel verschepen als ik wil!"

    Als alles volgens de planning verloopt, zal het alcoholische meer over een half jaar voor het publiek geopend worden. Naar verluid zijn er vanuit kappa-nederzettingen beneden aan de berg al tientallen reservering geplaatst. Projectleider Eckotackos wijst erop dat bezoekers hun eigen glazen mee zullen moeten brengen.




    (Voor de duidelijkheid, dit artikel is bedoeld als aanvulling op m'n weerwolven-verhaal. k=w=)
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Welkom bij Aya's Bunbunmaru~! Empty Re: Welkom bij Aya's Bunbunmaru~!

    Bericht van Rage wo mei 01, 2013 7:36 am

    'Stations woensdagmorgen weer normaal'

    GENSOKYO - Treinreizigers zullen woensdagmorgen helemaal niets meer merken van de enorme Hakurei-operatie van 30 april. Hoewel de treinen uit Noord-Gensokyo in de nacht van dinsdag op woensdag tot 4 uur rijden om iedereen naar huis te brengen, begint stipt om 5 uur de gewone dienstregeling weer. Met schone treinen en schone stations, belooft Yakumo Ran, woordvoerder van Yakumo Spoorwegen.

    „De reiziger zal eigenlijk helemaal niks meer merken van de 30 april-drukte. We gaan gewoon uit van een nieuwe werkdag.” Hoewel dit week de Kenpo Kinenbi, Midori no Hi en Kodomo no hi zijn, verwacht het vervoersbedrijf niet dat de spits veel rustiger zal verlopen dan normaal.

    Op station Gensokyo Centraal stonden dinsdag aan het begin van de avond al schoonmaakfairies (deze zijn ingehuurd bij Remilia Scarlet) op de perrons om alvast het ergste vuil uit elke aankomende trein te halen. Villagers klaagden meer over overvolle treinen dan over rotzooi in de coupés. „Op de heenweg vanmiddag was alles nog brandschoon. Nu, op weg naar huis, niet meer, maar dat hoort erbij op zo'n dag”, vertelde een van Keine's studenten uit de Human Village terwijl ze demonstratief haar hamburgerverpakking op de grond gooide.
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Welkom bij Aya's Bunbunmaru~! Empty Re: Welkom bij Aya's Bunbunmaru~!

    Bericht van Scarlet wo mei 01, 2013 4:13 pm

    Super-meshiya-markten verdienen flink aan Oranjeproducten
    Welkom bij Aya's Bunbunmaru~! Image-404998copy
    De verkoop van Oranjeproducten heeft de super-meshiya-markten de afgelopen week 1284590000,00 yen aan extra omzet opgeleverd.

    Dat heeft onderzoeksbureau ⑨ woensdag bekendgemaakt.
    Ruim 1,4 miljoen yokai’s (bijna ① op de ⑤) kochten die week een of meer producten uit de Oranje-selectie.

    Ouderen en fairy’s kochten de meeste Oranjespullen, terwijl shrines wat achter bleven. Vooral in de Randstad en het midden van Gensokyo gingen veel Oranjeproducten over de toonbank.
    Het populairst waren het Kogasa Kroningstoetjes
    Spoiler:
    , OranjeFlan(vla), yen pepermunt, Buys Koningschu’s(zoenen) en Cirno ⑨ (24) rollen oranje wc-papier
    Spoiler:
    .

    Ook OranjeChen’s(tompouces)
    Spoiler:
    vielen in de smaak. Afgelopen week heeft ruim 11% van de yokai’s(baka's) dit gebak gekocht. Dat is ⑥00 procent meer dan in een gemiddelde week, aldus onderzoeksbureau ⑨.




    Ik hoop dat dit artiekel in de smaak valt :P Ik heb mijn best gedaan.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Welkom bij Aya's Bunbunmaru~! Empty Re: Welkom bij Aya's Bunbunmaru~!

    Bericht van Rage wo mei 01, 2013 4:41 pm

    En nu naar Yasaka Kanako met het weer.

    De zon schijnt volop bij een zwakke tot matige wind uit oost tot noordoost, 2 tot 4 Bft. Het is 13 graden bij de Hakurei Shrine en 18 in Hakugyokuro. Vanavond komen er in het zuiden meer wolken en misschien valt er in Hakugyokuro dan wat lichte regen. Vannacht en morgen neemt de bewolking overal toe en valt er op meer plaatsen lichte regen. Later op de dag breekt de zon vaker door en stijgt het kwik alsnog naar 13 tot 19 graden. Vrijdag wordt het 15 tot 20 graden. De zon schijnt geregeld, maar Gensokyoinwaarts valt ook een bui.

    De komende dagen schijnt de zon dagelijks met de eerste dagen ook kans op regen als ik daar zin in heb. De temperatuur ligt 's middags tussen 15 en 20 graden, dit was het weerbericht van Kanako, ik wens iedereen een zalige dag en breng ons faith.
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Welkom bij Aya's Bunbunmaru~! Empty Re: Welkom bij Aya's Bunbunmaru~!

    Bericht van Scarlet wo mei 01, 2013 6:11 pm

    Politie bericht:

    Vandaag om 17:00 heeft Shikieiki Yamaxanadu bekent gemaakt dat er een klacht is gekomen van onbekende over de supermarkt keten “Super-Meshiya-markten”.
    Er schijnt plagiaat te hangen aan het oranje logo van een of andere (saaie) andere winkel keten (van onbekende).
    En dus een schuld claim te krijgen van rond de 128395000,00 yen.

    Ook zou “Super-Meshiya-markten” in het verleden al bekent staan om een groot plan om de wereld over te nemen.
    Deze zaken zou overeen kunnen komen met elkaar, zo zou blijken uit onderzoek na al het verdachte koop gedrach van de yokai’s.

    Onder andere zal de beheerder Dhr. U.Meshiya een grote voorraad “Kogasa kroningstoetjes” gesaboteerd hebben.
    “Ik durf te wedden dat het allemaal onderdeel is van z'n duistere Tatara-tempel-plan.” Sprak Dhr. D in zijn onderzoek.
    Maar dit wordt volledig ontkent door Dhr. U.Meshiya.
    Ook zou Dhr. U.Meshiya niets temaken hebben met het logo.
    “Het logo is volledig afkomstig van Scarlet Raccoon inc. Ik heb dus ook niets met de plagiaat rechten te doen. U zult u geld moeten gaan halen bij de beheerster van Scarlet Raccoon inc. Mvr. K Lee. Akai” Sprak Dhr, U.Meshiya in een interview.

    Vervolgens zijn wij van Bunbunmaru verhoor gaan halen bij Scarlet Raccoon inc.
    Wij spraken de beheerster Mvr. K Lee. Akai:
    Heeft u enig besef van de plagiaat op het logo van Super-Meshiya-markten?
    “Nee, het logo is fris, nieuw en orgineel. Ik weet niet waar iedereen het overheeft.”
    Heeft u vaker plagiaat schennis gehad?
    “Nee, mijn bedrijf en ik houden zich bezig met het maken van logo’s ontwerpen en het drukken van Dakimakura’s. Dus waarom zou ik enige ruzie zoeken met plagiaat schennis?”
    Weet u iets van het “tatara-tempel-plan” af?
    “Nee, ik zeg u net dat ik me bezig hou met logo’s ontwerpen en het drukken van Dakimakura’s. Ik weet helemaal niets van dit genootschap en/of hun leider/leidster.
    Eveneens weet ik niets af van de Kogasa Tatara waar wij over spreken. Fijne dag verder.”

    Aangezien ons de deur werd gewezen bij Scarlet Raccoon inc. zijn we meer verhoor gaan halen bij Dhr. D.

    Weet u iets over het Tatara genootschap?
    “Geloof niets van U.Meshiya’s malafide tempel! Zijn sekte is enkel uit op (economische) overheersing”
    Dus Dhr. U.Meshiya heeft wel degelijk iets temaken met het Tatara genootschap?
    “Red de samenleving!” schreeuwde Dhr. D voordat hij in een aanval met Kogasa-beeldjes ging gooien en opwerd gepakt en afgevoerd werd naar het psychologie’s BAKA instituut.

    Shikieiki Yamaxanadu heeft Mvr. K Lee. Akai opgepakt voor nadere ondervraging.
    Dhr. U.Meshiya is onder voorbehoud vrijgelaten wegens te weinig bewijs.




    Dit artikel heeft me zeer veel tijd gekost.
    Ik wil graag even een speciale dank doen aan:
    T - voor zijn geniale uitspraken.
    Spoiler:
    Frozen Frog - Voor zijn denk kracht en namen zoals: Scarlet Raccoon inc. en Mvr. K Lee. Akai.

    EN DE DAKIMAKURA DRUKKERIJ IS TOTAAL GEEN FANSERVICE AAN T & Frozen Frog HOOR!
    Spoiler:
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Welkom bij Aya's Bunbunmaru~! Empty Re: Welkom bij Aya's Bunbunmaru~!

    Bericht van RemiliaxScarlet ma mei 13, 2013 5:03 pm

    VLIEGTUIG MAAKT NOODLANDING NA ZINGENDE MUS

    Een piloot van de Gensokyo vliegmaatschappij Gensokyo Airlines heeft tijdens een binnenlandse vlucht tussen het Scarlet Devil Mansion en Eintei een noodlanding gemaakt, omdat een mus (genaamd Mystia L.) weigerde te stoppen met zingen.

    Toen het vliegtuig net was opgestegen, begon de mus I Will Always Love You van Whitney Houston te zingen.

    Zowel medepassagiers als de bemanningsleden van het vliegtuig vroegen de mus meerdere malen om te stoppen met zingen, maar dat weigerde ze.

    Uiteindelijk besloot de piloot genaamd Kanako Y. om halverwege de vlucht een noodlanding te maken bij Kourindou.

    Na een kort verhoor is de zingende mus vrijgelaten. Gensokyo Airlines onderneemt geen juridische stappen, meldt Daily Gensokyo.

    Naar nu.nl :'D
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Welkom bij Aya's Bunbunmaru~! Empty Re: Welkom bij Aya's Bunbunmaru~!

    Bericht van Olly ma mei 13, 2013 6:28 pm

    Anton Elli weer op vrije voeten
    Van onze verslaggever Remilia

    MONNICKENDAM - Na vrijdagmiddag 10 mei verklaart te hebben enkele bezoekers van Faolinnfest XX "pauwpauw" te geven is de geassocieerde van de lepelkoninging, Anton E. op non-actief gezet. Vele gasten waren getraumatiseerd door E.'s gedrag en gaven aan een gebrek aan nachtrust te hebben sinds het incident. Uit betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat er zowel met lepels als sloffen is gedreigd. Nader onderzoek toonde aan dat er alcohol in het bloed zat van Anton E.

    Oorspronkelijke maatregelen waren een per directe arrestatie in combinatie met huisarrest. Anton E. zou de locatie van de misdaad niet mogen verlaten en was onder toezicht gezet van een man wiens naam we vergeten zijn, maar hij leek op een Viking. Dit ging in de eerste instantie goed en de feestgangers konden gerust de partij voortzetten. De wapens, lepel en sloffen, werden in de afwasmachine en de schoenenkast, respectievelijk, veilig opgeborgen.

    De volgende ochtend bleek de schade echter groter dan aanvankelijk verwacht. Verscheidene gasten voelden zich 's nachts niet veilig, ze hadden gekrabbel gehoord aan de deur. Dit werd door meerderen als nachtrustverstorend en plausibel beschreven. Erger werd het nog toen Anton E. op moest komen voor de toegewezen taakstraf; het opruimen van de feest- en tevens misdaadlocatie. E. en toegezegde bewaker, die op een Viking leek, waren gevlucht. Anton E. had de Viking verleid met naar het zeggen "hotpants" en "smokey eyes". De advocaat van E. , de alom bekende Eckotakos beweerde dat dit tot E.'s dagelijkse uitdossing behoord. Ooggetuige Zo Fie vertelde dat de Viking Anton E. het huis uit sleurde met de woorden "We zijn te laat voor de bus".

    De locatie van Anton Elli is op dit moment onbekend, alleen advocaat Eckotakos weet waar de verdachte zich bevindt. Op een nu nog onzeker tijdstip zal Anton E. voorkomen voor rechter en Mad Scientist J. van der Peet. J. van der Peet heeft aangegeven het ontlopen van de oorspronkelijke straf door Anton E. niet door de vingers te zien.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Welkom bij Aya's Bunbunmaru~! Empty Re: Welkom bij Aya's Bunbunmaru~!

    Bericht van Rage ma mei 13, 2013 7:22 pm

    Zwart-witte dievegge vlucht met weegschaal

    FOREST OF MAGIC - Een zwart-witte overvalster van een groentewinkel die het gemunt had op de inhoud van een glimmend object, is er met een weegschaal vandoor gegaan.

    De blonde dievegge overviel zaterdag een groentewinkel in de Human Village. Zij was gewapend met een hakkuro en bedreigde de eigenaresse met een Master Spark.

    De later bekende heks eiste om het glimmend object, maar de vrouw weigerde. Toen het tot een schermutseling kwam, ging de dief er vandoor. Ervan overtuigd dat het om het glimmende object ging, had zij echter de weegschaal meegegrist.

    Agenten arresteerden de dievegge even later in de omgeving van mevrouw Margatroid's huis.

    "Ja, dat flikt ze wel vaker hoor. Steelt ze iets en dan komt ze hier rondhangen zodat ik schuldig lijk." Voegde mevrouw Margatroid toe na het betrappen van de dievegge.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Welkom bij Aya's Bunbunmaru~! Empty Re: Welkom bij Aya's Bunbunmaru~!

    Bericht van Nekotaku ma mei 13, 2013 11:41 pm

    Advocaat Anton Elli spreekt uit
    De advocaat van de naar verluid voortvluchtige Anton Elli, dhr. Nico Eckotakos, gaf vandaag een exclusief interview met de Bunbunmaru. Zijn cliente wordt beschuldigd van mishandeling, intimidatie en het negeren van gerechtelijke orders.

    B: U kent de huidige locatie van juffrouw Elli?
    NE: Deze locatie is mij in vertrouwen gegeven. Ik oefen het recht uit om geen persoonlijke informatie vrij te geven over mijn cliente. Overigens is het zo dat er momenteel, in tegenstelling tot wat beweerd wordt, geen arrestatiebevel open staat. Ik ben niet wettelijk verplicht enige informatie over haar verblijfplaats mee te delen.

    B: Klopt het dat er op FaolinnFest XX door Elli gedreigd is met "pauwpauw"?
    NE: Dit berust zuiver op een misverstand. Het ging namelijk over "pow pow", niet "pauwpauw". Dit was niet meer dan een speelse uiting naar een andere genodigde toe; juffrouw Elli heeft op geen enkel ogenblik te kennen gegeven dat het om een reëel dreigement zou gaan, of dit fysiek uitgevoerd.

    B: Het aanzien van FaolinnFest heeft de laatste tijd al meer te lijden gekregen. Er wordt gesproken over samenzwering en...
    NE: Dit zijn volstrekt loze allegaties. Er is geen informatie meegedeeld die niet publiekelijk beschikbaar is.

    B: Er zouden echter impertinente vragen zijn gesteld?
    NE: Er is discussie gevoerd over de oorsprong van enkele aanwezigen hun preferentie voor bepaalde inwoners van Gensokyo, ja. Dit lijkt me een vrij normale gang van zaken. Niemand maakt er een geheim van dat mevrouw Kamishirasawa een erg, erg aantrekkelijke dame met een groot hart en goede smaak in kledij is. Dat we niemand uitsluiten is trouwens bewezen door het feit dat er zelfs getwijfeld werd over het aantal van mijn romantische veroveringen.
    [Dhr. Eckotakos flirt even met de camera; nota aan editor: knip stukje want beeld schudde zichtbaar door koude rillingen van cameraman]

    B: Maar wel naar aanleiding van juffrouw Elli?
    NE: Opnieuw volstrekt onwaar. Mijn cliente was op dat ogenblik reeds in een diepe slaap.

    B: En de klachten over nachtelijk rumoer?
    NE: Het krabben aan de deur waarover werd geklaagd was opnieuw op geen enkele manier aan juffrouw Elli te wijten. Het toeval wilde dat het volle maan was en i...
    Overigens, ik wil even melden dat ook de hoofdredacteur van de Bunbunmaru shinbun aanwezig was bij deze gebeurtenissen en...

    B: Dit zal volstaan voor het interview. Dank u voor uw medewerking!
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Welkom bij Aya's Bunbunmaru~! Empty Re: Welkom bij Aya's Bunbunmaru~!

    Bericht van Faolinn za mei 18, 2013 12:16 am

    Organisator Faolinnfest onder curatele


    Gisterochtend is in zijn woning in Monnickendam de organisator van Faolinnfest gearresteerd. Hoewel aanvankelijk het bericht ging dat dit om de zaak 'pauwpauw' zou gaan, werd in de loop van de avond aangegeven dat het ging om illegaal bezit van proefdieren.

    "Geheel toevallig kwamen we dit delict op het spoor." Aldus D.I.S. Pencer, woordvoerder van de politieshrine. "Meerdere getuigen in de 'pauwpauwzaak' gaven aan gewekt te zijn geweest door krabbelende geluiden. Aangezien de advocaat van dhr .E aangaf dat zijn client daar niets mee van doen had zijn we verder gaan onderzoeken."

    Bij een snelle inval nog geen zes dagen later kwamen agenten een groot lab op het spoor. In dit lab bevonden zich drie dieren van nog onbekende soort. "We vermoeden dat het proefdieren zijn, maar niets is nog zeker. We hebben ook aanwijzingen gevonden dat er een maanzieke patient aanwezig zou zijn geweest die avond. Al het onderzoek is nog in volle gang."
    De organisator wacht het resultaat van nader onderzoek af in hechtenis.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Welkom bij Aya's Bunbunmaru~! Empty Re: Welkom bij Aya's Bunbunmaru~!

    Bericht van Olly do mei 30, 2013 9:54 pm

    Familieschandalen in grote getalen boven water

    De oorsprong van het Trappen van Hakugyokuro forum is lang een mysterie geweest. Vermoedelijke starters van dit alom bekende internetfenomeen Ura en Hakurei Ninja deden er altijd wat mysterieus over. Recent DNA-onderzoek kwam echter met schokkende resultaten.

    "We waren gewoon vrienden," aldus Ura. Hakurei Ninja verklaarde dat het begon als iets "voor de lol". Deze verklaringen zijn van een week of twee geleden. Natuurlijk hebben onze reporters het stel -jawel- direct opgezocht na het uitkomen van dit schandaal. We vonden ze in een tweezits bureaustoel in Pijnacker, kijkend naar Touhoufilmpjes. Dit was niet zo bijzonder, die gewoonte waren we wel van ze gewend. Wat wel bijzonder was, waren de ringen om hun vingers. "We weten het, jullie zijn getrouwd..." stamelde Aya koeltjes. "WAT? HOE? ALLE KOGASA'S NOG AAN TOE?" riep niemand minder dan Ura. Hakurei Ninja keek verward de kamer rond. We schoven het document onder zijn neus, waarop Ninja in huilen uitbarstte. "Je zei dat ik de enige was..."
    Aya heeft het stel maar alleen gelaten.

    Na deze schokkende ontdekking heeft het wetenschapsteam onder leiding van Faolinn, met assistent UNOwen meer onderzoek gedaan op het gebied van familiebanden, waarop verscheidene zaken aan het licht zijn gekomen. Zo blijkt Faolinn een halfbroer te hebben en is eindelijk het mysterie van de kiwi eenden opgelost. Sommige zaken in dit reeds gepubliceerde document zijn echter zo schokkend dat wij ze niet voor u zullen beschrijven. Voor de minder tere ziel hebben wij het bestand bijgevoegd, op eigen risico...
    Spoiler:
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Welkom bij Aya's Bunbunmaru~! Empty Re: Welkom bij Aya's Bunbunmaru~!

    Bericht van Remilia~ do mei 30, 2013 11:59 pm

    Anton Elli ontkent alle aanklachten
    Anton Elli heeft afgelopen woensdag verklaard dat alle aanklachten niet waar of onjuist zijn.
    Volgens haar zou ze in de val gelokt zijn door Vorken die op dat moment ook aanwezig zouden zijn.


    Ben Jamin, de belangrijkste getuige in de lopende strafzaak, heeft van het vals bericht in Aya’s Bunbunmaru, direct melding gemaakt. “ Er is niks waar van dat bericht, ik was er zelf bij en Anton Elli gedroeg zich voorbeeldig; ik had overigens ook niks anders verwacht van de lepelkoningin. Zelf denk ik dat er Vorken bij FaolinnFest aanwezig waren en die alles in scene gezet hebben.” Zei de grimmige Ben Jamin. De rechter heeft Openbaar Ministerie vervolgens opgedragen de saillante bewering van de getuige na te trekken.

    Elzinga, staatssecrataris van Veiligheid en Justitie, liet maandagavond via een woordvoerder al weten dat er nooit een arrestatiebevel tegen Anton Elli is vervaardigt. Officier van Justitie Moestaffa el Kalfie, belast met de zaak waarin Ben Jamin getuige is, heeft de bewindsman dinsdagavond gebeld en uitlatingen van Ben Jamin voorgelegd.
    Volgens Anton Elli is ze in de val gelokt door Olcha van der P. die erom bekend staat mensen te manipuleren.

    "Eenmaal bij aankomst op FaolinnFest zou Anton Elli door de aanwezigen uitgescholden zijn voor 'helikopter' en werd haar Pollepel van haar afgepakt. Mevrouw is daarnaast ook nog eens in elkaar gerost met een ruwe kussen en heeft er een gespleten onderlip en andere verwondingen aan overgehouden." aldus Anton Elli's advocaat dhr Nico Eckotakus. Anton Elli zou na de pak slaag met haar lijfwacht T. Busker meteen gevlucht zijn.

    Volgens Anton Elli is ze in de val gelokt door Olcha van der P. die erom bekend staat mensen te manipuleren en zou zij met het idee gekomen zijn om de aanwezigen op FaolinnFest tegen Anton Elli te keren en valse geruchten te verspreiden. " Ik zou niet weten waarom ze dit zou doen. Hoort ze bij de Vorken? Of is ze uit naar mijn macht en probeert ze me van mijn troon af te stoten? Ik zou zulke dingen nooit doen! Ik ben net en beschaafd!" Zei de overstuurde Anton Elli tegen één van onze woordvoerders.

    Er wordt nog onderzoek gedaan naar de betrouwbaarheid van het persbericht in Aya's Bunbunmaru en naar de beweringen van Anton Elli. Ook zal Olcha van der P. ondervraagd worden.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Welkom bij Aya's Bunbunmaru~! Empty Re: Welkom bij Aya's Bunbunmaru~!

    Bericht van Rage do jun 13, 2013 7:35 am

    Demonstranten op Gensokyoplein zingen en dansen


    GENSOKYO - 
    Honderden bewoners van de Human Village begeven zich in de nacht van woensdag op donderdag zingend en dansend op het nieuwe Gensokyoplein in Gensokyo. Ook gaf Lyrica Prismriver op haar door blacklight verlichte piano een klein concert. De Cirno-partij riep bij monde van vicevoorzitter Daiyousai de bewoners in het park woensdagavond op om onmiddellijk te stoppen met demonstreren en te vertrekken. Zij die in het park blijven, kunnen een confrontatie met de Shikieiki-force verwachten, zei ze. Het plein was de afgelopen dagen het decor van duizenden bewoners, saké en danmaku's.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Welkom bij Aya's Bunbunmaru~! Empty Re: Welkom bij Aya's Bunbunmaru~!

    Bericht van Urameshiya zo sep 01, 2013 12:13 am

    Rage schreef:Het ontstaan van TvH als een artikel verwerken in de Aya's Bunbunmaru!! :3
    Tsja, als Rage dit voorstelt kan ik natuurlijk niet weigeren...




    Veel van onze lezers lijken zich de laatste tijd af te vragen hoe het TvH-forum eigenlijk is ontstaan. Onze verslaggever is op onderzoek uitgegaan, en heeft op basis van verhalen van betrokkenen de volgende reconstructie voor u opgesteld.

    In den beginne was er de Paraplu. De Paraplu bereikte het Land van de Rijzende Zon in de zesde eeuw, tijdens de regeerperiode van keizer Kinmei. Dit van het Chinese vasteland overgewaaide voorwerp deed in vorm denken aan de hoeden die men reeds gebruikte om het hoofd tegen de elementen te beschermen. In het Land van de Rijzende Zon noemde men deze hoeden "kasa". Ook de Chinese Paraplu, in essentie een hoed op een steel van bamboe, werd zo genoemd. Deze Chinese "kasa" zou verder ontwikkeld worden tot wat volgens sommigen de "karakuri-kasa" geheten moet hebben. Deze nieuwe vorm van de paraplu beschikte over een mechaniekje ("karakuri") om de kap te openen en sluiten. Er wordt gezegd dat hieruit op zijn beurt het woord "karakasa" ontstond, waarmee de Paraplu van de hoed-kasa onderscheiden werd.

    De Paraplu werd in eerste instantie echter niet gebruikt om de drager tegen zonlicht of regen te beschermen. In de jaren na de aankomst van de Paraplu in het Land van de Rijzende Zon, werd deze gebruikt als boeddhistisch ritueel voorwerp. Pas in de Muromachi-periode, tussen de 14e en 16e eeuw, begon men het papier dat in de kap van Paraplu gebruikt werd met olie in te vetten, zodat de karakasa waterdicht werd. Dit luidde het begin in van een gouden eeuw voor de Paraplu. Tijdens de Edo-periode, die de 17e, 18e en een groot deel van de 19e eeuw besloeg, verspreidde het gebruik van de Paraplu zich onder alle lagen van de bevolking. Het was een gelukkige tijd voor zowel mensheid als de parapluheid.

    Het geluk bleek echter van korte duur: in 1853 meerde Commodore Perry aan in de haven van Uraga, nabij het huidige Tokio. Op zijn zwarte stoomschip bracht hij een vleermuisvormige compagnon met zich mee: een westerse paraplu. De komst van Perry en zijn vleermuisparaplu vormde het begin van de ondergang van de karakasa. Na de Meijirestauratie van 1868 was het slechts een kwestie van tijd voor de Japanse bevolking haar zware paraplu's van papier en bamboe in zou wisselen voor de meer duurzame en praktische westerse paraplu's. De gelukkige symbiose van mens en karakasa kwam ten einde: de éne na de andere karakasa sneuvelde of werd eenzaam achtergelaten, en haast niemand was nog bereid zich over hen te ontfermen.

    De meeste karakasa zagen geen keus dan zich bij hun droevige lot neer te leggen, maar sommige hielden vol. Een enkele karakasa verzette zich zelfs een volle eeuw nadat ze door haar eigenaar achtergelaten was nog tegen de wreedheid van het bestaan als gebruiksvoorwerp. Uit haar ontzagwekkende wilskracht ontstond de tsukumogami die wij kennen als Tatara Kogasa.

    Diep geraakt en geïnspireerd door het tragische levensverhaal van de moedige Grote Kleine Paraplu besloot een individu genaamd ZUN een videospel over Kogasa en haar leefomgeving te maken. De naam van Touhou Project en de Grote Kleine Paraplu verspreidde zich binnen enkele jaren over heel de aarde, en het was slechts een kwestie van tijd voor ook in het kleine en regenachtige Nederland een internetforum opgericht zou worden om hun bestaan te vieren. Dit is het ontstaansverhaal van TvH.

    Gesponsorde inhoud


    Welkom bij Aya's Bunbunmaru~! Empty Re: Welkom bij Aya's Bunbunmaru~!

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr apr 26, 2024 2:55 pm