Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+18
Pshycho Maniac
Olly
Scarlet
Khelekgil
Sophie
UNOwen
RemiliaxScarlet
Rage
211nafsimreK
Graan
Remilia~
Nekotaku
Shiro
Nephilith
Quwanti
Pimutje
Urameshiya
Faolinn
22 plaatsers

    Welkom Pimutje

    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Welkom Pimutje Empty Welkom Pimutje

    Bericht van Faolinn ma feb 18, 2013 12:02 pm

    Ik zit hier zo in de collegezaal, naast mij zit mijn grote vriend Pim. Hij leest het forum mee en is razend geïnteresseerd in alles wat we hier doen. Wederom een potentiële Touhoufan dus, dus bestrooi hem met liefde, Danmaku-shooters en Hisoutensoku (oh en remixes, hij is een vermaarde DJ in Nederland, wie weet horen jullie dus binnenkort Touhou in de Clubs van Amsterdam of elders).

    Oh en Rage en Remilia? Yep dat is de gozer die ook naar 'Grijp Die Koning' kwam.

    Welkom Pim~
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Welkom Pimutje Empty Re: Welkom Pimutje

    Bericht van Urameshiya ma feb 18, 2013 12:06 pm

    Wauw, het is denk ik voor het eerst dat we hier iemand verwelkomen al voordat hij een geactiveerde account heeft... Gefeliciteerd met deze primeur, Pim!

    En dat komt voor elkaar, Fao! Ik zal m'n best doen om bij te dragen aan de indoctrinatie 'bestrooiing'. Laten we beginnen bij het belangrijkste: Pim, hoe denk je over paraplu's?
    Pimutje
    Pimutje
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Speciale vermogens : Extreem lage alcohol tolerantie

    Welkom Pimutje Empty Re: Welkom Pimutje

    Bericht van Pimutje ma feb 18, 2013 12:08 pm

    Haha bedankt! Na veel mee te hebben gekeken is het dan toch maar tijd om uit de schaduw te stappen en mee te genieten van de (zacht uitgedrukt) awesome community die hier zijn ei kwijt kan. Ik sta open voor alles maar begin mijn touhou reis pas net dus excuses voor mijn ontwetendheid :)

    Het ligt er bij mij vooral aan wat voor een paraplu, hebben we het over een paraplu met plek voor haar, een paraplu met specifieke vorm of de altijd goed scorende "regenboog" paraplu. Zelf ben ik een fan van de meeste vormen, tot het hard waait en ik mijn compagnion in de storm weg kan gooien :(

    Pim
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Welkom Pimutje Empty Re: Welkom Pimutje

    Bericht van Quwanti ma feb 18, 2013 1:40 pm

    Welkom op het forum!

    Ik ben toch wel benieuwd naar jou als DJ zijnde. Wat voor (soort) muziek draai je?

    En laat ik deze kans ook maar direct grijpen om hier mijn favoriete nummers neer te gooien. https://www.youtube.com/watch?v=l1gt7Fbfd_A en https://www.youtube.com/watch?v=xyTX4Ue_fUA
    Nephilith
    Nephilith
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Maximum autisme

    Welkom Pimutje Empty Re: Welkom Pimutje

    Bericht van Nephilith ma feb 18, 2013 3:35 pm

    Yo welkom, dus je bent nog niet bekend met de touhou wereld eh?
    Wel een beetje van de anime en manga?
    Games misschien? :P
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Welkom Pimutje Empty Re: Welkom Pimutje

    Bericht van Shiro ma feb 18, 2013 3:40 pm

    Welkom op TvH!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Welkom Pimutje Empty Re: Welkom Pimutje

    Bericht van Nekotaku ma feb 18, 2013 4:00 pm

    Welkom op Trappen van Hakugyokuro, Pimutje! Net zoals Quwanti ben ik benieuwd naar wat voor muziek je je mee bezig houdt. De Touhou soundtracks zijn namelijk in zowat elk denkbaar genre gearrangeerd, dus aan suggesties zal je vast geen gebrek gaan hebben.
    Pimutje
    Pimutje
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Speciale vermogens : Extreem lage alcohol tolerantie

    Welkom Pimutje Empty Re: Welkom Pimutje

    Bericht van Pimutje ma feb 18, 2013 4:04 pm

    Haha wouw! Nog nooit een community gezien waar je al zoveel reacties krijgt op een "hallo ik ben" topic :P

    Quwanti, Nekotaku, ik ben heel breed, altijd al geweest. Ik heb in voorprogramma's van Headhunterz, Skrillex, Afrojack en 12th Planet gestaan. Ik ben ook een persoon die is gaan draaien omdat ik zo extreem van muziek kan genieten. Ik hoef niet beroemd te worden of veel geld te verdienen met mijn "draaikunsten". Ik draai omdat ik mensen van muziek wil laten genieten zoals ik van muziek kan genieten. Op het moment ben ik bezig met een projectje rondom Liquicity, dat is liquid DnB. Maar volgende maand kan ik weer wat heel anders aan het doen zijn haha! Ligt een beetje aan mijn mood ;P

    Helemaal nieuw in de wereld van touhou, maar ik heb al een goed aantal uren over Faolinn zijn schouder meegekeken naar de games, forum posts en skypechats. Ik heb dus wel iets aan voorkennis. Maar verder is touhou nog echt onbekend gebied voor mij, ik ben wel heel erg geinteresseerd, ik heb namelijk nog nooit een fanbase gezien die zo kunnen genieten van elkaars werken. Zelf kom ik van de anime hoek, ik heb "The death note" en "Fairy Tail" gekeken. Verder kwam ik er vandaag achter dat er een enorme hoeveelheid touhou refferences in League of Legends zitten, een spel dat ik al bijna 4 jaar speel! Er gaat een wereld voor me open haha!

    Dankjewel Shiro! :)


    Ik zal wel moeten wennen aan jullie namen haha! Zal wel touhou gerelateerd zijn dus ik zal ze (hopelijk) snel oppikken!
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Welkom Pimutje Empty Re: Welkom Pimutje

    Bericht van Faolinn ma feb 18, 2013 4:21 pm

    Pimutje schreef:ik ben heel breed
    Hehehe yeah you are~

    Pimutje schreef:Zal wel touhou gerelateerd zijn dus ik zal ze (hopelijk) snel oppikken!
    grootste deel is niet Touhougerelateerd, maar je went gauw genoeg!
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Welkom Pimutje Empty Re: Welkom Pimutje

    Bericht van Remilia~ ma feb 18, 2013 4:21 pm

    'SSUP?
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Welkom Pimutje Empty Re: Welkom Pimutje

    Bericht van Graan ma feb 18, 2013 4:50 pm

    Hallo meneer. Heet jij toevallig Pim.
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Welkom Pimutje Empty Re: Welkom Pimutje

    Bericht van 211nafsimreK ma feb 18, 2013 4:54 pm

    Hallo beste heer Pim :)
    Kom vooral de chatbox eens binnen.
    Nephilith
    Nephilith
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Maximum autisme

    Welkom Pimutje Empty Re: Welkom Pimutje

    Bericht van Nephilith ma feb 18, 2013 5:15 pm

    Heh, mijn naam is niet echt touhou gerelateerd. Het is een nickname die ik voor vrijwel alle internet activiteiten gebruik. Het is een unieke nickname, though er schijnt een of andere oekraiener te bestaan die dezelfde gebruikt. Maar ik heb de overhand :P

    Ik speel ook LoL, met natuurlijk deze nick: Nephilith.
    Ik begon eerst ook vanuit de anime hoek, bijna 10 jaar geleden nu al.

    Anyway, klinkt nice, je muziek ervaring.
    Er zijn hier ook een redelijk aantal muziekale mensen, vooral keyboard spelers, waaronder ikzelf.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Welkom Pimutje Empty Re: Welkom Pimutje

    Bericht van Rage ma feb 18, 2013 5:16 pm

    Welkom dude!
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Welkom Pimutje Empty Re: Welkom Pimutje

    Bericht van RemiliaxScarlet ma feb 18, 2013 5:22 pm

    Welkom!

    Gesponsorde inhoud


    Welkom Pimutje Empty Re: Welkom Pimutje

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu zo apr 28, 2024 11:46 am