Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+18
Ranfox
Plaki
komodostache
LightSpeedReisen
Shiro
MR.Kriesebo
RakeStriver
Info
RemiliaxScarlet
Pshycho Maniac
Urameshiya
Sophie
Scarlet
kyr2005
rockpad
Mitch
XavC
Toumyon
22 plaatsers

    Je fanboy/girl ervaringen

    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    Je fanboy/girl ervaringen - Pagina 2 Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van LightSpeedReisen vr apr 12, 2013 11:53 am

    Ik fanboy heel snel over dingen die ik leuk vindt =w=

    Onderandere Touhou, Kuroshitsuji, Pokemon, Fire Emblem, Final Fantasy, Kingdom hearts, Dog Days, Date A Live(Sinds kort x), Higurashi, Umineko, Sonic The Hedgehog

    En ik heb ook een aantal waifu's, maar mainly Reisen, zij is heilig ;v;
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Je fanboy/girl ervaringen - Pagina 2 Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van RemiliaxScarlet vr apr 12, 2013 5:27 pm

    LightSpeedReisen schreef:Date A Live

    YESSS. 8D
    Hier ben ik het zo mee eens. Ik fangirl zelf ook over Date A Live.
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Je fanboy/girl ervaringen - Pagina 2 Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van MR.Kriesebo vr apr 12, 2013 5:39 pm

    Ik heb inderdaad alle afleveringen gezien.

    Wel een keer of 4.

    Ik ben ook nog zeer benieuwd naar series 3.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Je fanboy/girl ervaringen - Pagina 2 Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van komodostache zo mei 05, 2013 9:44 pm

    ik zelf ben de laatste dagen best wel een fanboy van de serie Naturo (ik heb/had mijn avatar ook verandert naar een shot van de serie gewoon geweldig(het zelfde heb ik ook gehad met dragon bal en dragon ball z).
    ik hou gewoon veel van die dingen.

    helaas heb ik er nog geen discussie over kunnen houden.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Je fanboy/girl ervaringen - Pagina 2 Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van Sophie ma mei 06, 2013 12:10 am

    Gaius!!! ♥ /Fire emblem liefde
    Plaki
    Plaki
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 31

    Je fanboy/girl ervaringen - Pagina 2 Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van Plaki zo okt 06, 2013 8:38 pm

    Ik fanboy over alles wat ik leuk vind. Als ik alles waarover ik heb gefanboy'd zou opnoemen, dan zou ik lang bezig zijn. Ik ben er echter nooit mee in een irritante discussie terecht gekomen.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Je fanboy/girl ervaringen - Pagina 2 Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van komodostache ma okt 07, 2013 6:19 pm

    kekekekke ecchi, ja gewoon ecchi tegenwoordig ben ik een vrij groots fan van ecchi (anime genre)
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Je fanboy/girl ervaringen - Pagina 2 Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van Scarlet ma okt 07, 2013 6:25 pm

    Tanuki~! Fan~!
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Je fanboy/girl ervaringen - Pagina 2 Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van Ranfox di okt 08, 2013 12:40 am

    Hmmmm... Ik fanboy nog altijd over pretparken en achtbanen. Zo ben ik zwaar fan van bepaalde bouwers. (Custom Coasters International bijvoorbeeld k;P)

    En dusdanig fanboyen dat je in discussies terecht komt. Vaak zat. Alleen de meest irritante discussies waren meer met mensen die alleen denken dat hun mening telt (Terwijl er 15 andere mensen al tegen zijn mening in zijn), ondanks hun altijd maar met dezelfde slechte argumenten blijven komen. e>(
    Zo kennen we in de pretpark groep iemand die dus blijft roepen dat een baan supergeweldig is. Om effe de situatie uit te leggen:
    De baan waar hij hemels over praat staat bijna helemaal onderaan de algemene rollercoaster poll, als een van de allerslechtste achtbanen bestempeld. (Mitch Hawker's Rollercoaster Poll om precies te zijn.) Die baan is ruw en niet fijn als je op de verkeerde plekken zit. Zijn maar iets van 4 plaatsen waar je nog een beetje genietend kan zitten.
    Komt hij met z'n beweringen aan dat die baan soepel is. Terwijl hij andere banen (Die wel soepel zijn.) als ruw bestempeld. Zo heeft hij enkele goede achtbanen gedaan die hijzelf als kutbanen beschouwd, maar ondertussen zegt hij wel dat hij daar wel ruim 50x in geweest is.
    Je zou toch zeggen als je een baan slecht vind dat je daar niet meer instapt? Komt hij dus aan met argumenten dat de rij korter was dan bij de banen die hij wel leuk vind. Dat is toch geen argument? Als je iets leuk vind dan sta je daar toch veel liever voor te wachten, dan voor een baan die je serieus slecht vind?
    Niet te begrijpen gewoon en daardoor ook zwaar irritant... --;
    Plaki
    Plaki
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 31

    Je fanboy/girl ervaringen - Pagina 2 Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van Plaki di okt 08, 2013 1:26 am

    Ranfox schreef:Hmmmm... Ik fanboy nog altijd over pretparken en achtbanen. Zo ben ik zwaar fan van bepaalde bouwers. (Custom Coasters International bijvoorbeeld k;P)

    En dusdanig fanboyen dat je in discussies terecht komt. Vaak zat. Alleen de meest irritante discussies waren meer met mensen die alleen denken dat hun mening telt (Terwijl er 15 andere mensen al tegen zijn mening in zijn), ondanks hun altijd maar met dezelfde slechte argumenten blijven komen. e>(
    Zo kennen we in de pretpark groep iemand die dus blijft roepen dat een baan supergeweldig is. Om effe de situatie uit te leggen:
    De baan waar hij hemels over praat staat bijna helemaal onderaan de algemene rollercoaster poll, als een van de allerslechtste achtbanen bestempeld. (Mitch Hawker's Rollercoaster Poll om precies te zijn.) Die baan is ruw en niet fijn als je op de verkeerde plekken zit. Zijn maar iets van 4 plaatsen waar je nog een beetje genietend kan zitten.
    Komt hij met z'n beweringen aan dat die baan soepel is. Terwijl hij andere banen (Die wel soepel zijn.) als ruw bestempeld. Zo heeft hij enkele goede achtbanen gedaan die hijzelf als kutbanen beschouwd, maar ondertussen zegt hij wel dat hij daar wel ruim 50x in geweest is.
    Je zou toch zeggen als je een baan slecht vind dat je daar niet meer instapt? Komt hij dus aan met argumenten dat de rij korter was dan bij de banen die hij wel leuk vind. Dat is toch geen argument? Als je iets leuk vind dan sta je daar toch veel liever voor te wachten, dan voor een baan die je serieus slecht vind?
    Niet te begrijpen gewoon en daardoor ook zwaar irritant... --;
    Het kan toch dat hij die achtbaan leuk vind, zelfs al vinden de meesten van niet. Hoe leuk zo'n achtbaan is blijft ook maar een mening.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Je fanboy/girl ervaringen - Pagina 2 Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van Graan di okt 08, 2013 2:17 am

    Poeh, dat heb ik met een hoop dingen gehad.

    WoW was heel erg, toen zat ik tijdens de les mijn hotkey layout te optimaliseren. Bij Touhou MOEST ik EoSD op Lunatic halen en ging het kriebelen als ik een tijdje geen poging deed. Het meest recente is waarschijnlijk Civilization 5. Ik was mijn hele dag kwijt aan een game, en droomde er die nacht in een halve nachtmerrie over verder. De volgende ochtend had ik een beetje hoofdpijn en eigenlijk niet zo'n zin om verder te spelen, maar ik heb het toch afgemaakt.

    Oh, en ik stuur vaak Game Grumps filmpjes naar Plaki. Dat vindt hij niet zo leuk.

    Verder ben ik gewoon een hele gezonde jongeman.
    Chrono
    Chrono
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation

    Je fanboy/girl ervaringen - Pagina 2 Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van Chrono di okt 08, 2013 7:58 am

    Graan schreef:Poeh, dat heb ik met een hoop dingen gehad.

    WoW was heel erg, toen zat ik tijdens de les mijn hotkey layout te optimaliseren. Bij Touhou MOEST ik EoSD op Lunatic halen en ging het kriebelen als ik een tijdje geen poging deed. Het meest recente is waarschijnlijk Civilization 5. Ik was mijn hele dag kwijt aan een game, en droomde er die nacht in een halve nachtmerrie over verder. De volgende ochtend had ik een beetje hoofdpijn en eigenlijk niet zo'n zin om verder te spelen, maar ik heb het toch afgemaakt.

    Oh, en ik stuur vaak Game Grumps filmpjes naar Plaki. Dat vindt hij niet zo leuk.

    Verder ben ik gewoon een hele gezonde jongeman.
    GAYM GRIMPS
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Je fanboy/girl ervaringen - Pagina 2 Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van RemiliaxScarlet di okt 08, 2013 9:28 am

    Ik ben fan van Umineko, Touhou (ofcourse!), Danganronpa, Katekyo Hitman Reborn, Date A Live, Shingeki no Kyojin, Kill la Kill, Pokémon, Kagerou Project, Kantai Collection, Fire Emblem en TheEternalMokou. u__u

    Dat is wat ik nu geweldig vind. Maar eigenlijk wel alles. Ik kan met veel dingen obsessed zijn.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Je fanboy/girl ervaringen - Pagina 2 Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van Princess Sylvysprit di okt 08, 2013 11:35 am

    Ik zat ooit echt heel echt te fanboyen over Massagrafreviews, maar toen ben ik er achter gekomen dat hij eigenlijk best wel een frietzak was :/

    (1 keer gewijzigd vanwege schelden, oeps)
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Je fanboy/girl ervaringen - Pagina 2 Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van Ranfox di okt 08, 2013 1:36 pm

    Plaki schreef:Het kan toch dat hij die achtbaan leuk vind, zelfs al vinden de meesten van niet. Hoe leuk zo'n achtbaan is blijft ook maar een mening.
    Het is juist dat hij alles ook zo omdraait. De goeie dingen zijn slecht en de slechte zijn goed. Alsof hij vanaf z'n geboorte gewoon het verkeerd om aangeleerd heeft gekregen. XD

    Gesponsorde inhoud


    Je fanboy/girl ervaringen - Pagina 2 Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 8:22 am