Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+18
Ranfox
Plaki
komodostache
LightSpeedReisen
Shiro
MR.Kriesebo
RakeStriver
Info
RemiliaxScarlet
Pshycho Maniac
Urameshiya
Sophie
Scarlet
kyr2005
rockpad
Mitch
XavC
Toumyon
22 plaatsers

    Je fanboy/girl ervaringen

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Je fanboy/girl ervaringen Empty Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van Toumyon do apr 11, 2013 1:00 am

    Oke dus ik ben de laatste tijd helemaal fanboy van S3RL, een DJ die Techno muziek maakt.
    Ik kwam dus tot mij conclusie dat ik nog nooit zo erg heb gefanboy't over iets tot nu dan... ^^;

    Nu is mijn vraag aan jullie...
    Heb je ooit over iets keihard gefanboy't/girl't?

    Zo ja?
    Over wat dan?
    En
    Heb je ooit een ervaring gehad waar iemand keihard heeft ge fanboy't/girl't over iets en je daarmee in een irritante discussie kwam, hoe ontstond het, en hoe eindigde het?

    Ik zelf ben nooit echt op hardcore fan reacties af gegaan, en zelf was ik nooit een keiharde fan van iets zodanig dat ik in een discussie met iemand zou komen...Geen verhaal dus.

    En Jullie?

    DISCLAIMER: Natuurlijk steun ik het woord of worden van een fanboy/girl niet! Ik weet zelf amper of ik uberhaubt mezelf wel een fanboy kan noemen.


    Laatst aangepast door Toumyon op do apr 11, 2013 1:09 am; in totaal 1 keer bewerkt
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Je fanboy/girl ervaringen Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van XavC do apr 11, 2013 1:03 am

    Zelf doen? Nee.
    Discussie? Ja. Eindigde in dat ik diegene bijna z'n hersenen door z'n kop heen sloeg.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Je fanboy/girl ervaringen Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van Mitch do apr 11, 2013 11:47 am

    Volgens miss Theedoekje kan ik enorm fangirlen over Touhou en Fire Emblem ;^; Discussies heb ik er eigenlijk nooit over, want ik heb niemand om over Touhou te discussieren, en ook niet over Fire Emblem.
    .. Alhowel.. De enige soort "discussie" die er een keer was, was met iemand over welke Characters leuk waren, en die meende dat Kogasa nogal onnodig was.
    Lunaroc raises fist in anger
    Anyhow ik vond de heroines dan overrated, dus we stonden weer gelijk ^^;
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    Je fanboy/girl ervaringen Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van rockpad do apr 11, 2013 12:16 pm

    ik heb tijdens Abunai 2012 heel erg lopen fanboyen op alle touhou cosplayers >.>
    eigenlijk schaam ik me een beetje vooral omdat die vriend die testijds meeging me liever in bijzijn van die meiden aftebekken... T^T maar ja ik moet ik heb er een paar vienden aan overgehouden xD

    en ja ik irriteerde me laast heel erg aan iemand die erg fangirlde over vocaloid na iemand helemaal afgebekt te hebben (3 hate posts, en 4 posts over haar liefde naar vocaloid) op een creepypasta van kagome kagome.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Je fanboy/girl ervaringen Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van kyr2005 do apr 11, 2013 1:10 pm

    misschien toen ik 9 was of zo. Uiteindelijk is iets heel awesome vinden en er van houden iets anders dan ene fanboy/fangirl zijn, waarbij het laatste meestal betekent dat je iets blindelings volgt, geen rationaliteit meer hebt en je totaal niet objectief kunt nadenken over het onderwerp.

    Het is enorm vervelend maar het internet zit vol met dit soort mensen en dus denk ik dat het enorm onwaarschijnlijk is dat iemand hier er nog geen ervaring mee heeft gehad. Bovendien zijn er mensen (bv. bepaalde youtubers) die dit soort gedrag kweken.
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Je fanboy/girl ervaringen Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van Scarlet do apr 11, 2013 1:14 pm

    Ik fan girl best wel veel over kuroshitsuji zo als men nu wel weet.
    Mijn "obsesie" zo als ik het meer noem, leverde nog al eens een discusie op met andere mensen.
    Zo heb ik eens een discusie gehad met de schrijver van het kuroshitsuji artiekel in de aniway.
    Hij en ik waren bijde niet met elkaar eens. XD
    Deze discusie heb ik vervolgens met hem wel netjes opgelost (aangezien er teveel fans zich er mee gingen bemoeien).

    Maar ik fan girl best al snel over iets dat ik geweldig vind!
    Ik zoek echt alles op.
    En soms schrijf ik er complete verslagen over.
    How about that XD?

    Yep obsesie!
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Je fanboy/girl ervaringen Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van Sophie do apr 11, 2013 1:15 pm

    rockpad schreef:ik heb tijdens Abunai 2012 heel erg lopen fanboyen op alle touhou cosplayers >.>
    eigenlijk schaam ik me een beetje vooral omdat die vriend die testijds meeging me liever in bijzijn van die meiden aftebekken... T^T maar ja ik moet ik heb er een paar vienden aan overgehouden xD

    en ja ik irriteerde me laast heel erg aan iemand die erg fangirlde over vocaloid na iemand helemaal afgebekt te hebben (3 hate posts, en 4 posts over haar liefde naar vocaloid) op een creepypasta van kagome kagome.

    Haha, dat weet ik nog.

    Ik vond het wel leuk though, er waren niet veel mensen Touhou kende.


    Overigens ben ik zelf geen echte fangirl, maar soms heb ik wel triggers die me erg blij maken.

    Zo heb ik een zwak voor Marth sinds SSBM, ookal ben ik amper Fire Emblem fan. (Genant!)
    En als ik een plush van Chii zie (Chii's sweet home) dan heb ik het niet meer. Chii is té schattig!!

    Verder is Cirno mai waifu.....
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Je fanboy/girl ervaringen Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van Urameshiya do apr 11, 2013 3:19 pm

    Het ligt er voor mij een beetje aan hoe je fanboyen/fangirlen definieert...

    Ik heb zelf vaak genoeg dat ik overdreven obsessief fan van iets ben, en ik ben me ervan bewust dat het soms mensen om me heen zou kunnen irriteren wanneer ik er te veel over praat. Maar zelfs als ik constant aandring dat iedereen van jullie Kogasa zou moeten aanbidden, dan wil dat natuurlijk niet zeggen dat ik echt blind ben voor alle redenen die iemand zou kunnen hebben om dat niet te doen. Ik doe alleen alsof ik die redenen niet zie, omdat ik het gewoon leuk vind om personages en games en muziek en alles waar ik van houd ongenuanceerd op te hemelen. (Daar ben ik vast niet de enige in.) Ik denk dat de meeste mensen dat wel in de gaten hebben, maar ik zou me ook kunnen voorstellen dat sommige mensen het als vreselijk fanboy-gedrag op zouden kunnen vatten!

    Waar ik allemaal obsessief fan van ben, laat zich denk ik wel raden voor zover het actueel en interessant is, en voor wie het zich niet laat raden is het waarschijnlijk ook niet interessant.

    Mitch schreef:Volgens miss Theedoekje kan ik enorm fangirlen over Touhou en Fire Emblem ;^; Discussies heb ik er eigenlijk nooit over, want ik heb niemand om over Touhou te discussieren, en ook niet over Fire Emblem.
    Miiiitch, kom naar het Fire Emblem-topic en discussieer over allerlei detaillige dingen met Faolinn en mij! En fanboy lekker met ons mee! Oh, en als volgende week FE13 hier uitkomt zal geloof ik ongeveer het halve forum* FE gaan spelen, dus dan is er nog meer discussiemateriaal!

    *-->okee, da's omhoog afgerond, maar... in elk geval een hoop mensen!

    Overigens vind ik obsessief fangedrag op zich iets heel interessants. Het leent zich voor allerlei mogelijk interessante analyses in het kader van construeren van identiteit en consumptiecultuur en chuunibyou. Ik erger me eigenlijk ook niet zo snel aan fanboys/fangirls, zolang ze maar niet neerkijken op alles wat buiten hun fandom valt, alleen maar omdat het buiten hun fandom valt.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Je fanboy/girl ervaringen Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van Pshycho Maniac do apr 11, 2013 3:37 pm

    Touhou en Pokemon.
    Dat ik iemand anders probeerde te overtuigen dat het het beste ding ooit is.

    Met Touhou lukte het niet zo omdat niet veel mensen het kennen en met Pokemon noemde hij me kinderlijk.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Je fanboy/girl ervaringen Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van RemiliaxScarlet do apr 11, 2013 4:38 pm

    Kely Scarlet schreef:
    Maar ik fan girl best al snel over iets dat ik geweldig vind!
    Ik zoek echt alles op.
    En soms schrijf ik er complete verslagen over.
    How about that XD?

    Yep obsesie!

    Hetzelfde hier, ik schrijf geen verslagen, maar ik kan heel veel tegelijk geweldig vinden.
    Ik fangirl zelf ook wel over de fictieve band EGOIST (van Guilty Crown). Ik vind haar geweldig zingen.
    Oh, en Erika Furudo uit Umineko, maar dat wisten sommigen van jullie waarschijnlijk al. x3
    En ofcourse, Touhou! :D
    Maar het gaat vooral om personages uit anime (ex: Shana, Kurumi Tokisaki, Kirino Kousaka, Chrome Dokuro etc.)

    Maar ik ben geen 100% hyperactieve fangirl die om zo'n beetje alles fangirlt, nee.

    Waifu's heb ik zelf ook (hehehe...).
    Ongeveer 12 (tehehehe...).
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    Je fanboy/girl ervaringen Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van Info do apr 11, 2013 4:56 pm

    Toumyon schreef:Oke dus ik ben de laatste tijd helemaal fanboy van S3RL, een DJ die Techno muziek maakt.
    Ik kwam dus tot mij conclusie dat ik nog nooit zo erg heb gefanboy't over iets tot nu dan... ^^;

    Nu is mijn vraag aan jullie...
    Heb je ooit over iets keihard gefanboy't/girl't?

    Zo ja?
    Over wat dan?
    En
    Heb je ooit een ervaring gehad waar iemand keihard heeft ge fanboy't/girl't over iets en je daarmee in een irritante discussie kwam, hoe ontstond het, en hoe eindigde het?

    Ik zelf ben nooit echt op hardcore fan reacties af gegaan, en zelf was ik nooit een keiharde fan van iets zodanig dat ik in een discussie met iemand zou komen...Geen verhaal dus.

    En Jullie?

    DISCLAIMER: Natuurlijk steun ik het woord of worden van een fanboy/girl niet! Ik weet zelf amper of ik uberhaubt mezelf wel een fanboy kan noemen.

    Ik was vroeger best wel fanboy van dream theater. En ik was ook laatste jaar fangirl van Nightwish. Ja.

    werkt niet echt zo.
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    Je fanboy/girl ervaringen Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van rockpad do apr 11, 2013 5:19 pm

    [quote="Skip"]
    rockpad schreef:
    Haha, dat weet ik nog.

    Ik vond het wel leuk though, er waren niet veel mensen Touhou kende.




    Zo heb ik een zwak voor Marth sinds SSBM, ookal ben ik amper Fire Emblem fan. (Genant!)


    Verder is Cirno mai waifu.....
    grappige was elke touhou vroeg en zei precies hetzelfde
    maar eerlijk gezegd schaam ik me een beetje er om ^ ^;
    ik heb trouwens hetzelfde met marth ook sind ssbm
    als er iemand is die ik wil cosplayen is hij het wel..maar eerst meer FE games spelen
    er was een tijd dat ik helemaal gek was op cirno vanwege haar iosys <3
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    Je fanboy/girl ervaringen Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van RakeStriver do apr 11, 2013 9:40 pm

    Infinnacage schreef:
    Toumyon schreef:Oke dus ik ben de laatste tijd helemaal fanboy van S3RL, een DJ die Techno muziek maakt.
    Ik kwam dus tot mij conclusie dat ik nog nooit zo erg heb gefanboy't over iets tot nu dan... ^^;

    Nu is mijn vraag aan jullie...
    Heb je ooit over iets keihard gefanboy't/girl't?

    Zo ja?
    Over wat dan?
    En
    Heb je ooit een ervaring gehad waar iemand keihard heeft ge fanboy't/girl't over iets en je daarmee in een irritante discussie kwam, hoe ontstond het, en hoe eindigde het?

    Ik zelf ben nooit echt op hardcore fan reacties af gegaan, en zelf was ik nooit een keiharde fan van iets zodanig dat ik in een discussie met iemand zou komen...Geen verhaal dus.

    En Jullie?

    DISCLAIMER: Natuurlijk steun ik het woord of worden van een fanboy/girl niet! Ik weet zelf amper of ik uberhaubt mezelf wel een fanboy kan noemen.

    Ik was vroeger best wel fanboy van dream theater. En ik was ook laatste jaar fangirl van Nightwish. Ja.

    werkt niet echt zo.

    It's a Hideyoshi!

    Anyways, waar ik laatst wat wel hyper voor was (en geen fanboyism), was Project Diva Arcade location testing in ROUND1, een arcade in Puente Hills Mall, South California. Wat dit betekent dat Project Diva hoogstwaarschijnlijk geëxporteerd kan worden van SEGA Japan en ondersteund zal worden, mogelijk zo ook in Europa. Dit zou een goede development zijn, sinds ik hooked ben aan de arcade versie.
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Je fanboy/girl ervaringen Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van MR.Kriesebo do apr 11, 2013 10:15 pm

    Ik begin langzaam maar zeker te veranderen in een fan van "Doctor Who".

    Oh ja, ik ben ook gek op de BBC-serie "Sherlock".


    Laatst aangepast door MR.Kriesebo op vr apr 12, 2013 5:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : BBC vergeten. Pardon Shiro.)
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Je fanboy/girl ervaringen Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van Shiro do apr 11, 2013 10:21 pm

    Een paar mensen die voor me zaten waren over twilight aan het praten. Begint er een: OMG Edward is zo knap! Ik ga met hem trouwen!
    Zei de zestienjarige letterlijk.

    MR.Kriesebo schreef:Oh ja, ik ben ook gek op de serie "Sherlock".
    Meer fans!
    Ik kan niet wachten tot het volgende seizoen! Heb jij alle afleveringen al gezien?

    Gesponsorde inhoud


    Je fanboy/girl ervaringen Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 12:14 pm