Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Hakurei Jinja Reitaisai 10 illustratie contest

    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Hakurei Jinja Reitaisai 10 illustratie contest Empty Hakurei Jinja Reitaisai 10 illustratie contest

    Bericht van Quwanti vr maa 22, 2013 12:46 pm

    Hakurei Jinja Reitaisai 10 illustratie contest Kikakumokuroku
    Met de dag komt het volgende grote touhou evenement dichterbij: Hakurei Jinja Reitaisai, en jaarlijks wordt er voor die tijd ook een illustratie contest gehouden op Pixiv. Oftewel, teken om jouw team te supporten!

    Er zijn tien teams (één voor de acht windows spellen, "Marisa/Reimu" en overig) die tegen elkaar strijden. De winnaar van de eerste ronde zijn de teams met de meeste views voor hun afbeeldingen. Dus iedereen kan meehelpen zijn team naar de volgende ronde te loodsen!

    Dus, gaan jullie hier aan meedoen (en Hina supporten!!)?
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Hakurei Jinja Reitaisai 10 illustratie contest Empty Re: Hakurei Jinja Reitaisai 10 illustratie contest

    Bericht van Sophie vr maa 22, 2013 2:41 pm

    Awesome!

    Ik ga meedoen!

    En nu twijfel ik tussen EoSD en MoF, misschien teken ik allebei wel.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Hakurei Jinja Reitaisai 10 illustratie contest Empty Re: Hakurei Jinja Reitaisai 10 illustratie contest

    Bericht van Quwanti ma maa 25, 2013 3:27 pm

    Skip schreef:Awesome!

    Ik ga meedoen!

    En nu twijfel ik tussen EoSD en MoF, misschien teken ik allebei wel.
    Dan zou ik maar snel zijn. MoF loopt extreem achter. :P
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Hakurei Jinja Reitaisai 10 illustratie contest Empty Re: Hakurei Jinja Reitaisai 10 illustratie contest

    Bericht van Cryogenic Cereal wo maa 27, 2013 10:39 pm

    Ik vraag me af wat ik als een rookie kan doen, misschien ga ik TD supporten, iunno.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Hakurei Jinja Reitaisai 10 illustratie contest Empty Re: Hakurei Jinja Reitaisai 10 illustratie contest

    Bericht van Nekotaku ma apr 08, 2013 11:06 pm

    Het was op zich geen slecht idee, maar ik vind het resultaat een beetje deprimerend...
    Protagonist team, EoSD en PCB strijden om de finale. Hoe uiterst voorspelbaar. Waarom houdt iedereen zich krampachtig vast aan het materiaal waar reeds het meeste artwork, arrangements en andere fanworks rond bestaat?

    Gesponsorde inhoud


    Hakurei Jinja Reitaisai 10 illustratie contest Empty Re: Hakurei Jinja Reitaisai 10 illustratie contest

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 6:55 am