Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+20
Quwanti
Ranivus
Fuyres
Tanshu
Pshycho Maniac
kyr2005
Olly
211nafsimreK
TheEternalMokou
Mitch
Meira
Sophie
Nephilith
Yellow-Minion
Nekotaku
UNOwen
Urameshiya
T
Toumyon
Bas2A
24 plaatsers

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bas2A
    Bas2A
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Paranoia, alleen die komt altijd uit. Echt eng!

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! - Pagina 2 Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Bas2A vr sep 21, 2012 3:33 pm

    Ahh thanks man!

    Ik ben super blij dat jullie mijn autisme respecteren! ^^
    Maar ALS er een flamewar komt kan ik toch op Report klikken? Kan dat hier?
    Niet dat ik paranoïde ben nu maar ik vraag het maar ff voor de zekerheid.

    Ik ben niet echt een hardcore Touhou fan maar ik hou gewoon van de characters en de settings en de muziek. Ik ga een art topic posten over Super Bas: Origins en bovendien vind ik Crawling van Linkin Park een heel mooi nummer. Zoek maar op (de Reanimation versie ''Krwlng'' vind IK persoonlijk mooier) het nummer gaat over kindermisbruik en hoe het je eigenlijk gewoon voor de rest van je leven verwondt. Ik ben misbruikt door iemand wat ik niet durf te zeggen, hij was een familielid, hij is een psychopatische crimineel en als hij dat uitvindt dat ik zijn naam hier noem of een hint naar hem maak komt hij me waarschijnlijk iets heel naars aandoen. Maar hij heeft me heel vaak geslagen, wilde me van een boot afgooien terwijl hij weet dat ik geen diploma heb (al mijn zwemleraren behandelde me als een soort demon omdat ik auti ben, serieus) en hij heeft me 1 keer ergens aangeraakt wat ik niet mag zeggen in verband met de forumregels (you get me?) En ik ben door deze dingen eigenlijk zó beschadigd, geestelijk, dat dat nooit meer volledig genezen kan worden.

    Bovendien mijn ''gave'' is paranoia die bijna altijd uitkomt. Bij jullie voel ik het niet of nauwelijks hoor ^^ maar met mensen die ik echt in Real Life ken waar ik het voelde kwam het bijna altijd uit. Da's echt eng!

    Even een andere vraag, wie hier vindt Utsuho cool? Ik vind haar kernpowers cool en hoe ze ook is als persoon. Ik geloof niet dat ze gewoon ''baka'' is, ik geloof meer dat ze een heel aardig meisje was totdat ze die kernfusiereactor enzo kreeg en helemaal doordraaide en gek werd. Ik geloof (en zou misschien een doujin hierover tekenen) dat de heroes Utsuho waarschijnlijk ooit ''terug moeten brengen'', mogelijk in een toekomstige Touhou, een doujin film of een doujinshi. Anyone agree?

    Bovendien de topic titel is een reference naar Cure for the Itch van Linkin Park, een ''tussendoor trackje'' op hun eerste album Hybrid Theory, het is meer een ''tussendoor gekloot track'' vergeleken met de andere tracks maar het is best wel awesome voor een onserieuze track. En de sound vind ik best interesting. Zijn er hier meer Linkin Park of Korn fans? Of mensen die van rap houden?

    Oh 2 vraagjes;
    1. Hoe vinden jullie mijn icon?
    2. Hebben jullie een probleem hier met dubbel posten? Omdat ik meestal wel edit maar soms als ik moe ben vergeet ik dat.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! - Pagina 2 Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Nekotaku vr sep 21, 2012 4:07 pm

    Damn man, dat is heel erg naar te horen dat je zoiets hebt meegemaakt! Ik zou willen dat ik je advies kon geven, maar helaas denk ik niet dat ik veel hulp zal zijn. In elk geval lijkt het me dat die persoon daar niet ongestraft mee weg mag komen. Dergelijke mensen gebruiken angst en intimidatie om je stil te houden, maar het zijn zij zelf die het meeste schrik hebben ontmaskerd te worden.

    Links onderaan posts staat altijd een link met de tekst "meld bovenstaand bericht". Dat kan je gebruiken als iemand iets post dat tegen de forumregels zondigt.

    Als je wantrouwig bent tegenover mensen en een slecht gevoel over hen bijna altijd uitkomt, lijkt het me dat je traumatische ervaring(en) mogelijk ertoe hebben geleid dat je extra gevoelig bent voor subtiele hints, zoals iemand's uitdrukkingen of lichaamstaal. Mensen die zijn opgegroeid in een omgeving met één of meerdere gewelddadige ouders zijn extreem scherp getuned op kleine indicaties van anderen dat er wat op til staat.

    Utsuho vind ik ook geweldig. Ze is een badass. Ik heb er nog pas de Griffon figurine van aangekregen en het is de meest indrukwekkende die ik tot nu toe heb. Als je een Utsuho fan bent, moet je misschien om 23:00 eens in de chatbox binnen springen (hint hint). Al kan het nog even duren voor ze tevoorschijn komt in het verhaal.

    Om op je vragen te antwoorden:
    1) Je avatar is gaaf. Op iets specifiek gebaseerd?
    2) Meestal edit je ofwel je vorige post, ofwel wordt die gemerged door een admin of mod. Maar we zijn hier niet superstrict in zo'n zaken, hoor. We gebruiken gewoon ons gezond verstand. Als er bijvoorbeeld veel tijd zit tussen posts of je hebt wat nieuws te melden, is er geen reden dat een dubbele post verkeerd zou zijn.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! - Pagina 2 Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Pshycho Maniac vr sep 21, 2012 4:16 pm

    Welokom
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! - Pagina 2 Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Tanshu vr sep 21, 2012 4:36 pm

    Van harte welkom!
    Rot om te horen wat er is gebeurd. :(
    Maar je bent in goede handen hier hoor!
    Je avatar is cool, de lijnen zijn mooi smooth. :>
    Bas2A
    Bas2A
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Paranoia, alleen die komt altijd uit. Echt eng!

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! - Pagina 2 Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Bas2A vr sep 21, 2012 4:41 pm

    Nekotaku schreef:Damn man, dat is heel erg naar te horen dat je zoiets hebt meegemaakt! Ik zou willen dat ik je advies kon geven, maar helaas denk ik niet dat ik veel hulp zal zijn. In elk geval lijkt het me dat die persoon daar niet ongestraft mee weg mag komen. Dergelijke mensen gebruiken angst en intimidatie om je stil te houden, maar het zijn zij zelf die het meeste schrik hebben ontmaskerd te worden.

    Links onderaan posts staat altijd een link met de tekst "meld bovenstaand bericht". Dat kan je gebruiken als iemand iets post dat tegen de forumregels zondigt.

    Als je wantrouwig bent tegenover mensen en een slecht gevoel over hen bijna altijd uitkomt, lijkt het me dat je traumatische ervaring(en) mogelijk ertoe hebben geleid dat je extra gevoelig bent voor subtiele hints, zoals iemand's uitdrukkingen of lichaamstaal. Mensen die zijn opgegroeid in een omgeving met één of meerdere gewelddadige ouders zijn extreem scherp getuned op kleine indicaties van anderen dat er wat op til staat.

    Utsuho vind ik ook geweldig. Ze is een badass. Ik heb er nog pas de Griffon figurine van aangekregen en het is de meest indrukwekkende die ik tot nu toe heb. Als je een Utsuho fan bent, moet je misschien om 23:00 eens in de chatbox binnen springen (hint hint). Al kan het nog even duren voor ze tevoorschijn komt in het verhaal.

    Om op je vragen te antwoorden:
    1) Je avatar is gaaf. Op iets specifiek gebaseerd?
    2) Meestal edit je ofwel je vorige post, ofwel wordt die gemerged door een admin of mod. Maar we zijn hier niet superstrict in zo'n zaken, hoor. We gebruiken gewoon ons gezond verstand. Als er bijvoorbeeld veel tijd zit tussen posts of je hebt wat nieuws te melden, is er geen reden dat een dubbele post verkeerd zou zijn.

    Maakt niet uit dat je me niet kan helpen, maar met een meisje waar ik veel van hou praat ik er regelmatig over, zij heeft ook dergelijke problemen gehad en zit nu in de 2e. Geen seksueel misbruik (denk ik) maar wel heel veel gevechten thuis. Zij is ook autistisch maar ze is het eigenlijk bijna niet. Als ik bij haar ben voelt alles gewoon beter, maar het is niet echt verliefd, meer ''vertrouwen'', het is apart.

    Mijn avatar is.... well ik leg het uit.
    Ten eerste, in mijn signature is een link naar ''Kimberley's deviantART'', da's de deviant van NekoPikmin, da's mijn beste vriendin Kimberley waar ik ook heel vaak mee praat, en zij heeft dit character bedacht. Hij heet Yuri, is een Oni en Incarnatie van Julius Caesar en denkt dat de Oni een soort Romeins rijk zijn omdat hij dat zelf is en Caesar incarnatie is, en dus gaat hij op pad om iedereen uit te moorden die geen Oni is, en de Indigo (zoek maar op wat dat is, het zijn mensen zoals ik misschien, die gaven enzo hebben en de wereld kunnen verbeteren enzo, en speciale gaven schijnen te hebben) zijn de eerste targets, oftewel in haar verhaal HeartAche (wat helaas writersblock heeft op het moment) is het hoofdkarakter dus zijn eerste doelwit. Zijn wapens zijn twee zeisen en hij kan super grote danmaku gooien en ook allemaal dark danmaku. Normaal heeft hij een blauwe hoodie maar ik heb hem een Organization 13 uniform gegeven (uit Kingdom Hearts, prachtig spel, een sort ''dark Disney'' met Disney characters in een hele darke setting en het heeft ook thema's met vriendschap enzo, echt hele ''hartverwarmende'' scenes enzo) de Organization is een soort Akatsuki (Naruto), een soort criminele organizatie met een duister doel enzo. Yuri is in Super Bas: Origins (mijn game) namelijk een deel van een Organization of Incarnations die hetzelfde uniform heeft omdat het een reference is.
    In mijn game heeft hij echter een zwaard omdat ik zijsen niet echt cool vind als wapen, vraag niet waarom, maar ik ben meer van zwaarden en geweren en gigantische tomahawks en Gungnir (Remilia's wapen) of gigantische phoenix of beesten enzo die gesummond worden enzo. En ik vind zijsen niet in mijn game passen omdat de characters in mijn wereld van de game bijna allemaal de bovengenoteerde wapens hebben en de enige gasten die zijsen hebben is mogelijk een Grim Reaper youkai.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! - Pagina 2 Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Nekotaku vr sep 21, 2012 4:45 pm

    Sheesh, da's een hele achtergrond! In elk geval, hij is goed. Ik zou 'm houden, als ik jou was. Past ook prima in onze (huidige) theme.

    En het is fijn dat je iemand hebt met wie je je ervaringen kan delen. Dat is erg belangrijk. Geluk of ongeluk, het voelt leeg als je het met niemand kan delen. Als dat wel kan, lijkt het of je aan alles zin kunt geven.

    Da's natuurlijk waarom we hier zijn... Op zoek naar anderen om onze interesses mee te delen.
    Fuyres
    Fuyres
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 33

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! - Pagina 2 Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Fuyres vr sep 21, 2012 4:46 pm

    Welkom bij TvH, Bas!!!
    Ranivus
    Ranivus
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : In m'n bed blijven liggen als het eten op tafel staat

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! - Pagina 2 Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Ranivus vr sep 21, 2012 4:49 pm

    Welkom op het forum~
    We bijten niet hoor! x3
    Bas2A
    Bas2A
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Paranoia, alleen die komt altijd uit. Echt eng!

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! - Pagina 2 Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Bas2A vr sep 21, 2012 4:54 pm

    Thanks!!!! ^^
    Ik denk niet dat jullie bijten.... Ik heb het meer bij mensen die ik niet ken aan het begin, maar als ik jullie beter ken zal het vast en zeker beter gaan!
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! - Pagina 2 Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Quwanti vr sep 21, 2012 5:03 pm

    Nice! Meer Kingdom Heart fans zijn altijd welkom!
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! - Pagina 2 Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Suuschuu vr sep 21, 2012 6:38 pm

    Welkom! ^^

    Het is begrijpelijk dat het wat spannend is met nieuwe mensen maar men gaat hier met respect met elkaar om dus maak je geen zorgen c:

    Leuk trouwens dat je ook OC maakt, het ziet er erg gaaf uit!
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! - Pagina 2 Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Remilia~ vr sep 21, 2012 6:50 pm

    'SUP?
    Bas2A
    Bas2A
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Paranoia, alleen die komt altijd uit. Echt eng!

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! - Pagina 2 Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Bas2A vr sep 21, 2012 6:56 pm

    Remilia~ schreef:'SUP?
    Waar staat dat voor?

    Thanks trouwens Suuschuu! ^^ Ik heb soms de neiging te denken ''ahh het kan niemand wat boeien'' en ik heb weinig pageviews op deviantART, maar dit is zeker leuk!
    Nephilith
    Nephilith
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Maximum autisme

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! - Pagina 2 Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Nephilith vr sep 21, 2012 10:20 pm

    Sup is een afkorting voor "What's up".
    Engels voor, hoe is het, hoe is ie, hoezie, etc.
    Maar omdat sup tegenwoordig zoveel wordt gebruikt heeft het niet echt meer de functie om te vragen hoe het gaat, maar gewoon als een soort hoi.

    Om even terug te komen op je vorige posts, misbruik is inderdaad serious buisiness. Ik heb er zelf gelukkig geen last van gehad, maar ik ken veel mensen die daar wel in aanraking mee zijn gekomen.

    Ik ga niet te veel op details in maar de familie van mijn moeders kant is daaraan kapot gegaan.
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! - Pagina 2 Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Info vr sep 21, 2012 11:39 pm

    ik kan je verzekeren dat dit forum een zeer vriendelijke plek is. ik zit hier al bijna een jaar en tot nu toe is er geen drama geweest. waarschijnlijk zal dat ook niet veranderen... als het wel verandert kun je altijd terecht bij een van de moderators voor hulp. dit is nog een klein forum dus er zal zeker op worden gelet dat alles goed gaat.

    ik vind het trouwens jammer dat je intro-post zo negatief geladen is; dit is de eerste keer dat er zo eentje op het forum verschijnt. ik zou nog veel over het forum kunnen schrijven enzo maar ik zal maar zeggen, zie voor jezelf hoe lief het hier is~

    Gesponsorde inhoud


    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! - Pagina 2 Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 11:45 pm