Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+20
Quwanti
Ranivus
Fuyres
Tanshu
Pshycho Maniac
kyr2005
Olly
211nafsimreK
TheEternalMokou
Mitch
Meira
Sophie
Nephilith
Yellow-Minion
Nekotaku
UNOwen
Urameshiya
T
Toumyon
Bas2A
24 plaatsers

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bas2A
    Bas2A
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Paranoia, alleen die komt altijd uit. Echt eng!

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! Empty Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Bas2A do sep 20, 2012 9:09 pm

    Bas is mijn naam.
    Ik ben hier door een deviantART gebruiker heenverwezen die op dit forum zit, en het lijkt me een super leuke plaats!
    Om me voor te stellen, ik ben 15, zit in de derdejaars, hou van tekenen, ik ben een best aardige gast en doe iets wat een hoop mensen in mijn omgeving moeite mee hebben; respecteren van iedereen. Ik ben ook erg paranoïde, maar niet voor iedereen, meer voor die ''coole swag gastjes die het gewoon niks kan schelen en alles en iedereen haten'' enzo, dat soort gastjes, maar dit forum lijkt me super leuk!
    Ik heb soms moeite met dingen, vooral met schelden, en schelde met dingen als ''auti'' of ''downie'' enzo omdat ik zelf autisme heb, dus zouden jullie dat plz niet willen doen in mijn topics?
    En zouden jullie zo veel mogelijk aardig willen zijn? Vanwege het feit dat ik paranoïde en depressief ben.
    Touhou EoSD is mijn favoriete Touhou game.
    En ik ben geïnteresseerd in Traditionele Japanse cultuur.
    Ik ben een fan van Linkin Park.
    Ik maak met Kimberley, een vriendin van me die ook problemen heeft, een game genaamd als Super Bas: Origins, en ik wil daar zeker meer over vertellen! Maar niet nu omdat ik moet slapen! :(
    Cheerio! :D
    ~Bas

    EDIT: Sommige mensen zeggen dat de post negatief was geladen. Ik ben niet volledig negatief hoor! ^^ Ik heb meer moeite met goede dingen zien, plus Skip had me aangeraden deze dingen te vertellen. Dus heb ik dat gedaan. Ik vind dit nu al een echt leuk forum! ^^


    Laatst aangepast door Bas2A op di sep 25, 2012 6:34 pm; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : iets vergeten.)
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Toumyon do sep 20, 2012 9:15 pm

    Van harte Welkom op TvH Bas.
    We zijn een lief en aardig forum, dus je gaat je hier wel fijn voelen, im sure.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van T do sep 20, 2012 9:16 pm

    Welkom op TvH!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Urameshiya do sep 20, 2012 9:28 pm

    Dit forum IS leuk! Van harte welkom op TvH, Bas! Ik denk dat je je hier snel genoeg thuis zult voelen. Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! 3471657230
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van UNOwen do sep 20, 2012 9:29 pm

    Geen zorgen mate, dit here place is da best. Wil je eens met ons praten, kom dat vooral eens in de chatbox :D (onderaan de index) En het disrespecteren van mensen doen we hier niet aan mee. Je gaat je hier waarschijnlijk erg thuis voelen ^^
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Nekotaku do sep 20, 2012 9:34 pm

    Welkom, Bas2A!
    Tenzij ik me vergis heb je net een 4-hit combo gemaakt inzake nieuwe leden op het forum die vermelden dat ze autisme hebben. Ha, ik wist het! Enkel interessante mensen kunnen zo geïnvesteerd zijn in Touhou :D
    Maak je geen zorgen, je bent eenvoudigweg één van de leden van de nieuwe wereldorde, alleen heeft de oude het nog niet door. En voor schelden met dergelijke termen in topics hier moet je weinig angst hebben. Ik heb nog geen flame wars meegemaakt hier en openlijke agressie wordt niet in dank afgenomen.

    Dus voel je welkom, maak het je naar de zin en spring de chat eens binnen!
    Yellow-Minion
    Yellow-Minion
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 25

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Yellow-Minion do sep 20, 2012 9:50 pm

    welkom
    Nephilith
    Nephilith
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Maximum autisme

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Nephilith do sep 20, 2012 9:52 pm

    Hallo, ik denk dat je je hier wel thuis zou voelen.
    Normaal gesproken troll ik over iedereen heen, maar aangezien dat hier tegen de regels in gaat en mensen het hier niet waarderen doe ik het maar niet :P

    Autisme wordt gezien als een gave in de wereld van NEETS en hikki's trouwens.
    Natuurlijk zijn er wel een hoop verschillende versies, maar goed, dat rustend

    Welkom ;D
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Sophie do sep 20, 2012 9:56 pm

    Hoi, Skip hier van deviantart!

    Welkom! ^_^
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Meira do sep 20, 2012 11:16 pm

    Nephilith schreef:
    Autisme wordt gezien als een gave in de wereld van NEETS en hikki's trouwens.
    Natuurlijk zijn er wel een hoop verschillende versies, maar goed, dat rustend

    Mooi dan bezit ik die zeker, maar mede auto's en asperges of andere voorwerpen (aandoeningen) trek je er niet veel van aan later krijg je wat 'handvaten' waarmee je leert met je voorwerp om te gaan en dan merkt niemand er meer wat van, het is een periode in ons leven, en daar leren we veel van.
    ik zal zeggen wanneer je te paranoïde bent denk maar dit: ''Alles wat je denkt, hoeft niet waar te zijn''. Dit heeft ooit eens een oude wijze man tegen mij gezegd en dat gaf me een totaal andere blik op alles.

    En voor alle mede auto's als je ergens mee zit kan je mij bereiken, ik wil namelijk mijn mede auto's graag meehelpen. XD
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Mitch do sep 20, 2012 11:58 pm

    Skip schreef:Hoi, Skip hier van deviantart!

    Welkom! ^_^
    Woaaah Skip is geweldig bezig~

    Welkom~ ^^
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van TheEternalMokou vr sep 21, 2012 2:25 am

    Meira schreef:''Alles wat je denkt, hoeft niet waar te zijn''
    Die moet ik écht onthouden.


    Maar welkom! Iedereen is lief hier vooral ik :3
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van 211nafsimreK vr sep 21, 2012 2:34 am

    Welkom op het forum Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! 3471657230
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Olly vr sep 21, 2012 8:29 am

    Welkom op het liefste forum der tijden. (Nee serieus, iedereen is hier altijd aardig) Je voelt je vast gauw thuis.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van kyr2005 vr sep 21, 2012 8:40 am

    Autism ho! nog een autist erbij <3

    Gesponsorde inhoud


    Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce! Empty Re: Folks, we have a very special guest for you tonight. I'd like to introduce!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 03, 2024 12:50 am