Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+18
themilo
Shiro
wolfie559
Khelekgil
MR.Kriesebo
NekoMithos
Atrevir
Olly
flandere
A-Duck
RemiliaxScarlet
Ranfox
Toumyon
Urameshiya
TheEternalMokou
Tanshu
Pshycho Maniac
Pyonta-kun
22 plaatsers

    The power is yours ~ Touhou Edition

    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    The power is yours ~ Touhou Edition Empty The power is yours ~ Touhou Edition

    Bericht van Pyonta-kun za sep 01, 2012 6:31 pm

    We hebben er vast allemaal wel eens over nagedacht. Hoe zou het zijn als JIJ de krachten van iemand uit de touhou series zou hebben? Als je nu naar bed zou gaan en morgen wakker zou worden, wat zou je dan doen? Wat zou je willen? Zou je net als Kogasa vrolijk door de stad paraderen met je paraplu en mensen proberen bang te maken? Mensen hun gedachte lezen als Satori? De hele wereld vernietigen als Flandre?

    Bedenk het maar zo gek als je wilt. Er zijn geen regels, behalve dat dit dus in de huidige wereld gebeurt in en niet in Gensokyo (tenzij je de krachten van Yukari wilt, cheater...). Je bent ook niks verplicht wat betreft dat je je moet gedragen als die touhou. Het gaat alleen om de krachten.

    Om het balletje te laten rollen heb ik hier zelf ook al over nagedacht. Heel onverwachts zou ik graag de krachten van Suwako willen hebben om aarde te manipuleren. Wie Avatar heeft gezien (nee, niet met die blauwe mensjes) weet wel wat je er allemaal mee kan. Zo ook in soku, is te zien hoe Suwako letterlijk in aarde kan duiken. Dat lijkt me echt heel erg tof. Gewoon kunnen verdwijnen in de aarde of het gebruiken om me voor te stuwen.
    Daarnaast ben ik ook dol op niet standaard wapens dus de ijzeren ringen van Suwako vind ik ook erg tof. Vliegende ijzeren ringen.

    Deel je verhalen!
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    The power is yours ~ Touhou Edition Empty Re: The power is yours ~ Touhou Edition

    Bericht van Pshycho Maniac za sep 01, 2012 7:41 pm

    Cirno natuurlijk.

    ik heb er altijd al van gedroomd om iedereen te vermoorden. de kracht te hebben dingen te bevriezen.
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    The power is yours ~ Touhou Edition Empty Re: The power is yours ~ Touhou Edition

    Bericht van Tanshu za sep 01, 2012 7:48 pm

    Mokou!
    Vuurpowahs en onsterfelijkheid, voortreffelijke combi. :)
    En dan gewoon doen waar ik zin in heb.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    The power is yours ~ Touhou Edition Empty Re: The power is yours ~ Touhou Edition

    Bericht van TheEternalMokou za sep 01, 2012 7:56 pm

    Ik zou ook Mokou willen zijn, vrijwel om dezelfde redenen als Tanshu. IEDEREEN DIE JE NIET MAG VERBRANDEN, MUAHAHAH
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    The power is yours ~ Touhou Edition Empty Re: The power is yours ~ Touhou Edition

    Bericht van Urameshiya zo sep 02, 2012 2:51 pm

    Ik zou wel willen vliegen, dus ik kies denk ik voor Reimu. Wacht, is dat bij iedereen inbegrepen? In dat geval wordt het lastiger, maar ik denk dat ik toch bij Reimu blijf. Barrieres opzetten en grote lichtgevende bollen afvuren is best wel gaaf, en goden kunnen laten afdalen is ook nooit weg. Haar krachten zien er ook spectaculair uit, dus als een carriere in de youkaiverdelging niks wordt zou ik altijd nog vuurwerkshows kunnen geven. :D
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    The power is yours ~ Touhou Edition Empty Re: The power is yours ~ Touhou Edition

    Bericht van Toumyon zo sep 02, 2012 3:06 pm

    Ik zou Youmu willen zijn, tijd kunnen verlangzamen om iemand die je haat in stukjes te snijden lijkt me geweldig, en je geest helft kunnen zien en gebruiken in gevechten is ook niet mis.
    En goed kunnen koken met je zwaarden is ook erg awesome. XD
    Super snelheid, go!
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    The power is yours ~ Touhou Edition Empty Re: The power is yours ~ Touhou Edition

    Bericht van Ranfox ma sep 03, 2012 1:23 pm

    Ik denk dat ik dan voor Sakuya zou gaan. De tijd kunnen manipuleren lijkt me heel erg tof.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    The power is yours ~ Touhou Edition Empty Re: The power is yours ~ Touhou Edition

    Bericht van RemiliaxScarlet ma sep 03, 2012 4:15 pm

    Ik zou ook Mokou willen zijn. xD
    Gewoon, ook om diezelfde redenen.
    A-Duck
    A-Duck
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : In een eend veranderen

    The power is yours ~ Touhou Edition Empty Re: The power is yours ~ Touhou Edition

    Bericht van A-Duck ma sep 03, 2012 5:32 pm

    ik zou best wel utsuho's power willen

    en dan Wereldoverheersing .... (of een prive zon ...)
    flandere
    flandere
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    The power is yours ~ Touhou Edition Empty Re: The power is yours ~ Touhou Edition

    Bericht van flandere ma sep 03, 2012 8:27 pm

    Ik zou toch voor Remilia gaan(steek je hand eens omhoog als je Flandre had verwacht van mij!), om het Lot te kunnen manipuleren...
    Yummy~
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    The power is yours ~ Touhou Edition Empty Re: The power is yours ~ Touhou Edition

    Bericht van Olly ma sep 03, 2012 11:27 pm

    Onhandig als ik ben zou ik graag Hina's krachten willen hebben over misfortune. Dan kan ik mijn ongeluk en onhandigheid veilig opbergen, voor een betere wereld!
    Atrevir
    Atrevir
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Pasta koken

    The power is yours ~ Touhou Edition Empty Re: The power is yours ~ Touhou Edition

    Bericht van Atrevir di sep 11, 2012 11:23 pm

    Geef mij maar Suika's krachten hoor hehe. Manipulatie van dichtheid lijkt me geweldig zeg. Alles kan groot, en klein. Maar ook zwaar en light. Daar kan je potentieel zoveel mee hehe.
    NekoMithos
    NekoMithos
    Veelzijdige Phantasmagorist


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Kogels berekenen.

    The power is yours ~ Touhou Edition Empty Re: The power is yours ~ Touhou Edition

    Bericht van NekoMithos di sep 11, 2012 11:41 pm

    Geef mij maar de krachten van Keine, zodat ik de wereld in een Gensokyo kan VERDANDEREN. :3
    (of ten minste, iets wat in de buurt komt)
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    The power is yours ~ Touhou Edition Empty Re: The power is yours ~ Touhou Edition

    Bericht van MR.Kriesebo zo dec 16, 2012 10:56 am

    Genjii.
    Mij lijkt het geweldig om een schildpad met een baard te zijn, die kan vliegen(?),alles weet wat er te weten valt over de Yin-Yang Orb en leeft in een moeras zonder dat hij zich ergens druk over hoeft te maken. Ook kan hij spreken en veranderd hij op een dag waarschijnlijk in een youkai( Ik kan he al een epische vechtscene voorstellen met Reimu VS Genjii....)
    Khelekgil
    Khelekgil
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : professionele ronin (niet tevreden geld terug)

    The power is yours ~ Touhou Edition Empty Re: The power is yours ~ Touhou Edition

    Bericht van Khelekgil zo dec 16, 2012 12:03 pm

    youmu's krachten ofc. Zo goed met aan katana en wakizashi kunnen omgaan vergt veel tijd en aangezien ik als half-geest wat langer kan meegaan zou ik eindelijk iets goed kunnen in mijn leven :3

    Gesponsorde inhoud


    The power is yours ~ Touhou Edition Empty Re: The power is yours ~ Touhou Edition

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 6:12 am