Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
xNewWaveBossanova
rockpad
LimeMeister
LightSpeedReisen
T
Michiresu
Sophie
Nekotaku
RakeStriver
Helepolis
Rage
Urameshiya
Info
Quwanti
18 plaatsers

    Touhou merchandise die jij MOET hebben

    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Touhou merchandise die jij MOET hebben Empty Touhou merchandise die jij MOET hebben

    Bericht van Quwanti di feb 28, 2012 1:30 am

    Iedereen wil hier wel iets van touhou merchandise hebben. ・3・ Wat wil jij no zóóóó graag dat je echt MOET hebben voor je dood gaat.

    Ik zou bijvoorbeeld hééééél graag nog iets willen hebben van Buta-Otome. Als ik Japans kon lezen zouden er ook nog allemaal boekjes en alles bijzitten (ook officiële) maargoed, ik denk dat een stille comic dan wel wat beter zou zijn. ^^; Ook zou Mountain of Faith nog een leuke zijn. En nog iets Hina. Er moet sowieso iets Hina's bij zitten. Dan pas is het compleet

    Wat jullie?
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    Touhou merchandise die jij MOET hebben Empty Re: Touhou merchandise die jij MOET hebben

    Bericht van Info di feb 28, 2012 11:46 am

    Tja. tis wel simpel. Ik moet alles hebben waar flandre of mystia in zit~
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou merchandise die jij MOET hebben Empty Re: Touhou merchandise die jij MOET hebben

    Bericht van Urameshiya di feb 28, 2012 11:59 am

    Leuk topic!

    Wat ik op het moment echt 'moet' hebben, is het nieuwe ZUNboek dat volgende maand uitkomt. Als ik dat niet zou kopen als het eenmaal uit is, zou ik waarschijnlijk het gevoel krijgen dat ik hopeloos achterloop. ^^;

    Cage schreef:Tja. tis wel simpel. Ik moet alles hebben waar flandre of mystia in zit~
    Doe maar duur! XD Volgens mij zou zelfs Neko zich dat niet kunnen verloorloven.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Touhou merchandise die jij MOET hebben Empty Re: Touhou merchandise die jij MOET hebben

    Bericht van Rage di feb 28, 2012 3:38 pm

    Something Meiling related << *coughs*
    Helepolis
    Helepolis
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Touhou merchandise die jij MOET hebben Empty Re: Touhou merchandise die jij MOET hebben

    Bericht van Helepolis di feb 28, 2012 4:55 pm

    Quwanti schreef:Iedereen wil hier wel iets van touhou merchandise hebben. r:P Wat wil jij no zóóóó graag dat je echt MOET hebben voor je dood gaat.
    Wat jullie?
    Volgens deze vraag kan ik kan in vrede dood gaan. Zie mijn avatar.
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    Touhou merchandise die jij MOET hebben Empty Re: Touhou merchandise die jij MOET hebben

    Bericht van RakeStriver di feb 28, 2012 5:05 pm

    @Quwanti:

    Dan moet je deze Hina Kagiyama hebben van Griffon Enterprises: AmiAmi
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Touhou merchandise die jij MOET hebben Empty Re: Touhou merchandise die jij MOET hebben

    Bericht van Nekotaku di feb 28, 2012 5:55 pm

    RakeStriver schreef:@Quwanti:

    Dan moet je deze Hina Kagiyama hebben van Griffon Enterprises: AmiAmi
    Die heb ik in pre-order staan! Ik was al een tijd aan het wachten op een mooie Hina figurine.

    Ik had graag nog Eastern and Little Nature Deity gehad, het eerste deel uit de Sangetsusei reeks, maar dat valt bijna niet meer te vinden. Op de Japanese Amazon stond het nog, maar aan een bedrag dat ongeveer overeenkwam met €100!

    Verder ben ik ook nog aan het jagen op albums van Sound Sepher, maar die zijn ook bijzonder moeilijk te vinden.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Touhou merchandise die jij MOET hebben Empty Re: Touhou merchandise die jij MOET hebben

    Bericht van Quwanti wo feb 29, 2012 7:37 pm

    Nekotaku schreef:
    RakeStriver schreef:@Quwanti:

    Dan moet je deze Hina Kagiyama hebben van Griffon Enterprises: AmiAmi
    Die heb ik in pre-order staan! Ik was al een tijd aan het wachten op een mooie Hina figurine.

    Ik had graag nog Eastern and Little Nature Deity gehad, het eerste deel uit de Sangetsusei reeks, maar dat valt bijna niet meer te vinden. Op de Japanese Amazon stond het nog, maar aan een bedrag dat ongeveer overeenkwam met €100!

    Verder ben ik ook nog aan het jagen op albums van Sound Sepher, maar die zijn ook bijzonder moeilijk te vinden.
    Die zou ik dan wel eens in het echt willen zien. ・3・
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Touhou merchandise die jij MOET hebben Empty Re: Touhou merchandise die jij MOET hebben

    Bericht van Sophie do maa 01, 2012 10:49 am

    Ik wil die ENORME Cirno fumo! ...
    Denk ik.
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Touhou merchandise die jij MOET hebben Empty Re: Touhou merchandise die jij MOET hebben

    Bericht van Michiresu do maa 01, 2012 10:52 am

    Ik wil toch op z'n minst een suwako figure in m'n verzameling.
    Ook wil ik ook wel alle touhou nendoroids ・3・
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Touhou merchandise die jij MOET hebben Empty Re: Touhou merchandise die jij MOET hebben

    Bericht van T do maa 01, 2012 5:35 pm

    Touhou merchandise die jij MOET hebben DSCN0117
    Die plushies, allemaal.
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    Touhou merchandise die jij MOET hebben Empty Re: Touhou merchandise die jij MOET hebben

    Bericht van LightSpeedReisen di mei 15, 2012 7:32 am

    Alles waar Reisen in zit natuurlijk
    maar wat ik het meeste wil hebben is een advent reisen figure.(post wel een plaatje
    als ik weer thuis ben)
    Maar helaas die is nergens meer te vinden D:
    Spoiler:
    LimeMeister
    LimeMeister
    Verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Word automatisch onzichtbaar als niemand naar me kijkt

    Touhou merchandise die jij MOET hebben Empty Re: Touhou merchandise die jij MOET hebben

    Bericht van LimeMeister wo sep 19, 2012 3:05 pm

    RakeStriver schreef:@Quwanti:

    Dan moet je deze Hina Kagiyama hebben van Griffon Enterprises: AmiAmi

    Griffon is een van de weinige producenten van Touhou figures, maar bij veel figures kun je zien hoe ze hun armen aan de romp vast hebben gelijmd en daar kan ik niet tegen. Bij die Hina figure zie je het tenminste niet.
    Hoe dan ook, deze wil ik zo graag hebben: AmiAmi Yukari Figure. Jammer genoeg mag ik niets uit Japan kopen van mijn ouders, en ik heb nu toch geen geld want ik heb al een Yuyuko nendoroid gekocht.


    Laatst aangepast door LimeMeister op wo sep 19, 2012 3:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Deze ⑨ vergat tag bij de URL te zetten)
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Touhou merchandise die jij MOET hebben Empty Re: Touhou merchandise die jij MOET hebben

    Bericht van Nekotaku wo sep 19, 2012 3:19 pm

    LimeMeister schreef:Griffon is een van de weinige producenten van Touhou figures, maar bij veel figures kun je zien hoe ze hun armen aan de romp vast hebben gelijmd en daar kan ik niet tegen. Bij die Hina figure zie je het tenminste niet.
    Dat klopt. Ik heb de Hina en ze is de meest geslaagde tot nu toe. Bij Keine zie je duidelijk de scheidingslijn tussen romp en benen. Griffon kwaliteit varieert nogal. Vaak laat hun quality control te wensen over. Het zijn nog altijd mooie figures, maar het is frustrerend dat je voor de prijs iets krijgt dat altijd wel gebreken toont.
    Ik denk dat ik stilaan eens richting Ques Q en andere producenten ga zien.
    LimeMeister
    LimeMeister
    Verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Word automatisch onzichtbaar als niemand naar me kijkt

    Touhou merchandise die jij MOET hebben Empty Re: Touhou merchandise die jij MOET hebben

    Bericht van LimeMeister wo sep 19, 2012 5:51 pm

    Nekotaku schreef:Ik denk dat ik stilaan eens richting Ques Q en andere producenten ga zien.

    Ques Q is sowieso goed. Hun Yuyuko en Alice figures zien er fantastisch uit.

    Gesponsorde inhoud


    Touhou merchandise die jij MOET hebben Empty Re: Touhou merchandise die jij MOET hebben

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 6:32 pm