Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+15
Urameshiya
MR.Kriesebo
Kerokero
Shiro
Olly
Ness Sova
UNOwen
Toumyon
Ranfox
Remilia~
RakeStriver
Info
kyr2005
Tanshu
Sophie
19 plaatsers

    Blunders!

    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Blunders! - Pagina 3 Empty Re: Blunders!

    Bericht van MR.Kriesebo di feb 26, 2013 10:45 am

    Zoals sommigen wel weten woon ik in Kampen, maar ga ik naar school in Zwolle.
    Ik ga tussen Kampen en Zwolle altijd met de trein, aangezien ik 48 kilometer per dag te ver fietsen vind. In Zwolle spring ik op mijn fiets en rijd de laatste 5 kilometer naar school.

    Zo'n twee weken geleden:

    Ik kwam net uit school en sprong op de fiets. Ik had een paar minuten eerder vrij, de leeraar ging ziek naar huis. Ik fietste naar het station en duwde mijn fiets in het rek, zette hem op slot en liep de trein in. De conducteur kwam langs en ik liet hem mijn abonnement zien. Hiervoor moest ik mijn handschoenen uitdoen. Na een tijdje stopte de trein en ik stapte uit. Ik liep over de ijsselbrug met mijn handen in mijn zakken.

    Wait wut?

    Ik kijk naar mijn handen en zie dat mijn handschoenen nog in de trein liggen.
    Dus ik race terug, en kom NET niet in de trein. Ik wacht 30 minuten totdat hij er weer is. Vervolgens rolt de trein het station binnen en ik spring er in in de hoop mijn handschoenen terug te halen. Niet dus. Normaal rijden en over traject Zwolle-Kampen treinen die bestaan uit een treinstel, maar in de spits bestaan ze uit twee. Het was dus blijkbaar net spits, en mijn handschoenen lagen in het andere treinstel. Toen ik dat bedacht had sprong ik daar naar binnen, ik pakte mijn handschoenen en PHWIEEET! gaan de deuren dicht. Op dat moment dacht ik alleen maar:
    Are you f*cking kidding me? D:
    Nou nee. De trein reed weg en een half uur later stond ik weer op station Kampen. Eindelijk loop ik naar huis. Kom ik thuis aan: Crap! M'n huiswerk lag nog op school!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Blunders! - Pagina 3 Empty Re: Blunders!

    Bericht van Urameshiya di feb 26, 2013 7:36 pm

    ^Wauw Kries, wauw... Hoe lang had je zo uiteindelijk over je terugreis gedaan? ^^;

    Kerokero schreef:Leuke bui, keihard Cirno's Perfect Math Class met mijn koptelefoon op (terwijl ik in de woonkamer zat). Toen ik opeens per ongeluk de koptelefoon uit de laptop trek en het geluid hardop verder gaat. ("BAKA BAKA!!")Mijn ouders keken me aan alsof ik gestoord was. ^-^'
    Aargh, dat is precies waar ik altijd bang voor ben als ik dat soort muziek luister! Het is mij nog nooit op die manier gebeurd, maar ik kan me zo voorstellen hoe dat moet voelen...

    En... dit is een beetje off-topic, maar... Persoon die van Kogasa en Yuuhei Satellite houdt, wees welkom op TvH! Maak (als je wilt) vooral een topic om je voor te stellen en zo!
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Blunders! - Pagina 3 Empty Re: Blunders!

    Bericht van Scarlet di feb 26, 2013 8:15 pm

    Laatst had ik een blunder in de winkel.
    Ik had een klant voor me die wilde pinnen en toen gebeurden het.
    -pin slaat af-
    -start pin op nieuw-
    Ik: Mevrouw zou u even opnieuw kunnen pinnen, het ging fout.
    Klant: Is prima hoor.

    En toen BAM!
    KASSA/PIN STORING!

    Zij moest betalen op een andere kassa, ik had dus een kassa tekort die gelukkig verholpen kon worden.
    1 uur laten kwam er iemand die de kassa maakte.
    Ondertussen zat ik zo van: HELP HEB IK DAT WEER.


    Ik sloop zoveel op werk. XD
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Blunders! - Pagina 3 Empty Re: Blunders!

    Bericht van MR.Kriesebo wo feb 27, 2013 3:02 am

    ik heb er uiteindelijk +- 1:30 langer over gedaan dan normaal.

    Afijn, dit is van ongeveer een half jaar geleden.

    Aangezien ik vaak(net zoals nu) s'nachts nog achter de computer zit, ben ik op school soms moe. Een keer had ik een nacht niet geslapen aangezien ik anime aan het kijken was en de tijd was vergeten. Die dag had ik engels.

    In het boek stond de zin: In the end, the good guy's turn out to be criminals.

    Wat ik doodsvermoeid aan de klas voorlas: In the end, the good goys turn out to be animals.

    De gezichten van de klas: :? :? Blunders! - Pagina 3 976878687
    het gezicht van de leeraar: Blunders! - Pagina 3 4260254955

    vervolgens las ik ook nog iets over een leather forcast(weather forcast), en toen gaf mijn leeraar met een XXXXDDDD de beurt aan een ander.




    Een paar weken geleden(een stuk of 5 denk ik) help ik nog op school wat vrienden die een animatie-filmpje aan het maken zijn. Om ongeveer half 5 is het af, dus ik ga naar huis. als ik in de trein zit bedenk ik me dat ik wat mis. Ik heb alleen geen idee wat het is. Een paar minuten later wel: rugzak ligt nog op school. Mijn treinabonnement zat er ook in, dus kan ik hem niet op school laten liggen. Vervolgens kom ik om tien over 5 ofzo weer aan(ik ging ontzettend hard fietsen aangezien ik wist dat de school zo dicht zou gaan) kom ik er aan: School is al dicht. Ik denk: goh, ik bel even naar een leeraar die hier dichtbij woont om de deur open te doen. zit mijn mobiel natuurlijk ook weer in mijn rugzak... Ik klim over het hek(ik sta op mijn zadel en klim over de punten)en probeer de deur open te maken. Nope. Ik kijk of de achterdeur open is. Nope. Ik klim op het dak om te zien of de ramen nog open zijn. Nope. Ik klim van het dak af, staat daar voor het hek plotseling zo'n politieagente heel chagerijnig te kijken. Na het hele verhaal uitgelegd te hebben was het ongeveer half 6. Een geluk bij een ongeluk was dat je via het politiebureau ook het schoolgebouw in kon(het is een gebouw met meerdere bedrijven.) dus ik pak m'n tas, zet mijn lichten aan en rijd naar het station. ik ben thuis om kwart over 7.

    De volgende ochtend vertel ik aan de leerkrachten wat er was gebeurt en ze lachden zich rot.(op een na,die vond het zielig.)

    Sindsdien, als ik te laat thuis kom reageerd mijn vader altijd met: zozo, heb je weer ingebroken in de school? of: Wat heb je mee, rekenmachines of computers?
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Blunders! - Pagina 3 Empty Re: Blunders!

    Bericht van Sophie zo maa 10, 2013 10:07 pm

    Vanmiddag deed Pyon iets heel cools.

    We zaten in de auto, hij zou me naar 't station brengen.
    Dus hij krabt een beetje ijs van de ruit, en gaat in de auto zitten, en doet zijn ruitenwisser aan om de rest weg te schuiven.

    Fssshht, schuift zo de halve vooruit aan ijs aan zijn kant de auto in :3c
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Blunders! - Pagina 3 Empty Re: Blunders!

    Bericht van Scarlet za maa 23, 2013 11:53 pm

    Het is dan wel niet mijn blunder...en sommige hebben het al gehoord..maar toch deel ik het.

    Vandaag op het werk achter de kassa...mega rustig in eens: "BAM"
    ik: *kijkt collega aan* "O nee he"
    *staat op en rent naar de wijnen*

    JA HOOR! halve wijn rek op de grond.
    Wilde de klant een fles van acht pakken, viel alles op de grond...

    Komt mijn baas *met een facesmiley* en zegt dat we het opruimen.
    zo gezegt zo gedaan.

    Na afloop in de kantine:
    Collega: ach waren maar goed kopen wijnen!
    Ik: NEE MAN WAREN VAN DIE DURE!
    Hij: O...maar zoveel waren het niet...maar 3 toch?
    Ik: NEE MAN! meer dan 10! dus reken uit! ongeveer 13 euro per fles x 10 = 130 euro op de grond jij!

    Nu wil ik die bewakings video terug zien.
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Blunders! - Pagina 3 Empty Re: Blunders!

    Bericht van XavC zo maa 24, 2013 1:00 am

    Joh, kan jou het wat schelen hoeveel die wijnen kosten. Het enige wat mij kan schelen, zelf kassier zijnde, is dat ik het gevoel heb dat ik klanten oplicht als ik ze shit verkoop bij die verdomde Jumbo :').

    Gister heerlijk gesprek gehad met Remilia over blunders, :3.
    Ik verzin morgen wel een oude, nu te moe D=.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Blunders! - Pagina 3 Empty Re: Blunders!

    Bericht van Sophie vr maa 29, 2013 12:53 am

    Over blunders gesproken, heb ik alles voor de LAN, zelfs de langste internetkabel, vergeet ik mijn laptop oplader... /huil
    Morgen dus op en neer. Het is gelukkig niet ver van Pyon naar mij met de auto, maar damn wat een baka actie was dit... @////////@;
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Blunders! - Pagina 3 Empty Re: Blunders!

    Bericht van Scarlet vr maa 29, 2013 9:24 am

    Skip schreef:Over blunders gesproken, heb ik alles voor de LAN, zelfs de langste internetkabel, vergeet ik mijn laptop oplader... /huil
    Morgen dus op en neer. Het is gelukkig niet ver van Pyon naar mij met de auto, maar damn wat een baka actie was dit... @////////@;

    En daarom ben je onze lieve cirno!
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Blunders! - Pagina 3 Empty Re: Blunders!

    Bericht van XavC vr maa 29, 2013 12:37 pm

    Ik was m'n Engels mondeling 4 uur lang aan het voorbereiden.
    Kom ik in het lokaal, bleek ik 2 dagen later te zijn... MAAR, ik mocht gelukkig wel toen.
    Alsnog een flinke blunder, liep best wel even rood aan toen ik daar binnen kwam en ik een enorme WTF blik kreeg.
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    Blunders! - Pagina 3 Empty Re: Blunders!

    Bericht van rockpad vr maa 29, 2013 1:32 pm

    Kely Scarlet schreef:
    Skip schreef:Over blunders gesproken, heb ik alles voor de LAN, zelfs de langste internetkabel, vergeet ik mijn laptop oplader... /huil
    Morgen dus op en neer. Het is gelukkig niet ver van Pyon naar mij met de auto, maar damn wat een baka actie was dit... @////////@;

    En daarom ben je onze lieve cirno!
    ik ben het hiermee eens
    en blijf ook onze cirno!

    mijn blunder was mijn usb met al mijn school werk om mijn nek binden met een touwtje
    en deze vervolgens verliezen,
    nu moet ik dus 10 boekverslagen en mijn pws opnieuw doen Q n Q
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Blunders! - Pagina 3 Empty Re: Blunders!

    Bericht van Sophie vr apr 12, 2013 10:08 pm

    Er na twee-drie maanden komen dat ik een oplaadstation heb voor mijn 3ds.

    Spoiler:
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Blunders! - Pagina 3 Empty Re: Blunders!

    Bericht van Lyari vr apr 12, 2013 10:41 pm

    Als we over blunders beginnen...

    Ik was aan het fietsen en tijdens het fietsen was ik druk in gesprek met een vriendin dus ik keek opzij... en toen fietste ik, jawel dames en heren, tegen een boom.

    Ik was ook een keertje aan het fietsen en toen kreeg ik een w'app dus ik pakte me mobiel der bij en toen fietste ik tegen een lantaarnpaal

    en ik ben ook een keer tegen een politie agent opgefietst... al kon hij er wel om lachen. Mijn sjaal zat om mijn hoofd gedraaid door de wind en daarom had ik mn fiets snel aan de kant gezet zonder te zien waar ik heen ging... en toen botste ik tegen hem op. Woeps

    Ook een keer tegen een gebouw aangefietst maar dat telt niet. MIjn remmen waren stuk :P
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Blunders! - Pagina 3 Empty Re: Blunders!

    Bericht van Remilia~ vr apr 12, 2013 11:07 pm

    WAT.
    Tegen een boom, gebouw, lantaarnpaal en politie agent?
    ... :')
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Blunders! - Pagina 3 Empty Re: Blunders!

    Bericht van MR.Kriesebo vr apr 12, 2013 11:43 pm

    Gebouwen zijn allemachtig lastig te ontwijken als je geen remmen hebt hoor!

    Dat van die politieagent eerder... XD

    Gesponsorde inhoud


    Blunders! - Pagina 3 Empty Re: Blunders!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 4:23 am