Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+15
Urameshiya
MR.Kriesebo
Kerokero
Shiro
Olly
Ness Sova
UNOwen
Toumyon
Ranfox
Remilia~
RakeStriver
Info
kyr2005
Tanshu
Sophie
19 plaatsers

    Blunders!

    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Blunders! Empty Blunders!

    Bericht van Sophie wo dec 14, 2011 12:58 am

    Omdat ik het altijd hartstikke leuk vind om op andere fora van andermans blunders te genieten!
    (Past goed in het entertainment forum rite?)
    Het kan maar hoeft niet Touhou related te zijn!
    Ik blunder zelf best wel veel. ^^;
    Zo stoot ik me best vaak, en ik ben in general best wel clumsy.

    Oh, een een goed voorbeeld: ik was vergeten welk 13 letter woord had neergezet had voor galgje...
    ik heb een nieuw 13 letter woord moeten verzinnen.
    (Dit was gelukkig voordat jullie begonnen met raden, anders had ik het wel gezegd! ^^;)

    Edit: oh, en pyon wees me er net op dat er nog een E op het einde moest. @___@

    Dus vertel me jullie leedvermaak en ik deel mijn blunders als ik er weer een maak! ⑨
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Blunders! Empty Re: Blunders!

    Bericht van Tanshu do dec 15, 2011 12:00 am

    Vorige week had ik wel een mooie actie.
    Voor degenen die het nog niet wisten, ik heb een bijbaantje als kassamedewerkster. Ik zat dus zo achter de kassa, en de klant voor me was aan het afrekenen, toen er een vrouw vlak naast me kwam staan. Toen ik klaar was met de klant voor me vroeg ik:
    "Kan ik u helpen, mevrouw?" Ze stak toen zonder wat te zeggen haar hand uit. "Oh, bent u iets vergeten?" Dus ik kijk naar de 'tafel' rechts van me of er nog wat lag, en toen... REALISATIE!

    OH F*CKIT. DAT IS DE NIEUWE BEDRIJFSLEIDSTER!

    Niet zo'n heel boeiend verhaal eigenlijk, maar het is het beste waar ik op dit moment op kan komen. ^^;
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Blunders! Empty Re: Blunders!

    Bericht van kyr2005 do dec 15, 2011 12:15 am

    Skip schreef:Omdat ik het altijd hartstikke leuk vind om op andere fora van andermans blunders te genieten!

    ...Skip.. jij bent gewoon enorm evil
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Blunders! Empty Re: Blunders!

    Bericht van Sophie do dec 15, 2011 2:51 pm

    kyr2005 schreef:
    Skip schreef:Omdat ik het altijd hartstikke leuk vind om op andere fora van andermans blunders te genieten!

    ...Skip.. jij bent gewoon enorm evil

    Hahaha true.
    Maar ik blunder zelf toch het meest @ u @


    Toen ik bij Pyons familie was voor Sinterklaas gaven ze me een glas wijn, en ik stootte het om over party&co. ;u;
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    Blunders! Empty Re: Blunders!

    Bericht van Info do dec 15, 2011 4:53 pm

    ...dus we hadden dansles bij gym.

    na de les vroeg een vriend wie m'n partner was, en ik noemde de naam van heel iemand anders.
    d'r vriendinnen stonden erbij.
    >________<
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    Blunders! Empty Re: Blunders!

    Bericht van RakeStriver do dec 15, 2011 10:01 pm

    Meer een awkward moment, maar toch... ik deel het met jullie.

    Werkzaam bij de McDonald's. In mijn eerste halve werkjaar daar zat ik weleens te chillen met een meid op Raam 1. Dan zit ik op de grond met haar te praten als zij geen bestellingen hoeft op te nemen en af te rekenen. Zegt zij ineens: "Hey er zitten alleen maar koelies voor mijn raam!" Uit reflex en nieuwsgierigheid sprong ik omhoog en keek met mijn hoofd net boven het raam naar de mensen. Vier mannen keken me aan en vroegen glimlachend wat ik aan het doen was. Mijn besef van wat ik gedaan had kwam pas naar boven toen zij awkward lachend vroeg wat ik aan het doen was...

    Natuurlijk is het dubieus als je ineens met je hoofd boven het raam springt! Wat voor gekken dingen was ik met haar aan het doen (*wink*), zullen mensen denken. Gelukkig vond zij het wel grappig op dat moment, maar ook awkward tegelijk.

    Sindsdien zat ik niet meer op de grond.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Blunders! Empty Re: Blunders!

    Bericht van Remilia~ ma dec 26, 2011 2:35 pm

    Oohh er is al een "Blunder" topic.
    Ik wou er één aanmaken omdat ik....een en al blunder ben? :'3
    Neenee, serieus. Ik kan heel hard falen maar toch schaam ik me nooit x3
    Ehmm afgelopen weekend toen ik achter de kassa zat.

    Ik: Heeft u alles kunnen vinden?
    Man: Ja hoor
    -kijkt de man aan-
    - ziet een HUGE MOUSTACHE-
    Ik: Wilt u er misschien ook een moustache bij?
    Man: Pardon?
    Ik: Wilt u er misschien ook een tasje bij?
    Ik moest echt mn best doen om dan niet te gaan lachen. :')
    MOUSTACHE BRO'S <3

    Ik heb ook de neiging dingen uit mijn handen wel 80 keer te laten vallen.
    Na een concert bijv. ging ik met mn vrienden naar de Mac.
    Toen we klaar waren wou ik mijn lege beker met cola weggooien.
    Maar die beker gaf zich niet over :c

    - pakt de beker cola-
    -laat het vallen-
    -pakt het op-
    -loopt 2 stappen richting de prullenbak-
    -laat het vallen-
    -pakt het op-
    -laat het vallen-
    -pakt het op-
    -wilt het in de vuilnisbak gooien/laat het weer vallen-

    FFFFFFUFUUUUFUFUFUUFFUUFU

    Ook heb ik een probleempje met mijn mond dichthouden, en dan heb ik het niet echt over praten maar meer met dat als zodra ik me 'aangevallen' voel ik dan ook direct terug aanval. Ook al is het op werk waar je dan heel beleefd enzo moet zijn.

    - Klant rekent af-
    Ik: Wilt u de bon erbij?
    Klant: Ja, ik ga toch weer terug de winkel binnen. Dan lijkt het me logisch dat ik de bon dan weer nodig heb. -rolt met ogen-
    Ik: Sorry? Ik mag hier misschien wel werken, maar ik ben geen een of ander Supervrouw dat precies weet wat u van plan bent. -trekt wenkbrauw op-
    -staren elkaar dreigend aan-

    Later bleek het een nieuwe werkneemster te zijn. Hoe dan ook vond ik het nog steeds een stomme opmerking :')










    Laatst aangepast door Remilia~ op wo feb 27, 2013 1:04 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Blunders! Empty Re: Blunders!

    Bericht van Tanshu ma dec 26, 2011 2:45 pm

    Remilia~ schreef:- Klant rekent af-
    Ik: Wilt u de bon erbij?
    Klant: Ja, ik ga toch weer terug de winkel binnen. Dan lijkt het me logisch dat ik de bon dan weer nodig heb. -rolt met ogen-
    Ik: Sorry? Ik mag hier misschien wel werken, maar ik ben geen een of ander Supervrouw dat precies weet wat u van plan bent. -trekt wenkbrauw op-
    -staren elkaar dreigend aan-
    ZO HERKENBAAR :')
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Blunders! Empty Re: Blunders!

    Bericht van Sophie ma dec 26, 2011 3:35 pm

    Mja ik ben al blij zat áls ze vragen of ik de bon wil.
    Het gebeurt best vaak dat ze hem gewoon in mn handen douwen terwijl ik hem niet eens hoef.
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Blunders! Empty Re: Blunders!

    Bericht van Ranfox ma dec 26, 2011 8:31 pm

    Remilia~ schreef:Ik: Heeft u alles kunnen vinden?
    Man: Ja hoor
    -kijkt de man aan-
    - ziet een HUGE MOUSTACHE-
    Ik: Wilt u er misschien ook een moustache bij?
    Man: Pardon?
    Ik: Wilt u er misschien ook een tasje bij?
    Ik moest echt mn best doen om dan niet te gaan lachen. :')
    MOUSTACHE BRO'S <3

    I moustache you a question but I'll shave it for later. :3
    Ik zie in iedergeval genoeg herkende gevallen bij jou. Heerlijk! :D

    Skip schreef:Mja ik ben al blij zat áls ze vragen of ik de bon wil.
    Het gebeurt best vaak dat ze hem gewoon in mn handen douwen terwijl ik hem niet eens hoef.
    Ik ben ook altijd zo vriendelijk om te vragen of ze de bon erbij willen. Die printen we pas als de klant het wil namelijk. Scheelt toch redelijk wat afval. :)
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Blunders! Empty Re: Blunders!

    Bericht van Tanshu ma dec 26, 2011 8:39 pm

    Ranfox schreef:
    Skip schreef:Mja ik ben al blij zat áls ze vragen of ik de bon wil.
    Het gebeurt best vaak dat ze hem gewoon in mn handen douwen terwijl ik hem niet eens hoef.
    Ik ben ook altijd zo vriendelijk om te vragen of ze de bon erbij willen. Die printen we pas als de klant het wil namelijk. Scheelt toch redelijk wat afval. :)
    Jup, bij ons ook. :)
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Blunders! Empty Re: Blunders!

    Bericht van Remilia~ wo dec 28, 2011 9:54 pm

    Bij mij niet, het komt er gewoon automatisch uit.
    Maar ik heb alsnog de neiging gewoon de bon mee te geven als ze het weigeren.



    Okay, het is nogal moeilijk uit te leggen maar de toonbank is kapoet XD
    Ja inderdaad ):
    Er zit zo bij de toonbank bij de zijkant een platformpje dat naar boven en beneden kan speciaal voor de kratjes.
    Ik kan dat ding besturen, wat ik trouwens übervet vindt BD
    Dus soms staan er mensen bij de toonbank en laat ik het ding bewegen.
    Dan staren ze zo van: INDSGJFDHFSKGJDFGNDJFN
    Nouja, ik wou dus dat platformpje met kratten naar boven doen dmv een knopje.
    Ik kijk even opzij en toen een enorme knal.
    |
    v
    Ik kijk naar links en zie confetti.
    ^
    |
    Ik denk YAY HAPPY LATE BIRTHDAY 8D
    Blijken het beltegoed kaartjes te zijn.


    Totdat ik zag dat de toonbank helemaal verschoven was. Er zat een enorme barst in en een groot stuk van de toonbank stak helemaal naar boven uit.

    Voordat ik zag dat de toonbank kapoet was, had ik iets van: "Oooh, niks ernstigs, ahah , het zou echt erg zijn geweest als er echt iets groots en belangrijks kapot was gegaan ;DD!!"


    OHJAA, ik vergeet het grappigste gedeelte xDD dnhfdjfkgfgf
    Er stond één klant bij me, toen het gebeurde.
    Maar eerst hoorde je echt een hele harde klap, dus toen je die klap hoorde gilde zij zo: BOM !!!! DDDD888
    Kijk, als het iedereen het nou had gehoord dan was ik echt een .....banaan geweest :')
    Maar gelukkig hoorde niemand het :'D
    Ze was best wel geschrokken dus ik moest haar kalmeren.
    Wat was er dus gebeurd.
    Die mandjes knalden tegen een hoek van de toonbank aan waardoor die omhoog schoot en het beltegoed rekje aanraakte.
    Ik riep een collega, met wie ik het best omga, om en toen liet ik haar zien wat ik had gedaan :')
    Eerst viel haar mond open <- Ik dacht I'm zuuu screwed.
    En daarna begon ze me keihard uit te lachen B(
    JA UIT TE LACHEN B(
    Ik begreep niet dat de toonbank kapot had kunnen gaan omdat die platform met snelheid 0,000005 gaat ofzo.
    M'n collega zei toen, dat die toonbank al een keer eerder kapot was gegaan...door haar <- mijn beurt om haar uit te lachen.
    Hoe ze het heeft gedaan geen idee :')
    Maar dat hoekje is dus heel gevoelig voor lichte klappen als het van onderen komt.
    Ze had verteld dat het wel eens vaker is gebeurd.
    Daarna kwam m'n manager langs om me ook uit te lachen toen ging hij weer door werken...:')

    Ze schoven die toonbank uiteindelijk gewoon weer terug.
    Als me dat geen blunder is ):
    En verder:

    Klant: Mevrouw hoeveel kost dit? 8D
    Ik: 4.75
    Klant: Oooh, 3.50?
    Ik: Nee, 4.75
    Klant: 4. 25?
    Ik: Nee, 4.75
    Klant: Ooh, 4.50? (:
    Ik: Ja. BI

    En op het einde kwam er een italiaanse pervert langs.
    Hij staart naar m'n tiet. Nouja, op het naambordje dan :')
    Italiaanse pervert/ Klant: Oh je hebt een italiaanse naam!
    Ik: Ja. (<- anti-klanten)
    Italiaanse pervert/ Klant: Ooh, ben je zelf ook italiaans?
    Ik: Nee.
    Italiaanse pervert/ Klant: Waarom heb je dan een Italiaanse naam?
    Ik: Omdat mijn moeder niks lelijker kon bedenken.
    Italiaanse pervert/Klant: Nee, dat is juist mooi! Ik ben zelf Italiaans.
    *Begint randomly italiaans te spreken*
    Ik: ...
    Italiaanse pervert/Klant: Weetje dat er in Italië een actrice is met dezelfde naam als jou? Ze was echt heel mooi, echt een stuk. Zo van BANG! <- hij zei het echt xD
    M'n collega stond naast me en die hield het niet meer :')
    Ik: Oh.
    Italiaanse pervert/Klant: Jaa, echt een heel lekker stuk.
    Ik: Oooh gettafukouttaherewbro xD <- Ik begon me te irriteren. De man werd niet boos en liep weg met. "Au revoir, madame ... " en nog iets, dat laatste weet ikniet hoe je dat moet typen.

    Ik&Collega:......
    Ik: ...Ho wait! Was dat geen Frans?
    Collega: Shit man D:
    Ik: IK WIL NU EEN 10 VOOR FRANS!



    M'n vingers zijn dood van het typen ):
    djkhfksd? )":
    Oh nog een blooper van een andere keer was dat, als ik bij de winkel, waar ik werk wil komen moet ik eerst door de supermarkt lopen. Het winkeltje zit nl. onder één dak samen met een bakker, supermarkt etc.
    Ik zie dat de winkel van de verlichting uit is. Ik moest om 8.00 uur beginnen maar een kwartiertje van tevoren er zijn. Dus ik was op tijd.
    Ik loop de winkel in.
    Opeens, spotlights op mij xD Alarm, de politie werd ingeschakeld.
    Die alarm )':
    Ik stond daar echt van : JHDDFKSHFKJSDHFKSFHK
    Of nee, dat waren mijn gedachtes. Ik stond gewoon stijf stil.
    Ik hoor dat iemand m'n naam roept. Blijkt het één van m'n beste vrienden te zijn -> Drew, die dus in de supermarkt werkt.

    Drew: BRO, WAT DOE JE? D:
    Ik: ...Ik moet werken... D:
    Drew:......D: ... xDD.... D: Oh, ik bel de politie wel op dat het loos alarm is.
    Ik: JA SORRY, NIEMAND HEEFT MIJ OOIT VERTELD DAT JE DE WINKEL NIET MOET INLOPEN ALS HET DONKER IS, ALS JE GEEN POLITIE ACHTER JE KONT AAN WILT D:

    Manager komt aangelopen, biedt zijn excuses aan, want hij had het alarm nog niet uitgezet omdat hij ff ging roken B(


    ....Jaa... iedereen kent me daar inmiddels wel :'D
    Wat ik trouwens niet erg vindt, want ik heb wel vriendschappen ermee gesloten.
    Drew kende ik al ( vanaf toen ik nog een baby remi was voor de duidelijkheid) dus die blijft een zak omdat hij e rnu nog steeds over doorpraat ):


    En nu begrijpen jullie waarom ik forever alone zal zijn ):











    Laatst aangepast door Remilia~ op wo feb 27, 2013 1:07 am; in totaal 2 keer bewerkt
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Blunders! Empty Re: Blunders!

    Bericht van Toumyon do dec 29, 2011 12:21 am

    Holy Shit Remi, dat is nogal wat.(hij heeft het allemaal gelezen)

    ik moet zeggen, jij zal echt nooit forever alone zijn, niet als het aan mij zou liggen tenminste.
    ik zou lekker veel kunnen lachen met jou, echt waar, en ik ben er zeker van dat een andere guy in je leven er ook wel zo over zou denken.

    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Blunders! Empty Re: Blunders!

    Bericht van Remilia~ wo jan 04, 2012 6:47 pm

    @Myon
    Awww, zo lief~! :0
    Thanks ^-^


    Bloopers:

    Mijn laptop deed gisterenavond raar dus belde ik Tele2 op.
    Probleem is uiteindelijk opgelost.

    Mannetje van Tele2: Kan ik u morgen misschien opbellen voor een paar vragen over d e klantenservice?
    Ik: Ja hoor.
    Mannetje van Tele2 : En uw nummer was dus 0612345678, het gaat om een samsung.
    Ik: Klopt.
    Mannetje van Tele2 : En uw email is dus: crazy_girl_hartje@hot..

    Ja sorry toen hield ik het niet.
    Sooo awkward, echt een hele oude email van toen ik 10 jaar was ofzo, dus leest hij die suffe naam op.
    Ik ging toen lachen en het mannetje viel stil.


    Ik ging salade maken -> zinkt in gedachten-> doet VEEL te veel zout in de salade -> drinkt daarna uit een fles-> De fles azijn om precies te zijn.
    FFFUUUUU


    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Blunders! Empty Re: Blunders!

    Bericht van Ranfox wo jan 04, 2012 8:15 pm

    Oh wow Remi. Wat kom jij toch weer in awesome situaties! XD Sommige ervan zijn wel bekend bij mij op werk.

    Nog een mooie die ik herinner op werk:
    Ik was een pallet in de winkel aan het rijden en was ook een beetje met een collega aan het praten. Ze zei tegen mij dat ze nog nooit met de palletwagen gereden had. Dus ik vraag aan haar of ze het wou proberen. Eventjes voor het beeld: Ik was dus bezig zo'n elektrische palletwagen...

    Dus ik geef haar de besturing en kijk of ze de palletwagen weer zonder pallet de winkel uit kan rijden. Rijdt ze vol in het schap ermee waardoor er dus een flinke deuk in het schap zat van grofweg 5-10cm... OEPS!
    Baas er maar bij gehaald. Na de uitleg begon die te lachen en zei simpel: "Volgende keer moeten jullie maar ergens in het magazijn gaan oefenen."
    We bogen samen het schap weer zo recht als mogelijk en zette alles terug op de plaats. Dat was nog eens een leuk lesje geven zeg. :3



    Nog een ander moment op werk was ook best wel lol:
    De nieuwe bedrijfsleider die we nu hebben is namelijk een echte troll op bepaalde momenten.
    Bij ons word de breuk in allemaal dozen gedaan die 2x per week word opgehaald door een extern bedrijf. Dat stapelen van de dozen gaat vaak genoeg fout, omdat mensen dus de stomste dingen doen.
    Nu was dus het geval dat tijdens het ophalen al een toren omgevallen was. Reden: Een bijna lege doos onderop met een paar enkele bananen onderin. Uiteindelijk viel buiten een 2de stapel om, alles zat onder de melk en vla! XD Degene die het ophaalde dus boos en wou de leiding spreken. Ik bel de leiding en krijg te horen dat hij dus in gesprek is en dat ik het mocht oplossen. Nouja, zelf dan maar alles geregeld als een baas en ons schoonmaak mannetje aan het poetsen gezet. (Ja, we hebben een collega die zo'n beetje alleen het schoonmaak werk doet.) Ik loop daarna richting kantoor omdat ik daar iets moet uitprinten, zit de baas gewoon vrolijk te buurten met een kennis. XD Paar minuten later zie ik de baas nog een keer langslopen en raad hem eventjes aan om buiten de ravage te bekijken. Krijg ik zo'n reactie van hem: "NOPE!" En hij loopt vrolijk de andere weer op! xDDD

    Heerlijk zo in de winkel werken. :3

    Gesponsorde inhoud


    Blunders! Empty Re: Blunders!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 2:50 pm