Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
Toumyon
LightSpeedReisen
6 plaatsers

    Toekomstige Touhou Characters?

    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    Toekomstige Touhou Characters? Empty Toekomstige Touhou Characters?

    Bericht van LightSpeedReisen vr nov 11, 2011 6:17 pm

    Zoals de titel het al aangeeft,welke touhou characters zou jij willen zien in de toekomst(nieuwe characters). Ik dacht aangezien niemand hier een topic over gemaakt heeft dat ik het maar doe. In ieder geval:

    -Wat ik in de toekomst zou willen zien is een andere zwaardvechter, alleen dan meer een rivaal voor youmu, dat kan wat interessante verhalen opleveren, vind ik zelf.
    - Een andere kappa, Nitori kan wel wat gezelschap gebruiken van haar soortgenoten, vind ik.
    - Een character die zeg maar de 4de deva van de mountain is, ik weet dat het maar een gerucht is dat kasen de derde is maar, het zou wel interessant zijn.

    In ieder geval daar is dit topic dus voor, veel plezier iedereen~

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Toekomstige Touhou Characters? Empty Re: Toekomstige Touhou Characters?

    Bericht van Toumyon vr nov 11, 2011 7:22 pm

    LightSpeedReisen schreef:-Wat ik in de toekomst zou willen zien is een andere zwaardvechter, alleen dan meer een rivaal voor youmu, dat kan wat interessante verhalen opleveren, vind ik zelf.

    Dat idee kreeg je door mij,maar oke,en ja inderdaad ik wil nog iemand zien die met zwaarden omgaat of zo...meschien wel iemand met een heavy sword,of een simpel Broad Sword.

    Kappas betreft,vind ik gewoon dat Mitori een officiële character moet worden.

    ik wil nog wel eens een mysterieuze character zien en heel raar,dus gelijk PC-98 zeg maar,goede example is Konngara.

    Tovam
    Tovam
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Toekomstige Touhou Characters? Empty Re: Toekomstige Touhou Characters?

    Bericht van Tovam vr nov 11, 2011 11:01 pm

    Ik wil iemand zien die ons meer kan vertellen over de Scarlet sisters. Hoe ze vampier geworden zijn en wie ze daarvoor waren.
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    Toekomstige Touhou Characters? Empty Re: Toekomstige Touhou Characters?

    Bericht van Info vr nov 11, 2011 11:04 pm

    ik wil wel eens een wetenschapper of muzikant zien x3
    die eerste zou ten minste een logisch plot opleveren. niet zoiets in stage 6 als "ik heb dagenlang gereist om dit te vinden? laat ik dan toch maar vechten, gewoon omdat het kan"
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    Toekomstige Touhou Characters? Empty Re: Toekomstige Touhou Characters?

    Bericht van LightSpeedReisen za nov 12, 2011 11:07 am

    Toumyon schreef:
    LightSpeedReisen schreef:-Wat ik in de toekomst zou willen zien is een andere zwaardvechter, alleen dan meer een rivaal voor youmu, dat kan wat interessante verhalen opleveren, vind ik zelf.

    Dat idee kreeg je door mij,maar oke,en ja inderdaad ik wil nog iemand zien die met zwaarden omgaat of zo...meschien wel iemand met een heavy sword,of een simpel Broad Sword.

    Kappas betreft,vind ik gewoon dat Mitori een officiële character moet worden.

    ik wil nog wel eens een mysterieuze character zien en heel raar,dus gelijk PC-98 zeg maar,goede example is Konngara.

    Helemaal mee eens, ze verdient het vind ik zelf =w=
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Toekomstige Touhou Characters? Empty Re: Toekomstige Touhou Characters?

    Bericht van Urameshiya ma nov 14, 2011 11:24 am

    Ik wil stiekem wel een keer een (levend) familielid van Reimu in de serie zien verschijnen. Dan zouden we veel meer te weten komen over de Hakurei-familie, en hij/zij zou ook kunnen dienen om Reimu's karakter wat meer diepte te geven. En dat kan nooit kwaad bij een hoofdpersoon.

    Verder zou ik ook die mysterieuze 'Grote Tengu' wel eens gestalte willen zien krijgen. Kan niet missen of dat is een vreselijke zuiplap heel interessant personage.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Toekomstige Touhou Characters? Empty Re: Toekomstige Touhou Characters?

    Bericht van Hakurei Ninja di nov 15, 2011 2:57 pm

    Ik zou wel eens een officiële tekening en wat meer verhaal van Youki willen zien. In de fanon heeft hij al een gezicht en alles, maar ik vraag me af hoe ZUN hem zich voorstelt.

    Infinnacage schreef:ik wil wel eens een (...) muzikant zien x3
    Je hebt er al drie met de Prismriver zusjes, of tellen die niet? :3

    Gesponsorde inhoud


    Toekomstige Touhou Characters? Empty Re: Toekomstige Touhou Characters?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 3:54 pm