Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    CLAUDIUS SWEEP, HET FORUM IS NU VAN CLAUDIUS, DE REGENBOOGSLANG DES DOODS

    Claudius
    Claudius
    Yuyukamper


    Speciale vermogens : Machtspolitiekmanipulatie

    CLAUDIUS SWEEP, HET FORUM IS NU VAN CLAUDIUS, DE REGENBOOGSLANG DES DOODS Empty CLAUDIUS SWEEP, HET FORUM IS NU VAN CLAUDIUS, DE REGENBOOGSLANG DES DOODS

    Bericht van Claudius wo maa 29, 2023 3:16 pm

    Je hebt me gevonden.
    De geheime laatste eindbaas van Trappen van Hakugykuro!
    Het forum zal nooit sterven voordat Claudius, de Regenboogslang des Doods verslagen is!

    Jarenlang heb ik gewerkt om mijn invloed te versterken, mensen zijn mij langzaam vergeten, dat is het moment waneer ik de macht greep, ik ben het levensbloed en de geest van het forum zelf, en onder mijn leiderschap zal TvH een nieuw tijdperk ingaan; het tijdperk van Claudius de Regenboogslang des Doods!

    *er komt nu een soort van Dark Souls-achtig muziekje op de achtergrond, maar het is niet van Dark Souls, het is een originele compositie gemaakt door Princess Sylvysprit (ja, Claudius heeft Princess Sylvysprit ook daadwerkelijk betaald en respectvol behandelt, want Princess Sylvysprit was natuurlijk al jarenlang een deel van dit complot, in de pocket van Claudius) in een stijl die zeer lijkt op de muziek van Dark Souls, maar omdat Princess Sylvysprit natuurlijk niet dezelfde VST's heeft als de componisten van de Souls series heeft Princess Sylvysprit natuurlijk geprobeert om VST's te gebruiken die er ten minste een beetje op lijken, anyways, het is een heel epic liedje zegmaar, met van die Latijnse koren enzo, en coole harde timpani drums, maar toch ook wel duidelijk chaotisch, met meerdere kleine secunde intervallen in de achtergrondmelodieën enzo, je begrijpt het wel, Sylvysprit heeft heel hard gewerkt om de glorie en macht van Claudius daadwerkelijke kant te laten zien, en Claudius was er redelijk blij mee, maar er waren wel een paar revisies, dit vond Sylvysprit zeer iritant, maar het was wel duidelijk wie er de macht had in deze dynamiek, en Sylvysprit heeft alles gedaan waar Claudius om vroeg*

    *tijdens dit zeer moeilijke gevecht transformeert Claudius ook meerdere keren natuurlijk, hij heeft meerdere forms en phases, en hij gebruikt allemaal herkenbare palamiekoe elementen van de cultuur van het forum die hij voor zichzelf geclaimt heeft als wapens; hij gooit frietzakken, de weerwolven van wakkerdam spawnen als minions, en zelfs de zwarte ruiter van de kamerjas komt bij phase 2 als een tweede boss, wat het heel moeilijk maakt, maar dan in phase 3 eet hij een bikkie burger die belegt is met matchakoekjes EN een Apex Kêck en krijgt hij 2 paraplu's van Kogasa als vleugels, als je dacht dat Malenia in Elden Ring moeilijk was heb je dit nog niet gezien, maar natuurlijk moet je ook uitkijken voor de Olavfanten die spawnen, oh, en in phase 4 vecht je tegen zijn ziel, maar dan word de muziek ook anders, want dan komt er een epische remix van krakzo de mattebom en de opening theme van Sakura Trick, maar we gaan er natuurlijk niet van uit dat je zo ver komt*

    T en 9jozef vinden dit bericht leuk

    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    CLAUDIUS SWEEP, HET FORUM IS NU VAN CLAUDIUS, DE REGENBOOGSLANG DES DOODS Empty Re: CLAUDIUS SWEEP, HET FORUM IS NU VAN CLAUDIUS, DE REGENBOOGSLANG DES DOODS

    Bericht van RakeStriver zo apr 16, 2023 8:08 pm

    Je hebt teveel gesmoket. Get some help.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    CLAUDIUS SWEEP, HET FORUM IS NU VAN CLAUDIUS, DE REGENBOOGSLANG DES DOODS Empty Re: CLAUDIUS SWEEP, HET FORUM IS NU VAN CLAUDIUS, DE REGENBOOGSLANG DES DOODS

    Bericht van T za mei 06, 2023 2:26 pm

    postende in een epische thread
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    CLAUDIUS SWEEP, HET FORUM IS NU VAN CLAUDIUS, DE REGENBOOGSLANG DES DOODS Empty Re: CLAUDIUS SWEEP, HET FORUM IS NU VAN CLAUDIUS, DE REGENBOOGSLANG DES DOODS

    Bericht van Deviljho za mei 06, 2023 7:27 pm

    Stop mij in de screenshot

    Gesponsorde inhoud


    CLAUDIUS SWEEP, HET FORUM IS NU VAN CLAUDIUS, DE REGENBOOGSLANG DES DOODS Empty Re: CLAUDIUS SWEEP, HET FORUM IS NU VAN CLAUDIUS, DE REGENBOOGSLANG DES DOODS

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 8:10 pm