Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
Koishi~
Urameshiya
6 plaatsers

    Nieuw: RP-forum

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Nieuw: RP-forum Empty Nieuw: RP-forum

    Bericht van Urameshiya vr sep 09, 2011 12:38 am

    Zoals jullie waarschijnlijk al wel gezien hebben op de indexpagina is er een forum aan de index toegevoegd: 'De RP-zone'. Dit forum is bij wijze van experiment toegevoegd: als er mensen zijn die graag willen roleplayen op dit forum, dan kan dat. Het soort RP of de regels maakt niet uit - als er iemand zin heeft om het initiatief te nemen en een RP te beginnen, ga dan vooral je gang. Mocht het nodig blijken te zijn, dan kunnen we ook in overleg leden moderator-machten over de RP-zone geven. En als er helemaal niemand behoefte aan blijkt te hebben, dan halen we de RP-zone over een tijdje gewoon weer weg.

    Meningen over of dit wel of niet een goed idee is, en of de opzet misschien niet anders moet, zijn van harte welkom in dit topic.
    Koishi~
    Koishi~
    Forumyōkai


    Leeftijd : 26

    Nieuw: RP-forum Empty Re: Nieuw: RP-forum

    Bericht van Koishi~ zo sep 11, 2011 10:18 pm

    En toen was het stil.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Nieuw: RP-forum Empty Re: Nieuw: RP-forum

    Bericht van Urameshiya zo sep 11, 2011 10:46 pm

    Heh, moest je dat nou zeggen? r--;

    Maar het lijkt er inderdaad op dat er niet zo veel interesse in is...
    Gelukkig hangt het RP-forum daar ook niet echt in de weg volgens mij, dus het kan er nog rustig even blijven hangen.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Nieuw: RP-forum Empty Re: Nieuw: RP-forum

    Bericht van kyr2005 zo sep 11, 2011 11:43 pm

    ach, dat komt vast nog wel =D
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Nieuw: RP-forum Empty Re: Nieuw: RP-forum

    Bericht van wolfie559 ma sep 12, 2011 7:14 pm

    interesse zal nog wel komen...
    het hangt vooral af van de eerste stap denk ik
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Nieuw: RP-forum Empty Re: Nieuw: RP-forum

    Bericht van Urameshiya wo nov 16, 2011 8:51 am

    Na ruim twee maanden telt het RP-forum welgeteld 1 topic, dat bovendien niet heel actief is. Wat denken jullie, zou een andere opzet beter zijn, of is een roleplaying-forum gewoon helemaal geen goed idee?

    Of zou het beter zijn om gewoon nog even af te wachten?
    Hina Kagiyama
    Hina Kagiyama
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Mensen wijzen op spelfouten.

    Nieuw: RP-forum Empty Re: Nieuw: RP-forum

    Bericht van Hina Kagiyama wo nov 16, 2011 2:01 pm

    Ik was eens lid van een RP-chat, die was altijd wel actief, maar dat kwam omdat het snel ging (omdat het dus een chat was). RP in topics Gaat wat trager, ik weet niet of dit anderen tegenhoudt, maar ik vind het in een chat leuker. Misschien een grappig idee om af en toe een chat-RP te organiseren ofzo.
    Koishi~
    Koishi~
    Forumyōkai


    Leeftijd : 26

    Nieuw: RP-forum Empty Re: Nieuw: RP-forum

    Bericht van Koishi~ wo nov 16, 2011 3:15 pm

    Net zoals toen ik Michiresu liet struikelen over zeep in de badkamer? r^^
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Nieuw: RP-forum Empty Re: Nieuw: RP-forum

    Bericht van Pyonta-kun do nov 17, 2011 1:25 pm

    Misschien een idee om gewoon een open RP topic te maken en kijken of mensen er posten. Ik denk zelf ook wel even over een start na.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Nieuw: RP-forum Empty Re: Nieuw: RP-forum

    Bericht van Urameshiya vr nov 18, 2011 12:19 am

    @Hina: Ja, dat zou ook kunnen werken hier, maar de RP ontstaat zo af en toe al 'uit zichzelf' in de chat. Zoals Koishi die Michi laat struikelen over zeep in de badkamer... denk ik? Ik weet niet of het mogelijk/goed is dat op bepaalde tijdstippen te stimuleren/forceren. RP in topics heeft ook zo z'n voordelen denk ik, omdat je je niet hoeft te haasten bij het nadenken over een antwoord, en je niet tegelijkertijd online hoeft te zijn.

    Pyonta-kun schreef:Misschien een idee om gewoon een open RP topic te maken en kijken of mensen er posten. Ik denk zelf ook wel even over een start na.
    Ja, dat is prima! Als je iets aardigs hebt, aarzel niet om het te posten.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Nieuw: RP-forum Empty Re: Nieuw: RP-forum

    Bericht van Pyonta-kun vr nov 18, 2011 11:08 am

    Urameshiya schreef:Ja, dat is prima! Als je iets aardigs hebt, aarzel niet om het te posten.

    Ik heb mijn topics gisteravond uitgetyped, maar ik moet nog op spelling e.d. controlleren. Ik hoop hem vanavond te posten.

    EDIT:

    Heb net mijn topic gepost maar ik zie nu dat ik mijn topic niet meer kan editten. Kan het zijn dat dit staat uitgeschakeld voor het RP forum ofzo? Het zou fijn zijn als ik nog het een en ander kan aanpassen.

    Gesponsorde inhoud


    Nieuw: RP-forum Empty Re: Nieuw: RP-forum

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 9:35 pm