Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
Jesse
Quwanti
6 plaatsers

    ZUN's Music Collection vol.8: 燕石博物誌 ~ Dr.Latency's Freak Report.

    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    ZUN's Music Collection vol.8: 燕石博物誌 ~ Dr.Latency's Freak Report. Empty ZUN's Music Collection vol.8: 燕石博物誌 ~ Dr.Latency's Freak Report.

    Bericht van Quwanti wo apr 13, 2016 1:01 pm

    Vandaag heeft ZUN een nieuw album aangekondigd genaamd "燕石博物誌 ~ Dr.Latency's Freak Report." (leeswijze te vinden hier)

    Het album is een nieuw hoofdstuk in de verhalen van Renko en Maribel, en zal worden uitgebracht op Reitaisai 13.

    De tracklist is als volgt:
      1.他愛も無い二人の博物誌
      2.凍り付いた永遠の都 (Legacy of Lunatic Kingdom)
      3.Dr.レイテンシーの眠れなくなる瞳
      4.九月のパンプキン (Legacy of Lunatic Kingdom)
      5.須臾はプランクを超えて
      6.シュレディンガーの化猫
      7.空中に沈む輝針城 (Double Dealing Character)
      8.禁忌の膜壁
      9.故郷の星が映る海 (Legacy of Lunatic Kingdom)
     10.ピュアヒューリーズ ~ 心の在処 (Legacy of Lunatic Kingdom)
     11.永遠の三日天下 (Danmaku Amanojaku)


    Bron: kourindou.exblog.jp
    Jesse
    Jesse
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Goed meetrommelen op muziek

    ZUN's Music Collection vol.8: 燕石博物誌 ~ Dr.Latency's Freak Report. Empty Re: ZUN's Music Collection vol.8: 燕石博物誌 ~ Dr.Latency's Freak Report.

    Bericht van Jesse wo apr 13, 2016 4:33 pm

    Alweer een tijdje geleden dat er een CD van hem uitkwam! Ik kijk er zoals altijd weer naar uit. Kan maar geen genoeg krijgen van ZUN's muziek. :D
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    ZUN's Music Collection vol.8: 燕石博物誌 ~ Dr.Latency's Freak Report. Empty Re: ZUN's Music Collection vol.8: 燕石博物誌 ~ Dr.Latency's Freak Report.

    Bericht van Princess Sylvysprit wo apr 13, 2016 8:37 pm

    Ik kijk er naar uit, maar met lauwe verwachtingen.
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    ZUN's Music Collection vol.8: 燕石博物誌 ~ Dr.Latency's Freak Report. Empty Re: ZUN's Music Collection vol.8: 燕石博物誌 ~ Dr.Latency's Freak Report.

    Bericht van Snakke wo apr 13, 2016 10:35 pm

    Meer ZUN is helemaal mooi. Alhoewel ik benieuwd ben hoe de verhalen van Maribel en Renko ermee verbonden zullen worden.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    ZUN's Music Collection vol.8: 燕石博物誌 ~ Dr.Latency's Freak Report. Empty Re: ZUN's Music Collection vol.8: 燕石博物誌 ~ Dr.Latency's Freak Report.

    Bericht van Nekotaku di apr 19, 2016 8:30 am

    * wordt weer wakker *
    Hmm, oh, een nieuw album? Dat lijkt me misschien nog wel eens de moeite om te importeren. Ik loop wat achter met de Touhou collectie, dus een goede kans om ook meteen de recentere spellen te halen.
    Het is erg lang geleden dat ik nog eens een rondje import organiseerde. Als er mensen zijn die interesse hebben om mee te doen en de verzendings-, proxy- en douanekosten te delen, laat maar weten.
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    ZUN's Music Collection vol.8: 燕石博物誌 ~ Dr.Latency's Freak Report. Empty Re: ZUN's Music Collection vol.8: 燕石博物誌 ~ Dr.Latency's Freak Report.

    Bericht van Snakke di apr 19, 2016 10:16 am

    Nekotaku schreef:
    Het is erg lang geleden dat ik nog eens een rondje import organiseerde. Als er mensen zijn die interesse hebben om mee te doen en de verzendings-, proxy- en douanekosten te delen, laat maar weten.

    Als er ook spellen bij de muziek gehaald worden wil ik wel meedoen
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    ZUN's Music Collection vol.8: 燕石博物誌 ~ Dr.Latency's Freak Report. Empty Re: ZUN's Music Collection vol.8: 燕石博物誌 ~ Dr.Latency's Freak Report.

    Bericht van Nekotaku di apr 19, 2016 1:21 pm

    Snakke schreef:Als er ook spellen bij de muziek gehaald worden wil ik wel meedoen
    Ik ga waarschijnlijk een aantal verschillende dingen tegelijk bestellen. Impossible Spell Card, Urban Legend in Limbo en Legacy of Lunatic Kingdom heb ik nog niet. Verder zou ik ook nog volume 6 van Wild and Horned Hermit en volume 4 van Forbidden Scrollery willen bestellen. Welke webshop het beste uitkomt zoek ik nog uit. Reitaisai 13 is er toch pas begin mei.
    Silverlik
    Silverlik
    Gouden Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Hoping.

    ZUN's Music Collection vol.8: 燕石博物誌 ~ Dr.Latency's Freak Report. Empty Re: ZUN's Music Collection vol.8: 燕石博物誌 ~ Dr.Latency's Freak Report.

    Bericht van Silverlik di apr 19, 2016 1:27 pm

    i should ask this for my birthday as a present XD
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    ZUN's Music Collection vol.8: 燕石博物誌 ~ Dr.Latency's Freak Report. Empty Re: ZUN's Music Collection vol.8: 燕石博物誌 ~ Dr.Latency's Freak Report.

    Bericht van Princess Sylvysprit wo apr 20, 2016 6:22 pm

    Maar even serieus though, what is up met die naam?

    Gesponsorde inhoud


    ZUN's Music Collection vol.8: 燕石博物誌 ~ Dr.Latency's Freak Report. Empty Re: ZUN's Music Collection vol.8: 燕石博物誌 ~ Dr.Latency's Freak Report.

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 5:27 pm