Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+34
Zyclinia
Koen
Zigzagwolf
Shiro
MR.Kriesebo
JLoable91
TheEternalMokou
211nafsimreK
cubedUranium
RemiliaxScarlet
Owmager
Frozen Frog
Nickolas⑨
Zumochi
Hakurei Ninja
Meira
Gemu
UNOwen
Ranfox
Suuschuu
Rage
Cryogenic Cereal
Nekotaku
Sophie
Hina Kagiyama
Info
Princess Sylvysprit
kyr2005
wolfie559
Pshycho Maniac
Tanshu
Quwanti
RakeStriver
Urameshiya
38 plaatsers

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Suuschuu di jan 03, 2012 6:19 pm

    @ Kirei; Ik had het de hart niet voor om ze dat inderdaad te vertellen 8D;

    @ Skip; Ik ben ook niet echt zo'n goeie touhou speler maar 9 en 3 (volgens mij) zijn wel mijn fav soort platform spellen >3< Bovendien zijn Komachi en Aya ook best wel stom om te verslaan 8D;
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Ranfox di jan 03, 2012 6:38 pm

    Suuschuu schreef:Ik ben ook niet echt zo'n goeie touhou speler

    Niet zo bescheiden doen jij. ・3・
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Suuschuu di jan 03, 2012 6:46 pm

    Ik ben echt niet zo goed in touhou though 8D;
    Alleen in 9 en 3
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Rage di jan 03, 2012 8:47 pm

    Ik speel zelf voornamelijk Imperishable Night en de tasofro fighting games o 3o
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Suuschuu di jan 03, 2012 8:55 pm

    Eirin en Kaguya zijn echt impossible om te verslaan voor mij ;A;
    Ik kan sowieso amper voorbij Reisen komen ffff
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Rage di jan 03, 2012 10:41 pm

    ik kom wel voorbij Reisen, met een klein beetje moeite maar ik wordt altijd door Kaguya ingemaakt.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van UNOwen di jan 03, 2012 10:53 pm

    Ik kreeg ook maar wat reacties van "wat een zeverspel is dat" enzo.
    heb wat vrienden over touhou verteld maar het intereseerd ze geen bal (en ze hebben het nog niet eens gezien, laat staan gespeeld)

    Een goede touhouspeler ben ik ook niet zo, maar ik speel ook maar 4 maanden ofzo, kan wel al aan Remi komen zonder continue, maar daarna moet ik wel een contiue gebruiken... heb alleen nog touhou 6,7,7.5,9.5, moet de rest nog spelen...
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Gemu di jan 03, 2012 11:05 pm

    Lol Shikieiki op Easy is te doen, op Normal is ze impossibru.


    maar goed, reacties:

    "JEZUS."
    "Wat speel jij? ...Oh holy shit what's going on"
    "Wat speel jij nou weer"
    "Ohh, is dat Touhou? Jij bent er zeker ook zoëen die er zo ongelovelijk goed in is?"

    Laat een ander spelen:
    "STOMME KAT, WAAROM GA JE OFFSCREEN" (Chen)
    "Zit ze nou retarded rondjes te draaien" (Hina)
    "WAAROM MAKEN ZE ALLEMAAL VAN DIE SALTOS"



    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Sophie di jan 03, 2012 11:24 pm

    saltos? wat?


    Mijn nicht die zag het, en ze wist een klein beetje wat het was,
    ze vond het cool dat ik er zo goed in was. xD;

    Ze zou mensen eens lunatic moeten zien spelen, lol!
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Gemu di jan 03, 2012 11:43 pm

    Met saltos bedoelde ze dat wanneer de sprites rondjes gaan draaien, zoals bij chen, ran, alice, nitori, etc.
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Meira zo feb 26, 2012 5:31 pm

    Me vader: Wat is... oh gewoon Space Invaders maar dan kleur rijker, word je daar niet een beetje gek van?
    ik: *geconcentreerd tegen patchy met EoSD* oh nee hoor kan soms wel relaxed zijn... *ga dood door non-directional laser non card* ....

    Op school: Wat is dat nou weer?
    ik: Touhou, te lang om uit te leggen wat het inhoud.
    random: haha Toe-hoe als in hoer lolololol

    random: je gebruikt hax man, je word zovaakt geraakt en ik zie geen HP bar ergens of iets en ik ken ongeveer dit soort spellen en mag maar één keer geraakt worden. Laat maar zien of je zo goed bent zonder hax...
    (deze begreep niet dat je hitbox kleiner is dan de sprite zichzelf)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Urameshiya zo feb 26, 2012 5:52 pm

    Meira schreef:random: je gebruikt hax man, je word zovaakt geraakt en ik zie geen HP bar ergens of iets en ik ken ongeveer dit soort spellen en mag maar één keer geraakt worden. Laat maar zien of je zo goed bent zonder hax...
    Haha, die is wel mooi! Vooral omdat ik me herinner dat ik zelf toen ik voor het eerst Touhou ging spelen ook niet meteen doorhad hoe klein de hitbox wel niet was... was dat me even een ontdekking. ^^;
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Quwanti zo feb 26, 2012 5:57 pm

    Nu ik zo denk hebben vrienden het mij niet zien spelen, maar wel vele arrangements gehoord doordat ze eerst geabonneerd waren op mijn oudere youtube account. Though, eentje maakte toen een reactie van "wat zijn al die manga fimpjes Jordi"

    ... ^^;
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Meira zo feb 26, 2012 6:15 pm

    Niet al te bang zijn voor hun reacties, de meeste proberen normaal te doen. Maar vinden het eerder veel meer leuk om een vriend te hebben die in wat unieks is geïnteresseerd. Wie weet motiveer jij hun ook om ze zichzelf te laten doen wat ze willen doen.

    Leuk verhaal, een vriend van me en ik zaten op Skype. Ik had hem al een paar keer wat arrangements laten horen van Demetori en Gunfire. Zijn eerste reactie was: ''pff zeker weer zo'n remixed deuntje van dat toehoe zeker'' of ''NEE niet weer dat vage japanse death metal'' (lol). Tijdens een potje hoor ik hem Sleeping Terror fluiten van Gunfire, die ik hem eerder liet luisteren. Ergens gaf dat me hoop van binnen met zo iets van:''ik heb dus geen vage muziek smaak! :)
    '' ja ik was behoorlijk onzeker daarover... ^^;
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Cryogenic Cereal zo feb 26, 2012 9:04 pm

    .... normaal als iemand er over gaat lullen zoals iets als "OMG DIE CHINEES ZIT EEN MEISJE-GAME AAN HET SPELEN LOLOLOL" sla ik ze op het gezicht. Letterlijk.


    Gesponsorde inhoud


    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 5:14 am