Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Wie wil nog TP figures bekijken, en wanneer ?

    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    Wie wil nog TP figures bekijken, en wanneer ? Empty Wie wil nog TP figures bekijken, en wanneer ?

    Bericht van Manfred di dec 30, 2014 9:44 pm

    Nu de Touhou Project adventskalender geëindigd is, en alle figures daarvan in de MangaKIssa te Utrecht staan, heb ik de volgende vraag:
    Wie van jullie willen ze nog komen bekijken ? Zeg s.v.p. ook wanneer je denkt te gaan, misschien kan ik daar een beetje rekening mee houden als ik het moment bepaal dat ik de figures op ga ruimen.
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    Wie wil nog TP figures bekijken, en wanneer ? Empty Re: Wie wil nog TP figures bekijken, en wanneer ?

    Bericht van Manfred zo jan 18, 2015 11:13 pm

    Niemand meer, kennelijk? Dan ga ik ze weer inpakken en opbergen
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Wie wil nog TP figures bekijken, en wanneer ? Empty Re: Wie wil nog TP figures bekijken, en wanneer ?

    Bericht van Ranfox di jan 20, 2015 2:46 pm

    Manfred schreef:en opbergen

    Ik hoop dat ze bij jou thuis weer een mooi plaatsje ergens op een plank of vitrine krijgen. ^^ Zou zonde zijn om de figures in hun doos te laten.
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    Wie wil nog TP figures bekijken, en wanneer ? Empty Re: Wie wil nog TP figures bekijken, en wanneer ?

    Bericht van Manfred di jan 20, 2015 5:35 pm

    Ranfox schreef:Ik hoop dat ze bij jou thuis weer een mooi plaatsje ergens op een plank of vitrine krijgen. ^^ Zou zonde zijn om de figures in hun doos te laten.
    Alleen met de totale omvang van mijn verzameling zou dat niet erg practisch zijn. Ze rouleren dus. Bovendien kan ik ze nu snel en gemakkelijk ergens mee naartoe nemen om ze te laten zien, iets dat ik eigenlijk veel leuker vind dan ze in een soort van "schatkamer" enkel voor mijzelf te bewonderen.

    Gesponsorde inhoud


    Wie wil nog TP figures bekijken, en wanneer ? Empty Re: Wie wil nog TP figures bekijken, en wanneer ?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 10, 2024 10:46 am