Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Shiro - Mini game: Birthday edition

    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Shiro - Mini game: Birthday edition Empty Shiro - Mini game: Birthday edition

    Bericht van TH-chen di apr 29, 2014 9:34 pm

    Ja daar is die weer met een mini game :P

    Deze keer speciaal voor Shiro's verjaardag. En zelfs in Gensokyo gaat haar verjaardag niet voorbij. Neem maar even een kijkje.

    Het doel is dat je de insecten uit de buurt houdt van de bloemen. Als dat niet lukt reset je en mag je opnieuw proberen.
    Aan het eind laat iemand zien dat ze hard gewerkt heeft voor jouw verjaardag Shiro.

    Download link:
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/40483594/Game/UraMinigame/Shiro_MiniGame.rar

    Er wordt aangeraden om in windows mode te spelen en niet lager dan 1024x768 want helaas zijn niet alle bugs eruit. Wist niet dat Fullscreen er effect op kon hebben. Weer wat geleerd voor de volgende keer!

    Tekeningen zijn geript van verschillende sources zoals Youtube video's en hun respective uitgever of tekenaars.

    Veel plezier en nog een fijne verjaardag gewenst.

    Groetjes THchen
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Shiro - Mini game: Birthday edition Empty Re: Shiro - Mini game: Birthday edition

    Bericht van 211nafsimreK di apr 29, 2014 9:52 pm

    Awesome spelletje Galv, ookal is het niet voor mij bedoelt, wil ik je toch een compliment geven voor een toffe minigame.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Shiro - Mini game: Birthday edition Empty Re: Shiro - Mini game: Birthday edition

    Bericht van Shiro di apr 29, 2014 10:05 pm

    Haha, bedankt! Dit zag ik dus echt niet aankomen.

    Je bent geweldig. Echt.
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Shiro - Mini game: Birthday edition Empty Re: Shiro - Mini game: Birthday edition

    Bericht van Ranfox wo apr 30, 2014 2:20 am

    Toffe minigame Galv! Al miste ik ergens een random wtf geintje zoals bij Ura. XD
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Shiro - Mini game: Birthday edition Empty Re: Shiro - Mini game: Birthday edition

    Bericht van TH-chen wo apr 30, 2014 8:52 am

    Niet altijd random wth momenten. Deze keer een toch wat serieuzere sfeertje.

    Mss heeft de volgende mini-game wel weer die sfeer >:D

    Gesponsorde inhoud


    Shiro - Mini game: Birthday edition Empty Re: Shiro - Mini game: Birthday edition

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 6:25 am