Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
UltimateAction
Faolinn
Aap
Princess Sylvysprit
Olly
Remilia~
Toumyon
Deviljho
Reym
UNOwen
Shiro
T
Nekotaku
17 plaatsers

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 6 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Remilia~ wo apr 02, 2014 9:35 pm

    Ja, Yukari eruit stemmen lijkt me nu ook het beste.
    Zeer onwaarschijnlijk dat T hier over zou liegen. En anders weten we wie we de volgende dag moeten ophangen.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 6 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Nekotaku wo apr 02, 2014 9:45 pm

    Faolinn schreef:Enige reden waarom ik kan inbeelden waarom T dat niet doet is omdat hij ergens nog hoop heeft dat de infiltrant hem weet te vinden vannacht en de andere belgen niet vanwege mogelijke twijfel (?) met als backup de wijkagent of de eigenaar van de coffeeshop.
    Ik wil even verduidelijken dat de infiltrant het hoofd van de immigratiedienst (ziener) NIET kan vinden. Het is omgekeerd. Als het hoofd van de immigratiedienst de infiltrant vindt, krijgt de infiltrant dat te horen en kan dan elke nacht (beginnend de nacht na z'n ontdekking) één naam doorspelen aan immigratie, maar wel via mij. De infiltrant weet dus niet wie hoofd van immigratie is en mag ook op geen enkele andere manier Nationalisten verlinken.
    De algemene regels stellen bovendien dat niemand z'n rol mag prijs geven buiten deze thread. De infiltrant mag dus wel z'n rol prijsgeven hier, maar dan wordt-ie onmiddellijk gemold door de Nationalisten. Het heeft dus geen zin, want hun namen in deze thread zetten is verboden. De infiltrant dient z'n rol te spelen alsof-ie voor z'n leven vreest en z'n identiteit absoluut geheim wilt houden.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 6 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Faolinn wo apr 02, 2014 9:56 pm

    Nekotaku schreef:Ik wil even verduidelijken dat de infiltrant het hoofd van de immigratiedienst (ziener) NIET kan vinden. Het is omgekeerd.
    Oh ja sorry, goed dat u het meldt meneer de burgemeester (MWOAH GERTJE VIND JE OOK NIET).

    En Reym, dit is niet meer bandwagonnen, dit is daadwerkelijk bewijs voor zover er in weerwolven bewijs is. Wat dat betreft is dit wel een ernstig Popperiaanse aangelegenheid 'Waarheid valt nooit te achterhalen, enkel valt er zo dichtbij mogelijk te komen blahblabllah'

    Het is belachelijk vroeg, maar ik neem aan dat in het uitermate onwaarschijnlijke geval er een betere lead binnenkomt ik mijn stem kan intrekken en veranderen. Ik stem ook op Yukari
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 6 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Olly wo apr 02, 2014 10:06 pm

    Ik ga ook op Yukari stemmen. T en Yukari zijn immers best close, dus het lijkt me vrij logisch dat T als ziener zijnde als eerst de rol van Yukari op zou vragen. Verder is er al uit eerdere analyses gebleken dat het nu gunstiger is om T wel te geloven, dan om hem niet te geloven.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 6 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Reym wo apr 02, 2014 10:18 pm

    Faolinn schreef:
    En Reym, dit is niet meer bandwagonnen, dit is daadwerkelijk bewijs voor zover er in weerwolven bewijs is. Wat dat betreft is dit wel een ernstig Popperiaanse aangelegenheid 'Waarheid valt nooit te achterhalen, enkel valt er zo dichtbij mogelijk te komen blahblabllah'

    Yup. Ik vind dat er voldoende bewijs is, als T zo zeker van zijn zaak is.

    Nu hoop ik wel voor T dat de juiste rollen in het spel zitten. De agent en coffeeshophouder kunnen hem in leven houden. Maar omdat er zoveel mensen meedoen, denk ik dat de rollen er allebei inzitten. Dan kan T nog heel wat mensen ontmaskeren.


    (Er zit altijd een soort paranoide kant in me, die altijd het glas halfleeg ziet. Ik twijfel snel aan dingen. Maar hier twijfel ik niet meer aan.)
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 6 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Toumyon wo apr 02, 2014 10:31 pm

    Ik stem ook op Yukari.
    Wat Olly zegt is waarschijnlijk ook wat gebeurt is.
    Ik ga er verder geen twijfel aan nemen dat T zou liegen, want dat zou een domme stunt zijn als wolf/belg zijnde.
    Yukari
    Yukari
    Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : (Matcha)baksels.

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 6 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Yukari wo apr 02, 2014 10:33 pm

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 6 69qah1

    Ik zou veel kunnen zeggen, maar ik begrijp ook wel dat dit de eerste dag is en ik de grootste verdachte ben. Er is niet echt logischerwijs tegen T in te gaan, dus het is gewoon pech. Ik kan alleen hopen dat het de volgende dag wordt rechtgezet, want ik ben toch echt een normale burger.


    Laatst aangepast door Yukari op wo apr 02, 2014 10:53 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 6 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Olly wo apr 02, 2014 10:50 pm

    En anders, mocht T aan het liegen zijn, dan weet ik aan wie het heksendrankje goed besteed zou zijn zeg *hint hint*
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 6 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van UNOwen wo apr 02, 2014 10:54 pm

    Yukari it is.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 6 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van T wo apr 02, 2014 11:07 pm

    Mhm ~

    Ik ben niet de ziener, ook al impliceerde ik dat met opzet.
    Ik ben een gewone (Nederlandse) burger.

    Ik verdacht Yukari een beetje, maar niet omdat ik een speciale rol heb. De reden voor m'n verdenking is dat ze rond de start van deze wolvenronde precies 2 Skypecontactpersonen er bij kreeg; aangezien wolven vaak Skypegroepjes hebben (ik spreek uit de ervaring van voorgaande rondes) zou dit een aanwijzing kunnen zijn.
    Mocht desbetreffende theorie kloppen, dan zou er een Belgengroep van 3 zijn. Het probleem is dat er ook een mogelijke infiltrant tussen zou kunnen zitten. En dat is precies waarom ik de indruk wekte de ziener te zijn: ik kon de reactie van Yukari peilen (via Skype in dit geval) en zo er achter komen of ze misschien de infiltrant was - want in dat geval zou m'n zienerclaim voor haar totaal niet realistisch zijn.

    Maar helaas, de infiltrant was ze niet. Of tenminste, die indruk kreeg ik sterk.
    Of m'n wolven-Skypegroepje-theorie correct was weet ik nog steeds niet - maar het is een mogelijkheid.

    Over de beschuldiging had ze trouwens zelf het volgende te zeggen:
    Eheh. Nice try, die contactpersonen waren van een schoolproject, haha. Maar ik snap waarom je dat zou denken.

    Concluderende:
    Ben ik de ziener: Nee
    Is Yukari verdacht (voor me): Ja, maar ik heb geen overweldigend bewijs (ook al deed ik alsof)
    Is Yukari de infiltrant: Nee, tenzij ze heel goed in doen-alsof is, maar ik denk niet dat de kans heel groot is


    Ik pas m'n stem nog niet aan, maar ik sluit de mogelijkheid ook niet uit dat ik dit later nog ga doen.


    Laatst aangepast door T op wo apr 02, 2014 11:16 pm; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : spelling+opmaak)
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 6 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van T wo apr 02, 2014 11:09 pm

    Nog een sidenote: Ik spreek wel van zienerclaim, maar ik heb me natuurlijk netjes aan de spelregels gehouden. Een feitelijke claim is het nooit geweest, gewoonweg een implicatie.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 6 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Nekotaku wo apr 02, 2014 11:42 pm

    Valse rollen claimen mag echter wel in het topic. Niemand hoeft je te geloven.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 6 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Olly do apr 03, 2014 12:29 am

    T schreef:Mhm ~

    Ik ben niet de ziener, ook al impliceerde ik dat met opzet.
    Ik ben een gewone (Nederlandse) burger.

    Ik verdacht Yukari een beetje, maar niet omdat ik een speciale rol heb. De reden voor m'n verdenking is dat ze rond de start van deze wolvenronde precies 2 Skypecontactpersonen er bij kreeg; aangezien wolven vaak Skypegroepjes hebben (ik spreek uit de ervaring van voorgaande rondes) zou dit een aanwijzing kunnen zijn.
    Mocht desbetreffende theorie kloppen, dan zou er een Belgengroep van 3 zijn. Het probleem is dat er ook een mogelijke infiltrant tussen zou kunnen zitten. En dat is precies waarom ik de indruk wekte de ziener te zijn: ik kon de reactie van Yukari peilen (via Skype in dit geval) en zo er achter komen of ze misschien de infiltrant was - want in dat geval zou m'n zienerclaim voor haar totaal niet realistisch zijn.

    Maar helaas, de infiltrant was ze niet. Of tenminste, die indruk kreeg ik sterk.
    Of m'n wolven-Skypegroepje-theorie correct was weet ik nog steeds niet - maar het is een mogelijkheid.

    Over de beschuldiging had ze trouwens zelf het volgende te zeggen:
    Eheh. Nice try, die contactpersonen waren van een schoolproject, haha. Maar ik snap waarom je dat zou denken.

    Concluderende:
    Ben ik de ziener: Nee
    Is Yukari verdacht (voor me): Ja, maar ik heb geen overweldigend bewijs (ook al deed ik alsof)
    Is Yukari de infiltrant: Nee, tenzij ze heel goed in doen-alsof is, maar ik denk niet dat de kans heel groot is


    Ik pas m'n stem nog niet aan, maar ik sluit de mogelijkheid ook niet uit dat ik dit later nog ga doen.

    Hoe weet jij wanneer Yukari er skypecontacten bijkrijgt? Desalniettemin denk ik dat je theorie correct is, aangezien Yukari al opgegeven lijkt te hebben. Heb je er ook rekening mee gehouden dat Yukari het gros van de spelers (en dus een hoop wolven) al als contact had?
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 6 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Deviljho do apr 03, 2014 8:52 am

    Olly schreef:

    Hoe weet jij wanneer Yukari er skypecontacten bijkrijgt? Desalniettemin denk ik dat je theorie correct is, aangezien Yukari al opgegeven lijkt te hebben. Heb je er ook rekening mee gehouden dat Yukari het gros van de spelers (en dus een hoop wolven) al als contact had?

    Je kan iemand's totale contacten zien als je naar zijn/haar profiel kijkt. Hij had dus voor het spel begon naar de contacten moeten kijken, om in het weekend te kijken of er meer bij waren gekomen.

    Er is een ding dat ik nog steeds niet snap van T's verhaal:

    T schreef: Dat kan ik, maar ik vrees een beetje voor m'n eigen veiligheid als ik dat zou doen. Aangezien we op het moment geen betere kandidaat hebben (toch?) kunnen we het beste Yukari er uit stemmen, en dan zal snel genoeg blijken dat ik gelijk heb.

    Als je echt niet de ziener bent, waarom wou je in eerste instantie niet je argumenten vertellen voor "veiligheid"? En je kwam pas uit met het feit dat je niet de ziener bent nadat anderen je begonnen te geloven. Ik zou niet weten waarom T dit zou doen, maar mijn vertrouwen in T is daarom nu wat minder. Al heb ik geen idee waarom je, als je de ziener bent, het feit dat je de ziener bent zou ontkennen.
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 6 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van homemadecupcake do apr 03, 2014 3:29 pm

    mijn excuses voor het late reageren T.T beetje druk met school enz.

    om eerlijk te zijn vind ik het bewijs van T niet echt overtuigend, maar zoals al meer is gezegd, een betere keus hebben we niet. we tasten nu nog allemaal in het duister.
    Ook mijn stem gaat naar yukari

    Gesponsorde inhoud


    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 6 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 1:25 pm