Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+4
T
Nekotaku
kyr2005
Pyonta-kun
8 plaatsers

    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer Empty Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Bericht van Pyonta-kun wo okt 16, 2013 3:27 pm

    Zo kom je nog eens wat tegen op het internet. Groupees.com heeft een bundle online gezet met een aantal spellen waar mensen van dit forum ongetwijfeld interesse in zullen hebben. De link: http://groupees.com/doujin2

    De spellen zijn:
    eXceed 2nd - Vampire REX
    eXceed 3rd - Jade Penetrate Black Package
    HellSinker
    Higurashi When They Cry
    KAMUI
    ARMED SEVEN
    Hatoful Boyfriend
    eXceed 2nd - Vampire REX OST

    Ik ben niet bekend met groupees.com maar het lijkt op Humble Bundle. Ik heb zelf een versie van Exceed gespeeld en het is een leuke shmup.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer Empty Re: Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Bericht van kyr2005 wo okt 16, 2013 6:10 pm

    Hatoful boyfriend is een visual novel iets waar je een vrouwelijk mens speelt dat op een school zit met intelligente duiven. Je kan ook relaties krijgen met deze duiven. Dus dat is iets.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer Empty Re: Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Bericht van Nekotaku wo okt 16, 2013 6:19 pm

    Oh wow! Dit is een mooie! De vorige doujin bundle liet ik achterwege omdat ik zo ongeveer alles er al van had, maar deze is interessant voor alleen al Hellsinker. Dat is echt een waanzinnige shmup. Higurashi en de eXceed 2nd OST zijn ook mooi meegenomen. Luister maar naar een nummer uit die laatste: https://www.youtube.com/watch?v=512hzmJXXQc
    De eXceed games en Kamui had ik al. Hellsinker, Higurashi en die Armed Seven neem ik. Te goed om te laten liggen.

    Effe ter herinnering, ik heb ooit een aparte thread gemaakt om alle indie bundle nieuws in te kunnen plaatsen, aangezien er tegenwoordig nogal veel van die releases zijn.
    https://hakugyokuro.actieforum.com/t941-indie-game-software-muziek-bundles
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer Empty Re: Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Bericht van T vr okt 18, 2013 8:49 pm

    kyr2005 schreef:Hatoful boyfriend is een visual novel iets waar je een vrouwelijk mens speelt dat op een school zit met intelligente duiven. Je kan ook relaties krijgen met deze duiven. Dus dat is iets.
    Moet. Kopen.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer Empty Re: Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Bericht van Graan vr okt 18, 2013 8:58 pm

    eXceed was recentelijk ook op Steam in de sale. Deel 1 is echt troep, maar deel 3 schijnt wel aardig te zijn.
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer Empty Re: Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Bericht van Decidetto vr okt 18, 2013 9:41 pm

    Zo, alles binnengesleept.
    Paypal is eigenlijk veel te gemakkelijk om te gebruiken. XD
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer Empty Re: Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Bericht van Nekotaku za okt 19, 2013 10:46 am

    Graan schreef:eXceed was recentelijk ook op Steam in de sale. Deel 1 is echt troep, maar deel 3 schijnt wel aardig te zijn.
    Deel 1 is inderdaad een nogal oud en buggy spel. Niet de moeite om apart te kopen, vandaar dat het volgens mij ook niet in deze bundel zit. Deel 2 en 3 zijn allebei uitstekend. eXceed 2nd gebruikt een polarity mechanisme zoals Ikaruga.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer Empty Re: Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Bericht van Princess Sylvysprit za okt 19, 2013 10:48 am

    Ik snap niet hoe dit werkt...er staat iets van "klik de games die je wilt"
    dus ik klik alle Exceed dingen aan en Hatoful Boyfriend (YOLO) maar het lukt niet, ik zie ook niet goed wat ik geselecteerd heb en hoe ik betalen moet x.x
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer Empty Re: Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Bericht van Decidetto za okt 19, 2013 2:24 pm

    Je moet allereerst een account aanmaken op die site. Ik weet niet zeker of het echt per se moet, maar ik heb het gedaan en het werkte prima.
    Je kunt betalen met Paypal, Amazon of Google Wallet.
    Nadat je alles dat je wilt geselecteerd hebt, kun je de prijs die je ervoor wilt betalen aanpassen in het "Payment options" venstertje links. Zorg ervoor dat de prijs op zijn minst hoog is als de aangegeven minimumprijs. Als je vervolgens op "Buy" klikt, word je doorgestuurd naar de betaalpagina van de "betaalprovider" die je gekozen hebt.
    Daar handel je het af en vervolgens krijg je een link naar de gekochte dingen op je profielpagina.

    EDIT: Hee, ik zie net dat als ze 6000 bundles verkopen, we eXceed 1 er ook bij krijgen. Leuk om de serie compleet te hebben in een bundle, maakt niet uit hoe slecht het eerste spel zou zijn. :)
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer Empty Re: Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Bericht van T za okt 19, 2013 6:08 pm

    Ik heb de bundle gekocht... maar m'n order link (waar ik de games van zou moeten downloaden) 404't... :/
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer Empty Re: Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Bericht van Decidetto za okt 19, 2013 6:39 pm

    Dus op je "Profile" waar je dus kunt zien welke bundles je in je bezit hebt, doen de links het niet?
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer Empty Re: Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Bericht van T za okt 19, 2013 7:19 pm

    Decidetto schreef:Dus op je "Profile" waar je dus kunt zien welke bundles je in je bezit hebt, doen de links het niet?
    Ik heb zonder account m'n bestelling geplaatst...
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer Empty Re: Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Bericht van Decidetto zo okt 20, 2013 2:49 pm

    Oh, oei!
    Geen idee hoe je dan te werk zou moeten gaan. Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer 3119151512

    Leuk nieuws, ze zitten al op 6.500 verkochte exemplaren, dus we hebben nu ook eXceed 1 erbij (en de eXceed 3 OST, die zat kennelijk op 6.500)! En de volgende bonus ziet er ook heel interessant uit: shoot-'em-up c.q. fighter, Suguri.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer Empty Re: Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Bericht van Graan ma okt 21, 2013 12:25 am

    Nekotaku schreef:
    Graan schreef:eXceed was recentelijk ook op Steam in de sale. Deel 1 is echt troep, maar deel 3 schijnt wel aardig te zijn.
    Deel 1 is inderdaad een nogal oud en buggy spel. Niet de moeite om apart te kopen, vandaar dat het volgens mij ook niet in deze bundel zit. Deel 2 en 3 zijn allebei uitstekend. eXceed 2nd gebruikt een polarity mechanisme zoals Ikaruga.
    Ik heb zojuist deel 3 gespeeld en dat was inderdaad vele malen beter! Ook de muziek was erg sterk in dit spel - en wat blijkt? - dat kwam van S.S.H. Ook wel bekend van enkele Touhou arranges, waaronder één van mijn favorieten.
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer Empty Re: Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Bericht van Decidetto ma okt 21, 2013 1:56 am

    Graan schreef:
    Nekotaku schreef:
    Graan schreef:eXceed was recentelijk ook op Steam in de sale. Deel 1 is echt troep, maar deel 3 schijnt wel aardig te zijn.
    Deel 1 is inderdaad een nogal oud en buggy spel. Niet de moeite om apart te kopen, vandaar dat het volgens mij ook niet in deze bundel zit. Deel 2 en 3 zijn allebei uitstekend. eXceed 2nd gebruikt een polarity mechanisme zoals Ikaruga.
    Ik heb zojuist deel 3 gespeeld en dat was inderdaad vele malen beter! Ook de muziek was erg sterk in dit spel - en wat blijkt? - dat kwam van S.S.H. Ook wel bekend van enkele Touhou arranges, waaronder één van mijn favorieten.
    En ik heb net eXceed 2nd voltooid! Leuk spel; geweldige polarity-mechanic, fraaie muziek, interessant rank-systeem en best cool dat de dialoog volledig ge-voice-act is.

    Gesponsorde inhoud


    Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer Empty Re: Groupees Bundle, Exceed, Higurashi en meer

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 10, 2024 11:26 am