Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+18
Ranfox
Plaki
komodostache
LightSpeedReisen
Shiro
MR.Kriesebo
RakeStriver
Info
RemiliaxScarlet
Pshycho Maniac
Urameshiya
Sophie
Scarlet
kyr2005
rockpad
Mitch
XavC
Toumyon
22 plaatsers

    Je fanboy/girl ervaringen

    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Je fanboy/girl ervaringen - Pagina 3 Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van TheEternalMokou di okt 08, 2013 6:47 pm

    Levi. LEVI. LEVIIIIIIII. Serieus wie fangirlt er nou niet over hem?
    Ik fangirl verder regelmatig over iets, maar das meestal van korte duur dus niet het waard om het hier te posten ^^;

    En ik fangirl over Remix natuurlijk want zij is het lekkerste ding op de wereld omfg
    Plaki
    Plaki
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 31

    Je fanboy/girl ervaringen - Pagina 3 Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van Plaki di okt 08, 2013 8:19 pm

    Ranfox schreef:
    Plaki schreef:Het kan toch dat hij die achtbaan leuk vind, zelfs al vinden de meesten van niet. Hoe leuk zo'n achtbaan is blijft ook maar een mening.
    Het is juist dat hij alles ook zo omdraait. De goeie dingen zijn slecht en de slechte zijn goed. Alsof hij vanaf z'n geboorte gewoon het verkeerd om aangeleerd heeft gekregen. XD
    Of hij zegt het om een discussie uit te lokken. Aan dat soort mensen heb ik overigens een hekel. Mensen die afwijkende mening aannemen alleen maar om discussies uit te lokken.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Je fanboy/girl ervaringen - Pagina 3 Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van RemiliaxScarlet wo okt 09, 2013 11:27 am

    TheEternalMokou schreef:Levi. LEVI. LEVIIIIIIII. Serieus wie fangirlt er nou niet over hem?
    Ik fangirl verder regelmatig over iets, maar das meestal van korte duur dus niet het waard om het hier te posten ^^;

    En ik fangirl over Remix natuurlijk want zij is het lekkerste ding op de wereld omfg
    Jij bent degene die mij een Levi fangirl heeft gemaakt. ;A; Dankje. Ik zag het licht.
    En ik fangirl ook over jou want jij bent een superawesomelekkerding. (u__u)b

    Gesponsorde inhoud


    Je fanboy/girl ervaringen - Pagina 3 Empty Re: Je fanboy/girl ervaringen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 8:41 pm