Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+15
RemiliaxScarlet
211nafsimreK
Urameshiya
Remilia~
Mitch
Nekotaku
Sophie
Nephilith
Olly
Hakurei Ninja
Zigzagwolf
T
TheEternalMokou
UNOwen
Aap
19 plaatsers

    Het wordt hier een drukke beestenboel...

    Aap
    Aap
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Speciale vermogens : De banen van de kogels berekenen en het optimale pad calculeren

    Het wordt hier een drukke beestenboel... Empty Het wordt hier een drukke beestenboel...

    Bericht van Aap ma jan 28, 2013 7:20 pm

    ...want ik heb mij geregistreerd!
    Na een aantal verwoede pogingen tot het aanmaken van een gebruikersnaam ('Tesla' was in eerste instantie al in gebruik, 'M' vervolgens ook en als laatste 'Q' ook, dus dan maar 'Aap'), is het mij gelukt mij een account aan te maken.

    Ik ben een leergierige zeventienjarige uit het noordwesten van het land waar het weer altijd onvoorspelbaar is. Dat heeft niet zozeer te maken met de grote hoeveelheid variabelen die het weer beïnvloeden, maar ook door de chaotische relaties die deze variabelen met elkaar hebben. Je kunt dus wel het weer van morgen voorspellen aan de hand van het weer van vandaag, maar daar zit een kleine afwijking in, een foutmarge van ongeveer 4%, en als je deze voorspelling extrapoleert naar een tweeweekse voorspelling, dan heb je voor aan het einde van de tweede week een foutmarge van zo'n 44%.

    ..okee, ik raak nogal van het onderwerp verwijderd, maar nu weten jullie dat ik van wiskunde houd :D


    Laatst aangepast door Aap op zo feb 03, 2013 12:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Het wordt hier een drukke beestenboel... Empty Re: Het wordt hier een drukke beestenboel...

    Bericht van UNOwen ma jan 28, 2013 7:24 pm

    "Het noordwesten van het land" Bedoel je hiermee Nederland, of Belgie? VERGEET BELGIE NIET MAN!! AAAAAAA

    En wiskunde is leuk. Ik hou ook van wiskunde! Moet nu logaritmes studeren. Echt top!
    Maar wiskunde en wetenschappen zijn niet leuk als je ze niet op een coole, madde en creatieve manier kunt toepassen! ZOALS FLESSENDOPPENKANNONNEN

    En hartelijk welkom op TvH. Wie ben je? Speel je al lang touhou enzo?
    Kom eens de Chatbox binnen! Om te praten enzo! Want het is daar leuk! :D
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Het wordt hier een drukke beestenboel... Empty Re: Het wordt hier een drukke beestenboel...

    Bericht van TheEternalMokou ma jan 28, 2013 7:45 pm

    Ohey aapdude! :D Welkom!
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Het wordt hier een drukke beestenboel... Empty Re: Het wordt hier een drukke beestenboel...

    Bericht van T ma jan 28, 2013 7:46 pm

    Welkom op TvH... Aap!
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Het wordt hier een drukke beestenboel... Empty Re: Het wordt hier een drukke beestenboel...

    Bericht van Zigzagwolf ma jan 28, 2013 7:48 pm

    Wat een apenstreek van mij om nog niks te hebben gepost hier...

    Hoy aap! ik hoop dat ik je apenstreken in al zijne glorie kan bewonderen in de chatbox
    Aap
    Aap
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Speciale vermogens : De banen van de kogels berekenen en het optimale pad calculeren

    Het wordt hier een drukke beestenboel... Empty Re: Het wordt hier een drukke beestenboel...

    Bericht van Aap ma jan 28, 2013 7:55 pm

    UNOwen schreef:"Het noordwesten van het land" Bedoel je hiermee Nederland, of Belgie? VERGEET BELGIE NIET MAN!! AAAAAAA
    Malle ik, ik bedoelde inderdaad Nederland, het land dat eindelijk weer een koninkrijk wordt.

    België (wow je vergeet het trema! :O) ben ik natuurlijk niet vergeten, mijn favoriete buurland :)

    En wiskunde is leuk. Ik hou ook van wiskunde! Moet nu logaritmes studeren. Echt top!
    Maar wiskunde en wetenschappen zijn niet leuk als je ze niet op een coole, madde en creatieve manier kunt toepassen! ZOALS FLESSENDOPPENKANNONNEN
    Logaritmes zijn leuk en nuttig, maar soms ook onnodig:
    Het wordt hier een drukke beestenboel... Log_scale

    En hartelijk welkom op TvH.
    Dank je :)
    Wie ben je?
    Ik houd het liefst mijn personalia geheim, ik hoop dat je dat begrijpt.

    Speel je al lang touhou enzo?
    Om eerlijk te zijn, speel ik eigenlijk alleen deel zes, echter niet zo heel erg veel.

    Kom eens de Chatbox binnen! Om te praten enzo! Want het is daar leuk! :D
    Been there.

    TheEternalMokou schreef:Ohey aapdude! :D Welkom!
    Dank je :)

    T schreef:Welkom op TvH... Aap!
    Dank ^^

    Zigzagwolf schreef:Wat een apenstreek van mij om nog niks te hebben gepost hier...

    Hoy aap! ik hoop dat ik je apenstreken in al zijne glorie kan bewonderen in de chatbox
    Dergelijke woordgrappen worden al erg gauw vervelend ;)

    Maar bedankt voor je welkom! :)
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Het wordt hier een drukke beestenboel... Empty Re: Het wordt hier een drukke beestenboel...

    Bericht van Hakurei Ninja ma jan 28, 2013 7:58 pm

    Zigzagwolf schreef:apenstreek
    * Hakurei Ninja gniffelt om de slechte woordgrap


    Welkom, Aap! Ik ben euh, apetrots dat je je bij ons gezelschap hebt gevoegd! Hopelijk voel je je snel thuis bij de nieuwe troep. :3

    /shot
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Het wordt hier een drukke beestenboel... Empty Re: Het wordt hier een drukke beestenboel...

    Bericht van Olly ma jan 28, 2013 8:08 pm

    Ik doe heel erg mijn best geen woordgrappen te maken over apen uit mouwen, dus euhhh ja....welkom!
    Leuk om iemand te zien met zo'n interesse voor wiskunde. Ik vind het zelf heel moeilijk, maar altijd reuzeknap als iemand het goed kan.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Het wordt hier een drukke beestenboel... Empty Re: Het wordt hier een drukke beestenboel...

    Bericht van T ma jan 28, 2013 8:17 pm

    Hoera voor xkcd!
    Nephilith
    Nephilith
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Maximum autisme

    Het wordt hier een drukke beestenboel... Empty Re: Het wordt hier een drukke beestenboel...

    Bericht van Nephilith ma jan 28, 2013 9:45 pm

    Hallo aap.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Het wordt hier een drukke beestenboel... Empty Re: Het wordt hier een drukke beestenboel...

    Bericht van Sophie ma jan 28, 2013 10:03 pm

    Welkom!!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Het wordt hier een drukke beestenboel... Empty Re: Het wordt hier een drukke beestenboel...

    Bericht van Nekotaku ma jan 28, 2013 10:03 pm

    Welkom, m'n simiiforme vriend.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Het wordt hier een drukke beestenboel... Empty Re: Het wordt hier een drukke beestenboel...

    Bericht van Mitch ma jan 28, 2013 11:43 pm

    Hi there, welkom~
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Het wordt hier een drukke beestenboel... Empty Re: Het wordt hier een drukke beestenboel...

    Bericht van Remilia~ ma jan 28, 2013 11:47 pm

    Hakurei Ninja schreef:
    Zigzagwolf schreef:apenstreek
    * Hakurei Ninja gniffelt om de slechte woordgrap


    xD


    'SUP?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Het wordt hier een drukke beestenboel... Empty Re: Het wordt hier een drukke beestenboel...

    Bericht van Urameshiya ma jan 28, 2013 11:56 pm

    Welkom op TvH, ...Aap! Als je leergierig bent en van wiskunde houdt, zul je je vast en zeker snel thuisvoelen op het forum, en hopelijk ook snel inburgeren in de chatbox. Dat laatste kan soms een verwarrend proces zijn, dus ik wens je er alvast veel succes (en plezier) mee!

    Gesponsorde inhoud


    Het wordt hier een drukke beestenboel... Empty Re: Het wordt hier een drukke beestenboel...

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 01, 2024 11:18 pm