Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+5
Shiro
TH-chen
Toumyon
Nephilith
Pshycho Maniac
9 plaatsers

    Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht?

    Enquête

    Ik ben blij dat kerst voorbij is.

    [ 1 ]
    Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht? Voteba1010%Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht? Voteba12 [10%] 
    [ 2 ]
    Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht? Voteba1020%Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht? Voteba12 [20%] 
    [ 1 ]
    Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht? Voteba1010%Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht? Voteba12 [10%] 
    [ 5 ]
    Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht? Voteba1050%Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht? Voteba12 [50%] 
    [ 1 ]
    Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht? Voteba1010%Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht? Voteba12 [10%] 

    Totaal aantal stemmen: 10
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht? Empty Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht?

    Bericht van Pshycho Maniac do dec 27, 2012 5:10 pm

    Ik ben best nieuwsgierig wat iedereen gekregen/gegeven of voor zichzelf gekocht heeft.

    Ikzelf heb een 15 euro giftcard van gamemania gekregen, een muts en handschoenen en voor de rest geld.
    Daarvan heb ik een magnetron gekocht, een minigourmet ding, een hycarinth in een glas en Pokemon White.

    Ik heb voor mijn moeder een zilveren moer aan een ketting gekocht, voor mijn zusje een mooie standaard om wijn in te stoppen en samen met mijn moeder voor mijn broertje een headset voor de ps3 gekocht.

    Wat heb jij gegeven/gekregen/gekocht/bluhbluh?
    Nephilith
    Nephilith
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Maximum autisme

    Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht? Empty Re: Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht?

    Bericht van Nephilith do dec 27, 2012 7:06 pm

    Ik heb twee flessen likeur en een doos vol met verschillende soorten bier gekregen.
    Also, 3 weken kerst betekend 3 weken lang verplichte vrije dagen.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht? Empty Re: Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht?

    Bericht van Toumyon do dec 27, 2012 8:30 pm

    Ik weet niet zo goed wat ik op de enquête moet stemmen.
    Want ik vind kerst wat leuk en gezellig en Nieuwjaar ook, maar ik wil niet dat het 3 weken duurt. ^^;

    Anyway, ik heb niet zo veel gekregen als ik had gehoopt, maarja, maakt niet uit.
    Ik weet dat ik de mensen tenminste heb blij gemaakt met wat ik voor ze heb gekocht

    Gekocht.
    Voor mijn moeder een soort douche set van Dove met daarbij 2 witte doeken voor het haar.
    Voor mijn stief vader een kras lot van win for life met daarbij een USB hub.
    Voor mijn aller liefste schat. <3
    Een t-shirt die haar favoriete kleuren heeft, een dure parfum, en nog een blauw handtasje met een blingbling schedel erop.
    Voor haar tweeling zus een t-shirt met "Just f*ck it." erop.
    En dan nog 2 dingen voor haar ouders.

    Gekregen.
    Van Touyoumu de anderen helft van mijn relatie ketting die ik voor haar verjaardag had gekocht.
    En nog een relatie sleutel hangertje.

    En van mijn ouders een parfum en 100 euro...omdat ze niet wisten wat te kopen voor mij dit jaar.


    Dus yep, pretty much veel gekocht en gegeven, maar weinig gekregen.
    Ergens in mijn hoofd vind ik dat wel jammer, maar als ik eraan denk dat ik de mensen er blij mee heb gemaakt is het goed.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht? Empty Re: Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht?

    Bericht van TH-chen do dec 27, 2012 11:02 pm

    helemaal niks gekregen, gegeven of gekocht.

    Zo is het meestal met Kerst bij de familie.....
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht? Empty Re: Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht?

    Bericht van Shiro vr dec 28, 2012 12:49 am

    Gegeven
    Mijn moeder: Een parfumverstuiver.
    Haar vriend: Chocolade.
    Mijn zus: Chocolade.
    Mijn vader: Chocolade.
    Mijn soort van stiefbroertje: Een headset.
    ^Chocolade is mijn laatste redmiddel als ze niets weten te verzinnen. Vandaar. ^^;

    Gekregen
    Een tekentablet, een kettingkje, De Hobbit (boek), een computermuis, en een soort uitvouwbare kam.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht? Empty Re: Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht?

    Bericht van Rage vr dec 28, 2012 12:52 am

    Niks helemaal niks. *shrugs*
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht? Empty Re: Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht?

    Bericht van Pshycho Maniac vr dec 28, 2012 1:09 am

    Toumyon schreef:Ik weet niet zo goed wat ik op de enquête moet stemmen.

    De optie: Ik niet.

    En je had een leuke kerst, lijkt het!

    Nephilith schreef:Ik heb twee flessen likeur en een doos vol met verschillende soorten bier gekregen.
    Also, 3 weken kerst betekend 3 weken lang verplichte vrije dagen.

    Dat is veel alchohol.
    En ja, dat is waar.
    Zou ook saai zijn.

    Shiro schreef:Gegeven
    Mijn moeder: Een parfumverstuiver.
    Haar vriend: Chocolade.
    Mijn zus: Chocolade.
    Mijn vader: Chocolade.
    Mijn soort van stiefbroertje: Een headset.
    ^Chocolade is mijn laatste redmiddel als ze niets weten te verzinnen. Vandaar. ^^;

    Gekregen
    Een tekentablet, een kettingkje, De Hobbit (boek), een computermuis, en een soort uitvouwbare kam.


    Chocolade is altijd goed.
    En de Hobbit boek, huh?
    Omdat je de film gezien hebt?

    Rage schreef:Niks helemaal niks. *shrugs*

    Ah, vier je geen Kerst, Rage?
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht? Empty Re: Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht?

    Bericht van Shiro vr dec 28, 2012 1:25 am

    Pshycho Maniac schreef:En de Hobbit boek, huh?
    Omdat je de film gezien hebt?

    Nee, eigenlijk heb ik eerst het boek gekregen, en zijn we daarna onverwachts met de vriendengroep naar de film gegaan.
    En ik heb ook nog overwogen om dat boek voor iemand te kopen. (Zo blij dat ik dat niet gedaan heb.^^)
    Nephilith
    Nephilith
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Maximum autisme

    Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht? Empty Re: Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht?

    Bericht van Nephilith vr dec 28, 2012 1:36 am

    Pshycho Maniac schreef:
    Nephilith schreef:Ik heb twee flessen likeur en een doos vol met verschillende soorten bier gekregen.
    Also, 3 weken kerst betekend 3 weken lang verplichte vrije dagen.

    Dat is veel alchohol.
    En ja, dat is waar.
    Zou ook saai zijn.

    Nah, kan wel veel alcohol hebben ;p
    saai, idk, ligt eraan wat je zelf onderneemt. Ik weet me wel te vermaken met 3 weken vrij ;3
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht? Empty Re: Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht?

    Bericht van Nekotaku vr dec 28, 2012 5:07 pm

    Van m'n moeder kreeg ik een dikke cadeaubon bij de FNAC waar ik CD's van m'n verlanglijstje mee ga kopen, en een fles Deus bier. Van m'n zus een bon voor bij United Brands, die ik voor sportschoenen ga gebruiken, en een fles Delirium Christmas bier.
    Voor m'n moeder had ik een CD die ze zocht, een boek over portrettekenen en jenever. Voor m'n zus had ik een cadeaubon bij INNO en een pakje met feestelijke zeep en badzout.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht? Empty Re: Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht?

    Bericht van T vr dec 28, 2012 6:40 pm

    Rage schreef:Niks helemaal niks. *shrugs*
    ^ Dit~

    En ik ben redelijk onverschillig tegenover kerst, de lichtjes zijn wel leuk... maar daartegenover is de muziek irritant.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht? Empty Re: Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht?

    Bericht van RemiliaxScarlet za dec 29, 2012 3:41 pm

    Van mij hoeft kerst niet zo lang te duren. Ik vind het wel goed zo. Bovendien word er al weken van te voren reclame en liedjes gemaakt over kerst. Voor mij wel genoeg. Op naar nieuwjaar, zou ik zeggen.

    Gesponsorde inhoud


    Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht? Empty Re: Wat heb je voor kerst gekregen/gegeven/gekocht?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 3:16 am