Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+12
Ranfox
katsuo
RemiliaxScarlet
Tanshu
TheEternalMokou
T
TanukiTyfoon
Olly
Pshycho Maniac
211nafsimreK
Toumyon
UNOwen
16 plaatsers

    Mad Science

    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Mad Science - Pagina 2 Empty Re: Mad Science

    Bericht van Sophie ma sep 03, 2012 5:53 pm

    Mijn hbo opleiding vertaalt blijkbaar naar "University of Applied Science" ~
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Mad Science - Pagina 2 Empty Re: Mad Science

    Bericht van kyr2005 za sep 08, 2012 1:02 am

    Kijk naar mijn avatar.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Mad Science - Pagina 2 Empty Re: Mad Science

    Bericht van Shiro vr sep 28, 2012 7:20 pm

    Het is een heel verhaal, maar hier is wat ik krijg als ik css code programmeer voor school.

    Ik wilde als achtergrond een mooi plaatje, woven.jpg.
    Mijn achtergrond was wit, en na heel veel veranderingen in de code bleef het wit.
    Toen ik eindelijk een achtergrond kreeg, waren het allemaal school-logotjes. (De achtergrond van de server.)
    Na de code weer vele malen aangepast te hebben,(en weer bij een wit scherm uitgekomen), kwam mijn leraar er achter dat er iets mis was met de afbeelding.

    Ik heb een nieuw plaatje gedownload, om te testen, gold.jpg. Niet dat het werkte, maar na een tijdje zag mijn leraar dat de afbeeldingen gelezen werden als .png bestand.

    Ik heb hierna een test-png plaatje in mijn code gezet. Ik kreeg een achtergrond, maar in plaats van mijn ingevoerde png.png kreeg ik gold.jpg te zien.
    Na nog vele malen proberen andere coderingen in te voeren kreeg ik alleen maar gold.jpg. Ik heb gold.jpg van de computer verwijderd, en toen het weer terug naar wit scherm was opgegeven.

    Gesponsorde inhoud


    Mad Science - Pagina 2 Empty Re: Mad Science

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 2:58 pm