Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+5
Faolinn
RemiliaxScarlet
Meira
Urameshiya
Pyonta-kun
9 plaatsers

    Touhou anime episode 2...?

    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Touhou anime episode 2...? - Pagina 2 Empty Re: Touhou anime episode 2...?

    Bericht van RemiliaxScarlet zo jun 17, 2012 1:33 pm

    ^ Precies! Die ja.
    Ze kondigen van echt van alles aan bij Maikaze. Ben benieuwd wie Reimu's doos nou gestolen heeft. :P
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Touhou anime episode 2...? - Pagina 2 Empty Re: Touhou anime episode 2...?

    Bericht van TheEternalMokou zo jun 17, 2012 1:37 pm

    En hoe zit het trouwens met Memories of Phantasm? Ik hoorde dat episode 2 over Touhou 11 24 mei was uitgebracht, maar daar heb ik verder nog niks van gemerkt. Heb half internet al afgezocht, maar heb nog niks gevonden.
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Touhou anime episode 2...? - Pagina 2 Empty Re: Touhou anime episode 2...?

    Bericht van Meira zo jun 17, 2012 1:46 pm

    TheEternalMokou schreef:En hoe zit het trouwens met Memories of Phantasm? Ik hoorde dat episode 2 over Touhou 11 24 mei was uitgebracht, maar daar heb ik verder nog niks van gemerkt. Heb half internet al afgezocht, maar heb nog niks gevonden.

    Ze kondigde de SA opening aan, er is nog niet bekend of er nou een aflevring van word gemaakt net als de eerste opening van EoSD met PCB, er is wel o.a. dit:www.youtube.com/watch?v=nLUyyqNoXZQ wat het precies is weet ik niet 100% Ura had hier al ooit eens op gereageerd in de chat.

    Maar jammer genoeg komt er geen memories of phantasm met SA
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou anime episode 2...? - Pagina 2 Empty Re: Touhou anime episode 2...?

    Bericht van Urameshiya ma jun 18, 2012 8:25 am

    Weten jullie zeker dat Maikaze dat aangekondigd heeft? Ik kan me niet herinneren dat ooit gehoord te hebben...

    Zou het niet kunnen zijn dat het gewoon weer zo'n hardnekkig gerucht is dat door wishful thinking de wereld in is geholpen?

    Dat geldt namelijk ook voor "episode 2 van Memories of Phantasm". Manpuku Jinja heeft nooit gezegd dat ze nog een lang filmpje gingen maken zoals die van TH7. Maar in de hoop dat dat wel gaat gebeuren bestempelen sommige westerse Youtubers alles wat Manpuku Jinja sindsdien gemaakt heeft alvast als "de opening van Memories of Phantasm 2" of "een trailer voor Memories of Phantasm 3". Terwijl Manpuku Jinja nu dus muziek-PV's aan het maken is, die gewoon als op zich-staande werken bedoeld zijn.

    Dus laat je niks wijsmaken, Kirei. Wat er op 27 mei is uitgekomen is geen 'aflevering', maar een muziek-PV, en die hebben ze onmiddelijk daarna ook zelf op Nico en Youtube gezet, zoals ze dat ook met hun vorige filmpjes gedaan hebben. Het internet afzoeken is bij Manpuku Jinja sowieso niet nodig dus.

    (Overigens: 幻想万華鏡 ~ The Memories of Phantasm is gewoon de naam voor hun hele project. Het heeft niet speciaal met 'afleveringen' te maken of met het soort filmpjes dat ze maken. Elk van hun werken (inclusief die TH7-'aflevering') heeft los daarvan ook een eigen titel. Het is dus sowieso niet zo hard nodig om er nummertjes aan vast te plakken, want de inhoud is toch niet op chronologische volgorde.)

    Remix schreef:Maikaze schreef gisteren nog op twitter dat er zoveel vragen over doorverkoop waren. En er stond iets met zomer. Meer kan ik er helaas niet uithalen. :P
    Ze zeggen dat er veel vraag is naar een heruitgave van de eerste aflevering (omdat die nu lastig te krijgen is is), en ze dus van plan zijn te kijken of ze dat misschien voor het zomer-comiket-seizoen van dit jaar zouden kunnen regelen. Maar ze beloven nog niks. :)

    Gesponsorde inhoud


    Touhou anime episode 2...? - Pagina 2 Empty Re: Touhou anime episode 2...?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 01, 2024 11:22 pm