Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Meh

    badkiara
    badkiara
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 28

    Meh Empty Meh

    Bericht van badkiara za sep 03, 2011 6:15 pm

    Een intro? Interessant zeg :3

    Aaanywayz, kreeg een bericht via youtube en tja, kheb toch niks beters te doen voor nu dus kwam ik maar even langs om te kijken. Of ik actief zal worden zien we vanzelf wel.

    Oh en.. Marisa ftw!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Meh Empty Re: Meh

    Bericht van Urameshiya za sep 03, 2011 6:24 pm

    Welkom!

    Dat bericht via youtube was... ik. *insert evil laughter*

    En intro's zijn natuurlijk niet verplicht hoor. :P

    Of ik actief zal worden zien we vanzelf wel
    Natuurlijk word je actief! Zoals je weet houdt Marisa niet van mensen die alleen achterover leunen en toekijken, dus je hebt eigenlijk geen keus.

    Maar alle gekheid op een stokje, ik kan me best voorstellen dat je niet weet of je actief gaat worden nu het forum er nog zo leeg bij ligt, maar naarmate we meer leden krijgen komt daar (hopelijk) vanzelf verandering in. Uiteraard kun je ook zelf meehelpen daar verandering in te brengen. Daar houdt Marisa van, mensen met initiatief. =P

    Nouja, nogmaals, welkom hier.
    (Oh, en als er iets is wat je niet bevalt aan dit forum, meld het dan vooral, dan doen we er wat aan.)
    badkiara
    badkiara
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 28

    Meh Empty Re: Meh

    Bericht van badkiara za sep 03, 2011 6:36 pm

    Youtube berichten zijn raar :3 en bedankt xD

    En het ligt niet zo veel aan hoeveel leden, maar ook gewoon aan hoe lang ik op een forum zit. Na een tijdje kan het best saai beginnen te worden, vooral als het op een forum is die over een bepaald iets gaat. Gelukkig is Touhou nog wel een grote onderwerp dus het zal wel een tijdje goed gaan :p

    Waarom is er nog geen Touhoumon topic :3
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Meh Empty Re: Meh

    Bericht van Urameshiya za sep 03, 2011 7:51 pm

    badkiara schreef:Waarom is er nog geen Touhoumon topic :3
    Weet je, ik zat me net vanochtend nog hetzelfde af te vragen. Alleen ben ik toen vergeten er ook daadwerkelijk een te maken. XD Nou ben ik ook niet bepaald een Touhoumon-meester (vind het gewoon leuk om af en toe te spelen), dus als jij er een topic over wil maken, ga vooral je gang.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Meh Empty Re: Meh

    Bericht van Quwanti zo sep 04, 2011 1:06 am

    Oooh, leuk dat je er bent! Welkom! Het word steeds leuker zo op het forum!
    badkiara
    badkiara
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 28

    Meh Empty Re: Meh

    Bericht van badkiara zo sep 04, 2011 2:47 pm

    Urameshiya schreef:
    badkiara schreef:Waarom is er nog geen Touhoumon topic :3
    Weet je, ik zat me net vanochtend nog hetzelfde af te vragen. Alleen ben ik toen vergeten er ook daadwerkelijk een te maken. XD Nou ben ik ook niet bepaald een Touhoumon-meester (vind het gewoon leuk om af en toe te spelen), dus als jij er een topic over wil maken, ga vooral je gang.

    Ik wil er wel een maken maar ehh, waar? xD
    En zelf ben ik ook niet een Touhoumon-meester hoor, speel ze gewoon af en toe. Er zijn alleen zoveel verschillende touhoumons :p

    @Quwanti: Dank je :p en hopelijk wordt het wel steeds leuker.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Meh Empty Re: Meh

    Bericht van Urameshiya zo sep 04, 2011 2:59 pm

    Ik wil er wel een maken maar ehh, waar? xD
    Hmm, het gameplay-forum ("Schiet de Kogel") lijkt me daar wel geschikt voor. Het heeft dan misschien weinig met kogels schieten te maken, maar het is wel een Touhougame. ^^ Misschien moet ik toch de naam van dat forum maar veranderen...
    FlandreScarlet
    FlandreScarlet
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Speciale vermogens : Immense destructive power

    Meh Empty Re: Meh

    Bericht van FlandreScarlet ma sep 05, 2011 8:38 pm

    Hai hai hai! ^-^
    Nog meer mensjes!

    Gesponsorde inhoud


    Meh Empty Re: Meh

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 5:36 pm