Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+16
Rage
RemiliaxScarlet
Scarlet
211nafsimreK
Toumyon
Tanshu
Meira
Info
Nekotaku
Yuki
OkashiiKisei
Koishi~
Pshycho Maniac
Quwanti
Hakurei Ninja
Urameshiya
20 plaatsers

    Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes Empty Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes

    Bericht van Urameshiya do sep 01, 2011 2:29 am

    ...daarvan kennen we er allemaal meer dan genoeg toch? Dus reden genoeg om een topic te maken om ze te delen, nietwaar?

    Ik zal het spits afbijten met... de Everybody-kampioenschappen! (mede mogelijk gemaakt door Nico Nico Douga)

    Op chronologische volgorde:

    Spoiler:

    Ik wacht vol spanning af wie de volgende slachtoffers worden. XD

    Let op: wanneer je meerdere youtube-videos tegelijk post, plaats ze dan graag in spoilertags. Voor sommige mensen blijkt deze pagina anders namelijk erg traag te laden door het grote aantal videos.


    Laatst aangepast door Urameshiya op vr sep 09, 2011 2:08 pm; in totaal 5 keer bewerkt
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes Empty Re: Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes

    Bericht van Hakurei Ninja do sep 01, 2011 3:11 am

    lol, die zijn best heel erg vermakelijk.

    Bij vage Touhoufilmpjes is dit waar ik het eerste aan denk:


    Is wel grappig dat nu ik sommige personages wat beter ken hij soms anders overkomt dan ik me herrinner, en er zelfs sommige delen in de video zijn dat ik het idee heb dat ik die nooit eerder heb gezien. x3
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes Empty Re: Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes

    Bericht van Quwanti do sep 01, 2011 2:48 pm

    Ooh, die Everybody vind ik geniaal, haha. Toen ik hem in de MMDCup7 zag kon ik mijn lach niet lang inhouden. :P Ik vind het hele TouhouMMD sowieso wel leuk.

    Om er zelf nog eentje aan toe te voegen:

    youtube.com/watch?v=HH_6cxI0XYo
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes Empty Re: Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes

    Bericht van Urameshiya do sep 01, 2011 8:24 pm

    ^Yep, alle voortekenen zijn aanwezig... de herfst komt er weer aan! XD

    Jah, ik kijk ook graag van die MMD-filmpjes. Er zijn trouwens weer een paar nieuwe Touhou Everybody's bij, dus ik zal m'n vorige post maar even updaten. =P

    Houden jullie ook zo van Alice?
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes Empty Re: Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes

    Bericht van Quwanti do sep 01, 2011 9:13 pm

    Ja, die everybode worden populair. xD Net als de model van Alice. Ik heb ook nog een everybode met Hina gevonden maar ik denk dat er nu wel genoeg van zijn, haha.
    *kan nog geen volle links posten*

    Suwa war, achtig iets, met gebruik van ZUN style
    youtube.com/watch?v=gPZATNNrxqE

    ?? Dit is een filmpje waarbij Jesse een grote vraagteken had gezet toen die zag dat ik dit in mijn favorieten had gezet, haha
    youtube.com/watch?v=IPUa-33yuEs
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes Empty Re: Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes

    Bericht van Urameshiya do sep 01, 2011 10:30 pm

    Quwanti schreef:
    *kan nog geen volle links posten*
    Oeps, je hebt gelijk, ik heb er meteen wat aan veranderd. Als het goed is kun je nu wel links posten.

    Quwanti schreef:
    Dit is een filmpje waarbij Jesse een grote vraagteken had gezet toen die zag dat ik dit in mijn favorieten had gezet
    ...weet je, ik kan me zijn reactie eigenlijk heel goed voorstellen. x'D

    Wat, genoeg Everybody's? Pff, ik ben ze nog lang niet zat eigenlijk. Maar vooruit dan maar, dit keer een een coole video.

    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes Empty Re: Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes

    Bericht van Hakurei Ninja vr sep 02, 2011 6:39 pm

    Voor degenen die bekend zijn met Geddan/Get Down, hier een Night of Geddan video met Flandre:
    http://video.niconico.com/watch/sm11216947
    (Engelse Nico Nico Douga hoef je niet in te loggen om een video te zien, dus geschikter voor op het forum, IMO)

    En voor degenen die geen idee hebben waar ik het over heb, of de random feitjes erachter de geschiedenis van de meme willen weten:
    https://www.youtube.com/watch?v=tCpn_fDQ05I
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes Empty Re: Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes

    Bericht van Urameshiya za sep 03, 2011 1:53 pm

    Wat zou ik dit graag een keer zelf willen proberen... xD

    https://www.youtube.com/watch?v=ZQ_YzNN4_Ug#t=3m5s
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes Empty Re: Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes

    Bericht van Pshycho Maniac ma sep 05, 2011 9:44 pm

    Vage Touhou filmpjes?

    Dat kan ik doen, ja:

    Flandre Mcroll:

    Spoiler:

    Een paar Hele Coole:

    Spoiler:
    Wat andere:

    Spoiler:

    Meer in de Volgende Post.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes Empty Re: Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes

    Bericht van Pshycho Maniac ma sep 05, 2011 10:01 pm

    Spoiler:

    Man, dat koste veel tijd...
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes Empty Re: Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes

    Bericht van Urameshiya ma sep 05, 2011 10:20 pm

    Ehh... wow.

    Ik kan niet ontkennen dat er echt heel goeie filmpjes tussen zitten, maar zou je de volgende keer misschien ietsje terughoudender kunnen doseren, of een selectie kunnen maken? Dan hoef je niet dubbel te posten, en is de kans ook groter dat anderen de moeite nemen om alles te bekijken wat je post.

    Moest trouwens erg lachen om dat Tsukasa-filmpje bovenaan je tweede post. Dat werkte een stuk beter dan ik dacht. x'D
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes Empty Re: Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes

    Bericht van Pshycho Maniac di sep 06, 2011 6:31 am

    Sorry.
    Ik had niet gedacht er zoveel te hebben. (Ik had er MEER, maar ik heb een selectie gemaakt.)
    Ik zal er de volgende keer aan denken.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes Empty Re: Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes

    Bericht van Urameshiya di sep 06, 2011 4:03 pm

    ^Ik heb ze van spoilertags voorzien, dan heeft niemand er last van en kunnen ze toch blijven staan.

    Mag ik u allen nog één keer storen voor een heel eenzame EVERYBODY?

    Spoiler:
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes Empty Re: Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes

    Bericht van Quwanti di sep 06, 2011 4:22 pm

    Urameshiya schreef:Wat zou ik dit graag een keer zelf willen proberen... xD

    https://www.youtube.com/watch?v=ZQ_YzNN4_Ug#t=3m5s
    Ooh, die is leuk. :P Leuke spell cards ook
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes Empty Re: Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes

    Bericht van Urameshiya di sep 06, 2011 4:44 pm

    ^Ja, de maker van dat filmpje is echt heel goed in het bedenken van originele spellcards. Hij heeft nog veel meer meesterwerkjes gemaakt, maar een hoop zijn alleen leuk als je het Japans + de achterliggende meme begrijpt. Deze is van hetzelfde soort als die die ik eerder gelinkt had: https://www.youtube.com/watch?v=Y1u89d_HBPE#t=3m0s. Alleen de tegenstanders/spellcards zijn anders.

    Sommige van z'n spellcards zijn ook erg humoristisch verzonnen. Ik moest bijvoorbeeld echt lachen om Nue's Unidentified「$@洛゙リ=Iy験6zヨ」w淤vネ。@Eコオ逹G」昭クY@リb$イエ[策nb\サ(ォYスvV<゚ョソyセネD源......(etc)」

    Gesponsorde inhoud


    Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes Empty Re: Vage doch fascinerende Touhoufilmpjes

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 2:48 am