Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+4
Urameshiya
Toumyon
Pshycho Maniac
kyr2005
8 plaatsers

    Nieuwe Amerikaanse wet

    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Nieuwe Amerikaanse wet Empty Nieuwe Amerikaanse wet

    Bericht van kyr2005 za dec 17, 2011 6:14 pm

    Houden jullie van het internet? Ik neem aan van wel, anders zou je dit waarschijnlijk niet lezen. Hou je van youtube? Gebruik je sites zoals facebook, deviantart of zelfs photobucket? Nou, als 2 mogelijk nieuwe wetten goedgekeurd worden zouden die sites wel is enorm kunnen veranderen of zelfs verdwijnen.

    Ik ben zelf niet enorm geïnformeerd over dit, en ik ben ook niet goed in dingen uitleggen, maar Total Biscuit (een redelijk bekend youtube persoon) doet het best aardig. Dus neem even wat van je tijd en kijk a.u.b deze video.

    In de description staan nog artikels en een petitie die ik voor de handigheid nog eens hier ga poste; http://www.avaaz.org/en/save_the_internet

    Dit is ENORM belangrijk. Dus neem a.u.b even de tijd hiervoor, en vertel het door. Hoe meer mensen hier van weten hoe beter.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Nieuwe Amerikaanse wet Empty Re: Nieuwe Amerikaanse wet

    Bericht van Pshycho Maniac za dec 17, 2011 6:17 pm

    ...Is dit een grap?
    Of is het echt serieus.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Nieuwe Amerikaanse wet Empty Re: Nieuwe Amerikaanse wet

    Bericht van kyr2005 za dec 17, 2011 6:36 pm

    Pshycho Maniac schreef:...Is dit een grap?
    Of is het echt serieus.
    Dit is geen grap.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Nieuwe Amerikaanse wet Empty Re: Nieuwe Amerikaanse wet

    Bericht van Toumyon za dec 17, 2011 6:37 pm

    Ik snap die mensen eerlijk gezegd niet.

    hier zijn mijn hoogte punten over het hele gedoe.


    1.het algemeen delen

    Internet en het gebruik van het delen van muziek, images, en videos, is de eerste start tot reclame maken voor het product van de artiest.
    nu zijn er inderdaad van die fags die zeggen van "oeh, i made this", maar daarvoor hebben we the rules van het internet die we nu hebben.
    maar het gaat altijd zo:
    kijker->vrienden->vrienden van vrienden->de wereld uiteindelijk.

    2.Gaming marketing

    wij LPers hadden al een bil voorzien, maar die bil was gecanceld.
    nu hebben we deze...
    ten eerste, gaming blijft voor ons zelf, het is leuk alleen en soms met vrienden.
    Internet, Youtube en algemene deel sites, maken het mogelijk om te gamen met de wereld.
    vraag het aan Nintendo, als Nintendo tegen het feit was dat we hun games online zetten met ingame footage zouden ze de bil supporten.
    maar zoals ik al heb uitgelegd met het algemeen delen.
    het formule van gamen is het zelfde.
    gamer->internet->de wereld->reclame->geld->Nintendo.

    ik durf er op te wedden dat de game marketing daalt met winst, 20 tot 40%.
    ook laat staan de informatie die ons gegeven wordt, via wiki's van games of walktroughs.

    gamer->verslaat game niet->internet->X<-oh-oh we f*cked up, als de bil ons internet leven zal beïnvloeden, zal het zeker de wereld van het gamen beïnvloeden...en daarmee allen game companys zoals Nintendo, Sega, Capcom en ga zo maar door.


    ik zal met trots zeggen dat we toch meeste game companys achter ons hebben staan, en hiermee ook ZUN. :)

    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Nieuwe Amerikaanse wet Empty Re: Nieuwe Amerikaanse wet

    Bericht van kyr2005 za dec 17, 2011 6:46 pm

    Toumyon schreef:
    ik durf er op te wedden dat de game marketing daalt met winst, 20 tot 40%.
    ook laat staan de informatie die ons gegeven wordt, via wiki's van games of walktroughs.

    Ik denk niet dat de grote bedrijven zich er zorgen over zouden moeten maken though. Het zijn de indie bedrijven die problemen hebben. Nintendo, Sony en Microsoft hebben meer dan genoeg geld om hun games te marketen op andere manieren dan het internet. En ik denk niet dat walktroughs onder de criteria zouden vallen..

    Ik ben ENORM pissed op activision though. Dat ze zelfs durven die bill te promoten maakt me ziek..
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Nieuwe Amerikaanse wet Empty Re: Nieuwe Amerikaanse wet

    Bericht van Toumyon za dec 17, 2011 7:20 pm

    kyr2005 schreef:
    Toumyon schreef:
    ik durf er op te wedden dat de game marketing daalt met winst, 20 tot 40%.
    ook laat staan de informatie die ons gegeven wordt, via wiki's van games of walktroughs.

    Ik denk niet dat de grote bedrijven zich er zorgen over zouden moeten maken though. Het zijn de indie bedrijven die problemen hebben. Nintendo, Sony en Microsoft hebben meer dan genoeg geld om hun games te marketen op andere manieren dan het internet. En ik denk niet dat walktroughs onder de criteria zouden vallen..

    Ik ben ENORM pissed op activision though. Dat ze zelfs durven die bill te promoten maakt me ziek..

    je hebt best een punt, maar promoten doen ze het ook niet.

    en ja activision sucks...sorry.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Nieuwe Amerikaanse wet Empty Re: Nieuwe Amerikaanse wet

    Bericht van Pshycho Maniac za dec 17, 2011 7:38 pm

    Er zijn heel veel tekstwalkthroughs.

    En ja, als dit door gaat, dan is het k*t.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Nieuwe Amerikaanse wet Empty Re: Nieuwe Amerikaanse wet

    Bericht van Urameshiya zo dec 18, 2011 1:49 am

    Vrijheid op het internet is mij ook wel wat waard, en ik ben ook tegen die wet, maar ik kan niet anders dan sceptisch zijn over dit doemverhaal...

    ...creating a blacklist that could target YouTube...
    Jah. Could. Maar het is niet alsof de Amerikaanse staat die wet ook echt in elk geval zal gebruiken waar het mogelijk is. Dat is niet waar zo'n wet voor is. De Amerikanen kunnen je ook zonder behoorlijk bewijs uit laten leveren en op Guantanamo Bay stoppen, maar dat wil ook niet zeggen dat ze dat onmiddellijk met ons allemaal gaan doen. Ik heb me niet genoeg verdiept in die wet om te weten hoeveel invloed het op ons zou kunnen hebben, maar ik vind het enigzins storend dat die petitiemakers mensen mee proberen te trekken met zulke overdreven argumenten.

    Ik heb eigenlijk ook geen zin om me erin te gaan verdiepen, want senator huppelup heeft denk ik al wel genoeg namen verzameld om de stemming mee te blokkeren. ...alsof dat zo makkelijk gaat. -__-; Ik denk trouwens niet dat onze handtekeningen veel in zullen brengen als het om een Amerikaanse wet gaat.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Nieuwe Amerikaanse wet Empty Re: Nieuwe Amerikaanse wet

    Bericht van Pshycho Maniac di dec 20, 2011 10:18 pm

    Wanneer zou er voor deze wet gestemd worden?
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Nieuwe Amerikaanse wet Empty Re: Nieuwe Amerikaanse wet

    Bericht van kyr2005 di dec 20, 2011 10:19 pm

    Pshycho Maniac schreef:Wanneer zou er voor deze wet gestemd worden?
    Weet ik niet meer
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Nieuwe Amerikaanse wet Empty Re: Nieuwe Amerikaanse wet

    Bericht van Pshycho Maniac di dec 20, 2011 10:21 pm

    kyr2005 schreef:
    Pshycho Maniac schreef:Wanneer zou er voor deze wet gestemd worden?
    Weet ik niet meer
    Bedankt.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Nieuwe Amerikaanse wet Empty Re: Nieuwe Amerikaanse wet

    Bericht van wolfie559 wo dec 21, 2011 3:52 pm

    het valt mij op dat er wel altijd een doemscenario is met elk nieuwjaar...

    als dit hele SOPA gedoe waar is (ik ben een scepticist ((wegens gebrek aan een beter woord)))

    dan betekent dat dat AMERIKA (ja amerika want die domme kloten zijn echt niet van plan dat te delen met de rest) algemene controle zal hebben over internet en als amrika controle heeft over internet dan heeft het ook controle over zo goed als de hele wereld EN over de toekomst van eerder vermelde wereld...

    stoute amerikanen ik mag jullie wel maar jullie moeten weten wanneer jullie te ver gaan.

    dit is duidelijk een laatste poging van amerika om terug in controle te komen over de jaren heen is amerika meer en meer macht aan het verliezen een aantal jaar geleden waren zij HET van HET en nu is alles naar de knoppen aan het gaan voor hen nu heeft het hondje AMERIKA zijn speelgoedje niet meer en besluit daarom om de hele wereld te gaan bijten....

    slechte vergelijking dat laatste.
    punt is.

    de AMERIKANEN zijn controlefreaks, amerika verliest controle = hond krijgt rabies. natuurlijke word de uiteindelijke uitkomst dat amerika een laatste poging zal ondernemen om eerder vermelde controle terug te krijgen.

    ik dacht dat ze dat alleen zouden kunnen als ze probeerden om met militaire middelen de wereld over te nemen...

    maar waarom de wereld overnemen met geweld als je dat met het internet kunt doen.

    ja ik bedoel hiermee het volgende...

    controle over internet = controle over de wereld

    (pleaseee neem geen aanstoot van deze post ik ben gewoon mijn eigen gedachten aan het rondspuien en dit is mijn eigen mening je moet het niet met me eens zijn maar waag het niet om mij niet serieus te nemen)

    ALSO KLEINE MEDEDELING ALS IK HET JUIST BEGREPEN HEB BLIJKT HET EA TE ZIJN DIE DE BILL SPONSORT EN NIET ACTIVISION
    OkashiiKisei
    OkashiiKisei
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 31

    Nieuwe Amerikaanse wet Empty Re: Nieuwe Amerikaanse wet

    Bericht van OkashiiKisei vr dec 23, 2011 2:41 am

    He jongens, raad eens?

    Het is een, groot, jaren-lang, kwaadaardig complot.

    Dit is te erg om waar te zijn, maar dat is het toch.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Nieuwe Amerikaanse wet Empty Re: Nieuwe Amerikaanse wet

    Bericht van Rage vr dec 23, 2011 8:28 am

    Oh dat hele SOPA bullshit, en ja heb die video gezien, geinig op de manier die gozer te werk gaat maar hij heeft wel gelijk.

    We geven je iets om te gebruiken maar gaan je ook aanklagen om het te gebruiken. Mindf*ck anyone?
    avatar
    BaksteenComrade
    Opperbevelhebber op de Oceaan van Hakugyokuro


    Nieuwe Amerikaanse wet Empty Re: Nieuwe Amerikaanse wet

    Bericht van BaksteenComrade di maa 20, 2012 4:16 pm

    En dan is de wet niet door wat slipt er achter ons langs ACTA ==

    Gesponsorde inhoud


    Nieuwe Amerikaanse wet Empty Re: Nieuwe Amerikaanse wet

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 11:41 pm