Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Comic Market 81

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Comic Market 81 Empty Comic Market 81

    Bericht van Urameshiya ma dec 12, 2011 2:49 pm

    Op donderdag 29, vrijdag 30 en zaterdag 31 december wordt in de Big Sight in Tokio voor de 81e keer 's werelds grootste doujin-beurs, de Comic Market gehouden. ...dat wisten jullie misschien al, maar het kan geen kwaad om het op de forumkalender te hebben staan! Zoals altijd zullen er namelijk weer een grote hoeveelheid nieuwe Touhou-doujinshi, Touhou-muziek, Touhou-andere dingen uit gaan komen.

    Touhou is als genre ook dit keer weer ingedeeld op de tweede dag van de Comiket, de 30e dus.
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    Comic Market 81 Empty Re: Comic Market 81

    Bericht van RakeStriver ma dec 12, 2011 3:39 pm

    Comic Market, oftewel ComiKet, een gerucht evenement voor de doorgewinterde veteranen, een strijd gevochten met immense uithoudingsvermogen, geduld en pure wilskracht. Een zwaar gevecht waar velen ten onder gaan, omdat zij niet op tijd handelden of niet op tijd in de rij stonden voor alle Limited Edition schatten.

    Menige mensen zullen niets krijgen waar zij op hoopten te krijgen, maar menige mensen die het gevecht overleven, weten dat zij een enorme vangst, een enorme buit kunnen binnenslepen en trots "veni, vidi, vici!" kunnen roepen! Zij die hier in slagen zullen triomfantelijk naar hun thuisbasis terugkeren en hun buit bekommeren. Met de kracht van het internet kunnen zij de wereld laten zien wat hun schatten zijn, wat zij al die dagen moesten doorstaan en nog boven alles: hoe sterk zij in hun schoenen stonden en heroïsch hebben gevochten om de "Schatten der Werelden" te bemachtigen...

    Rijs, mijn nobele ridders, en laat mij jullie trots en ridderlijkheid zien! Gereed Uwe overlevingspakketten, Uwe liters water, heeldranken en elixers, rantsoenen en Uwe onuitputtelijke Portemonnee der Eindeloze Geld met Uwe Strijdgeld Gaat henen, mijn nobele strijdmachten, en komt allen terug met Uwe zeldzame buit en maak Uwe volk trots op jullie! Een behouden vaart, mijn nobele ridders, en moge het jullie voor de wind gaan!

    ~RakeStriver~
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Comic Market 81 Empty Re: Comic Market 81

    Bericht van Urameshiya ma dec 12, 2011 3:59 pm

    RakeStriver schreef:Comic Market, oftewel ComiKet, een gerucht evenement voor de doorgewinterde veteranen, een strijd gevochten met immense uithoudingsvermogen, geduld en pure wilskracht. Een zwaar gevecht waar velen ten onder gaan, omdat zij niet op tijd handelden of niet op tijd in de rij stonden voor alle Limited Edition schatten.

    Menige mensen zullen niets krijgen waar zij op hoopten te krijgen, maar menige mensen die het gevecht overleven, weten dat zij een enorme vangst, een enorme buit kunnen binnenslepen en trots "veni, vidi, vici!" kunnen roepen! Zij die hier in slagen zullen triomfantelijk naar hun thuisbasis terugkeren en hun buit bekommeren. Met de kracht van het internet kunnen zij de wereld laten zien wat hun schatten zijn, wat zij al die dagen moesten doorstaan en nog boven alles: hoe sterk zij in hun schoenen stonden en heroïsch hebben gevochten om de "Schatten der Werelden" te bemachtigen...

    Rijs, mijn nobele ridders, en laat mij jullie trots en ridderlijkheid zien! Gereed Uwe overlevingspakketten, Uwe liters water, heeldranken en elixers, rantsoenen en Uwe onuitputtelijke Portemonnee der Eindeloze Geld met Uwe Strijdgeld Gaat henen, mijn nobele strijdmachten, en komt allen terug met Uwe zeldzame buit en maak Uwe volk trots op jullie! Een behouden vaart, mijn nobele ridders, en moge het jullie voor de wind gaan!

    ~RakeStriver~
    Oh, ik zie dat je de essentie van de Comiket voor ons hebt samengevat. XD Bedankt, want daar had ik zelf even niet zo'n zin in.

    Ik moet er alleen wel aan toevoegen dat de meeste Touhou-schatten ook gewoon online te koop gaan zijn, en dus ook voor de minder heldhaftige strijders onder ons te verkrijgen gaan zijn. ^^;
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Comic Market 81 Empty Re: Comic Market 81

    Bericht van Nekotaku ma dec 12, 2011 4:32 pm

    Awesome omschrijving, Rake.
    Ura, ga je er zelf naartoe?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Comic Market 81 Empty Re: Comic Market 81

    Bericht van Urameshiya ma dec 12, 2011 4:46 pm

    Nekotaku schreef:Ura, ga je er zelf naartoe?
    Nee, ik droomde grappig genoeg een tijdje geleden wel dat ik erheen ging, maar het was er veelste koud. ...Nah, eerlijk gezegd is een retourtje Tokio vanaf hier toch redelijk aan de prijs, dus als ik voor maar een paar dagen naar Tokio zou gaan, zou ik het voor Reitaisai doen. En zelfs daar twijfel ik nog over.

    Comiket wil ik ook nog wel een keer heen, nee, ik ga er nog wel een keer heen, maar daarvoor komt vast nog wel eens een beter moment. Er is zelfs een (kleine) kans dat ik volgend jaar augustus rond de zomer-Comi- tijd in Tokio ben, dus wie weet wordt dat 'm wel.
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Comic Market 81 Empty Re: Comic Market 81

    Bericht van Michiresu vr jan 13, 2012 12:54 am

    het was vast weer de moeite.
    ooit in mijn leven wil ik er ook wel 1 keer heen

    Gesponsorde inhoud


    Comic Market 81 Empty Re: Comic Market 81

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 1:32 am