Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Perfect Cherry Battle

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Perfect Cherry Battle Empty Perfect Cherry Battle

    Bericht van Toumyon wo nov 02, 2011 12:45 am

    Een paar mensen zullen wel van Danmakufu hebben gehoord,zo niet:http://touhou.wikia.com/wiki/Danmakufu

    Perfect Cherry Battle 3501620362 Perfect Cherry Battle Perfect Cherry Battle 3501620362

    Story:Reimu gaat naar buiten en vliegt op een schone nacht net boven de Hakurei Shrine,en komt Youmu tegen die naar haar op zoek is.
    Youmu vindt dat het tijd is om haar Danmaku/Swords skills op proef te stellen in naam van haar leraar "wat fans ook willen geloven,vader",Youki,die haar verliet.
    En ze vind Reimu de perfecte tegenstander om dit dus ook te doen,omdat Reimu(zo als wij weten) Gensokyo vaker gered heeft.
    Youmu begint meteen Reimu antevallen zonder dat Reimu er "nee" op kan zegen.


    Reden van topic:het leek mij dus leuk om hier ook de leden van de forum hier bij te betrekken als hen hier is in geintreseest.
    Ik zoek mensen om mij aan dit project te helpen,nu weet ik dat ik dat alleen ook wel kan doen,maar dan zou het niet al te goed worden,als je mij,en meschien de mensen die hier dan ook besloten hebben hier aan mee te doen,wilt helpen.
    contacteer mij of reply op deze topic als je mee wilt doen hieraan.

    Wat kan jij doen om te helpen?:
    Scripten:(als jij hier goed in bent of hebt er verstand van en weet hoe Danmakufu werkt zouw ik hier aan werken.)
    Images/sprites:(ben je soms bezig met spriten? kan jij ook hier best aan mee werken,je hoeft het niet perse zelf te maken,je kan ook gewoon een goede sheet zoeken,of fotootjes die passen of helpen bij dit project.)
    Muziek:(als je zelf muziek maakt die nogal de zelfde stijl heeft zoals Touhou ben je hier altijd welkom,mocht je geen muziek maken,is het ook behulpzaam om een goede song gewoon te zoeken.)
    suggesties/aanraden:(dit is iets dat buiten het project werken zit,als je een goed idee hebt ben je altijd welkom om het na te laten aan mij of anderen leden die hier aan werken.)


    Mocht het proces heel snel gaan en lukt alles vrij goed,kunnen we het spel uitbrijden met stages en alles erop en eraan dus zelfde als gewoon Touhou dus.

    Spellcards in werking:
    Swordswomans cherry wish.-(5% vooruitgang)
    Night of Roukanken.-(0% vooruitgang)

    -Ik zet je bij de Team lijst als je er aan mee wilt doen. :D

    Team Kaidan:
    Toumyon:-Hoofd scripter,imager/spriter,muziek ripper.



    Laatst aangepast door Toumyon op wo nov 02, 2011 11:40 am; in totaal 2 keer bewerkt
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Perfect Cherry Battle Empty Re: Perfect Cherry Battle

    Bericht van Pshycho Maniac wo nov 02, 2011 8:34 am

    Youki is Youmu's vader?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Perfect Cherry Battle Empty Re: Perfect Cherry Battle

    Bericht van Urameshiya wo nov 02, 2011 8:57 am

    Pshycho Maniac schreef:Youki is Youmu's vader?
    Dat was ook mijn eerste gedachte. ^^; (EDIT: Bij het zien van de oorspronkelijke formulering dan.) Maar ik vermoed eigenlijk dat Toumyon op iets inhoudelijkere reacties hoopte.

    Ik vind het best interessant klinken, maar ik ben bang dat ik zelf niet de artistieke vaardigheden/scripting vaardigheden heb om veel bij te dragen. We hebben trouwens ook een topic over danmakufuu hier ergens.

    Mocht het proces heel snel gaan en lukt alles vrij goed,kunnen we het spel uitbrijden met stages en alles erop en eraan dus zelfde als gewoon Touhou dus.
    Ik kan eroverheen gelezen hebben, maar wat is eigenlijk precies de omvang van het plan zoals het nu is? Alleen het gevecht tussen Youmu en Reimu? En hoe lang (hoeveel spell cards) gaat dat gevecht ongeveer worden?

    Maar qua sprites heb je alleen Youmu en Reimu nodig toch? Kun je dan niet gewoon hun officiele sprites stelen gebruiken? Of heb je ook nog andere sprites nodig?


    Laatst aangepast door Urameshiya op wo nov 02, 2011 11:52 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Perfect Cherry Battle Empty Re: Perfect Cherry Battle

    Bericht van Toumyon wo nov 02, 2011 10:57 am

    Urameshiya schreef:
    Pshycho Maniac schreef:Youki is Youmu's vader?
    Dat was ook mijn eerste gedachte. ^^; Maar ik vermoed eigenlijk dat Toumyon op iets inhoudelijkere reacties hoopte.

    Wow Youmu is je favoriete character en je weet dat niet...dat is teleur stellend. ^^;

    Urameshiya schreef:Ik vind het best interessant klinken, maar ik ben bang dat ik zelf niet de artistieke vaardigheden/scripting vaardigheden heb om veel bij te dragen. We hebben trouwens ook een topic over danmakufuu hier ergens.

    We kunnen nog altijd bespreken wat je kan doen.

    Urameshiya schreef:Ik kan eroverheen gelezen hebben, maar wat is eigenlijk precies de omvang van het plan zoals het nu is? Alleen het gevecht tussen Youmu en Reimu? En hoe lang (hoeveel spell cards) gaat dat gevecht ongeveer worden?

    sorry dat heb ik inderdaad niet uitgelegd,inderdaad zal deze script alleen een battle zijn tegen Youmu,met 6 spellcards en 4 non-spells.

    Urameshiya schreef:Maar qua sprites heb je alleen Youmu en Reimu nodig toch? Kun je dan niet gewoon hun officiele sprites stelen gebruiken? Of heb je ook nog andere sprites nodig?

    dat is waar,maar het is altijd netjes om zelf gemaakte sprites te hebben,dat zal meer originaliteit uitstralen.
    natuurlijk moet het wel op iets lijken.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Perfect Cherry Battle Empty Re: Perfect Cherry Battle

    Bericht van Pshycho Maniac wo nov 02, 2011 11:00 am

    Waarom maak je ook niet een exstage.
    Een herinnering van toen Youmu met Youki vocht.
    Toe hij er nog was.

    En ik dacht dat Youki haar grootvader was?
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Perfect Cherry Battle Empty Re: Perfect Cherry Battle

    Bericht van Toumyon wo nov 02, 2011 11:08 am

    Pshycho Maniac schreef:Waarom maak je ook niet een exstage.
    Een herinnering van toen Youmu met Youki vocht.
    Toe hij er nog was.

    En ik dacht dat Youki haar grootvader was?

    Tja het is nog altijd "what fans believe" en ALS Youki inderdaad Youmu's grootvader is,waar zijn dan haar Pa en Ma?
    maar ik heb ergens nogal bewijzen gelezen dat het dus wel zo is dat Youki Youmu's vader is.

    Meschien kunnen we Youki zelf wel als EX stage boss maken,maar hebben well goeien spriters nodig.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Perfect Cherry Battle Empty Re: Perfect Cherry Battle

    Bericht van Pshycho Maniac wo nov 02, 2011 11:16 am

    Vraag Qwanti.
    Supergoed.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Perfect Cherry Battle Empty Re: Perfect Cherry Battle

    Bericht van Toumyon wo nov 02, 2011 11:43 am

    bericht voor de future posters:ik heb de topic bewerkt,eerst was het:
    "in namens van haar vader."
    nu heb ik het maar verandert omdat er niet keiharde bewijzen zijn.(ook al heb ik dat ergens gelezen maar dat is buiten het punt):
    in naam van haar leraar "wat fans ook willen geloven,vader"


    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Perfect Cherry Battle Empty Re: Perfect Cherry Battle

    Bericht van Quwanti wo nov 02, 2011 6:29 pm

    Pshycho Maniac schreef:Vraag Qwanti.
    Supergoed.
    Ik voel me gevleid. :D

    Though, ik houd mij meer bezig met pixelart en voor zover ik weet worden de sprites gedaan via het verkleinen van de portrait (maar ik kan uiteraard wel wat knoeien met gimp voor andere sprites die wellicht nodig zijn!). Oh, als je die nodig hebt zijn er ook nog wel een aantal personen hier die goed portraits kunnen maken!
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Perfect Cherry Battle Empty Re: Perfect Cherry Battle

    Bericht van Pshycho Maniac wo nov 02, 2011 6:50 pm

    Quwanti schreef:
    Pshycho Maniac schreef:Vraag Qwanti.
    Supergoed.
    Ik voel me gevleid. m:D

    Though, ik houd mij meer bezig met pixelart en voor zover ik weet worden de sprites gedaan via het verkleinen van de portrait (maar ik kan uiteraard wel wat knoeien met gimp voor andere sprites die wellicht nodig zijn!). Oh, als je die nodig hebt zijn er ook nog wel een aantal personen hier die goed portraits kunnen maken!
    Je titel IS de Keizer.

    En ik geloof dat in sommige danmafaku pakketten er wat Touhou sprites bijzitten.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Perfect Cherry Battle Empty Re: Perfect Cherry Battle

    Bericht van Toumyon wo nov 02, 2011 6:55 pm

    hmm mensen moeten wel vastberaden zijn om ook echt het in het Team te komen als je wilt helpen...maar ik neem het jullie niet kwalijk,er is namelijk geen vertrouwen dat ik hier dus echt aan werk want ik heb nog niet veel laten zien.

    Dus het is nu tijd om dat te doen!

    Youmu:zweef,links vliegen,rechts vliegen(Rip van PCB).
    Perfect Cherry Battle Youmu

    Myon:en ja deze heb ik zelf gemaakt.
    Perfect Cherry Battle Myonunfinished

    en onthoud!
    Dingen kunnen altijd nog verbeterd worden,dus je bent altijd welkom om het te verbeteren of custom te maken!

    ik dacht er ook aan als niemand met eigen custom songs werkt,we deze song gebruiken:
    Zeg het maar...




    Laatst aangepast door Toumyon op wo nov 02, 2011 7:02 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Perfect Cherry Battle Empty Re: Perfect Cherry Battle

    Bericht van Pshycho Maniac wo nov 02, 2011 6:58 pm

    *custom


    En dat is goede stage muziek, ja.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Perfect Cherry Battle Empty Re: Perfect Cherry Battle

    Bericht van Toumyon wo nov 02, 2011 7:03 pm

    Pshycho Maniac schreef:*custom


    En dat is goede stage muziek, ja.

    het is eigenlijk the boss theme.
    en sorry kan echt niet typen vandaag. :(

    Gesponsorde inhoud


    Perfect Cherry Battle Empty Re: Perfect Cherry Battle

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 10:36 pm