Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    Splatoon

    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Splatoon Empty Splatoon

    Bericht van Rage vr sep 11, 2015 9:45 pm

    Oh Rage met een Splatoon topic, big surprise. /sarcasm

    Een van Nintendo's nieuwe IP die iedereen met z'n gameplay verrast heeft (Zelfs Nintendo met hoe rete populair het is)

    Splatoon is een Online Multiplayer game waar mensen in een team van 4 tegen een andere team vsn 4 moeten spelen. De simpelste en eerst bereikbare speelmodus is Turf War, waar je de omgeving zoveel mogelijk in jouw kleur moet verven binnen een bepaalde tijd. Bij afloop wordt er gekeken welke team het meest heeft geverfd, win of verlies je krijgt ieder geval punten, de punten worden een op een geconvert naar punten voor je gear, leveling up en geld.

    Je kan "Gear" kopen dat bestaat uit schoenen/laarzen, trui/hoodie/tshirt en hoed/helm/pet/bril. Bottom, Middle en Top zo te zeggen, ieder deel van je Gear bevat abilities, sneller door inkt zwemmen, sneller bewegen, makkelijker door andermans inkt bewegen, onzichtbaar worden, sneller respawnen etc.

    Er is natuurlijk ook een Ranked Mode, hier gelden de regels wat anders vanwege meerdere game modes. Zo is er Tower Control, hierbij moet je naar het midden gaan en op een toren staan en erop blijven staat tot die op de eindpunt van je tegenstander komt met natuurlijk weerstand van hun.

    Splatzone is ook een Ranked Mode optie hierbij zijn er op de map kleine gedeeltes gemarkeerd, de doel is om de deel in te kleuren en zo lang mogelijk in je kleur te houden tot de teller van 100 naar 0 gaat. Ondertussen is er een derde spelmodus gekomen genaamd RainMaker, hier is je doel om de RainMaker naar de kamp van de tegenstanders te brengen, het verschil tussen RainMaiker en Tower Control is dat je de RainMaker kan oppakken en mee kan lopen, zwemmen maar ook aanvallen alhoewel het ten kostte van je snelheid gaat.

    Hier is een simpele gameplay van een van de Turf War Matches (Ja dat ben ik en ja I get wrecked)

    Kijk vanaf 2:40 voor de Turf War, kijk gewoon als je me wilt zien rondhuppelen voordat ik Turf War in ga.


    Geef je mening, praat erover etc etc.


    Laatst aangepast door Rage op vr sep 11, 2015 9:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : IM A KRAKEN!!!)
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Splatoon Empty Re: Splatoon

    Bericht van kyr2005 vr sep 11, 2015 10:55 pm

    Splatoon is heel erg leuk. Het is goed om te zien dat nintendo nog steeds unieke nieuwe games kan maken die niet gebaseerd zijn op hun bestaande ip's. Ik hoop dat het succes van splatoon er voor zorgt dat nintendo dit nog meer gaat doen :D Ik heb het spel niet gekocht toen het uitkwam, en een van de grootste problemen die veel mensen er toen mee hadden was dat er nogal weinig content was en dat je niet makkelijk samen met je vrienden kon spelen maar deze zijn ondertussen al alle twee opgelost. Als je een wii u hebt is het zeker geen slecht idee om splatoon te kopen.

    Maar de vraag blijft, ben je nu eigenlijk een kind, of een inktvis?
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Splatoon Empty Re: Splatoon

    Bericht van Meira za sep 12, 2015 2:32 pm

    Splatoon is een geweldig concept voor een third person shooter! Door de manier hoe je wint forceert men uit eindelijk toch om te winnen door field control ipv kills maken. k:D
    En zo gaat het eigenlijk in elke shooter je moet voor de meeste field control gaan om uiteindelijk te winnen, alhoewel kills meestal toch het doel is begrijpen erg veel mensen het concept niet van langzaam een klein stukje naar voren gaan, de meeste ''overextenden'' als in ze gaan te snel naar voren toe in vijandelijk gebied, waardoor ze vervolgens wandelende schietschijven zijn en dood gaan ^^;

    Ik zou erg graag Splatoon willen hebben... maar heb geen Wii U en zie eigenlijk niet genoeg andere games die ik zou willen spelen op smash 4 na. e^^;

    Gesponsorde inhoud


    Splatoon Empty Re: Splatoon

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 4:14 pm