Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+8
Maribel Hearn
Claudius
Graan
Gemu
Yonowaaru
Pyonta-kun
Urameshiya
Sophie
12 plaatsers

    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel! Empty Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Bericht van Sophie wo sep 02, 2015 9:58 am

    Renaissance challenge # 1 [afgelopen]: Akyuu's puzzel!

    Geachte forumleden!
    Speciaal voor jullie heeft Akyuu een Renaissance-waardig schilderij geschilderd! Tot grote spijt van ieder is dit schilderij helaas verloren gegaan in een ruige achtervolging van Sakuya en Meiling. Er werd flink met messen gegooid, en dit meesterwerk is er slachtoffer van geworden. Akyuu is er dan ook erg verdrietig over, dit zou haar kado geweest zijn voor ons forum. Daarom vragen wij jullie om hulp!

    Degene die het beste het schilderij weer in elkaar kunnen zetten krijgen een beloning: namelijk Touhou Renaissance punten! Deze zijn erg speciaal, want hiermee kun je bijvoorbeeld een custom made Touhou hoedje winnen, Gemu art, en nog veel meer. De top 3 zullen 100, 50 en 30 punten toegereikt krijgen.

    De challenge loopt tot 10:00 's ochtends op vrijdag 4 september - je hebt dus 2 dagen. Je mag zo vaak proberen als je wilt.

    Link naar de puzzel: http://www.epuzzle.info/u/159a7e


    Top 3 Akyuu redders:

    1. (100 punten)
    Maribel Hearn

    2. (50 punten)
    Cryogenic Cereal

    3. (30 punten)
    TanukiTyfoon

    Bedankt voor het spelen iedereen!
    Akyuu is erg in haar sas met haar schilderij wat jullie vele malen voor haar gerepareerd hebben!

    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel! 1629e40fc0439893ba6299d6aeb242c8429e884e


    Laatst aangepast door Sophie op vr sep 04, 2015 11:09 am; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : Deadline toegevoegd)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel! Empty Re: Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Bericht van Urameshiya wo sep 02, 2015 10:50 am

    Ik heb het geprobeerd, maar... al die wolken, zo frustrerend!
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel! Empty Re: Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Bericht van Pyonta-kun wo sep 02, 2015 11:14 am

    Evenveel moves, maar je was 3 minuten sneller, Ura
    Yonowaaru
    Yonowaaru
    Bronzen Bloemenkijker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Kan bijzonder goed epibreren.

    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel! Empty Re: Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Bericht van Yonowaaru wo sep 02, 2015 11:44 am

    Komt mijn jeugdliefde toch nog eens van pas. Die wolken waren inderdaad een flinke kwestie tho...
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel! Empty Re: Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Bericht van Pyonta-kun wo sep 02, 2015 11:50 am

    Ik had meer moeite met het gras. De wolken deed ik als laatst en kon makkelijk patronen zien. Het gras was zo onduidelijk.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel! Empty Re: Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Bericht van Urameshiya wo sep 02, 2015 12:32 pm

    Voor de duidelijkheid heb ik de openingspost even geupdate, maar je mag zo vaak proberen als je wilt! De deadline is overmorgen om 10:00 's ochtends, dus 48 uur na het posten van dit topic.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel! Empty Re: Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Bericht van Gemu wo sep 02, 2015 1:48 pm

    Wauw, dat was iets lastiger dan ik dacht. Haha, ik heb precies dezelfde tijd als Ura voor mijn eerste keer.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel! Empty Re: Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Bericht van Urameshiya wo sep 02, 2015 3:53 pm

    Na een paar pogingen is die lucht opeens veel makkelijker. k:D
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel! Empty Re: Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Bericht van Graan wo sep 02, 2015 11:10 pm

    "Wow, 225 punten. Meteen al drie keer zo hoog als de rest?"

    "..."

    "oh"
    Claudius
    Claudius
    Yuyukamper


    Speciale vermogens : Machtspolitiekmanipulatie

    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel! Empty Re: Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Bericht van Claudius do sep 03, 2015 12:52 am

    Deze puzel is best wel moeilijk! Zelfs met mij superieure plushie slangeninstinct kan ik dit niet oplossen met minder dan 200 beurten, ik wens iedereen veel succes!
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel! Empty Re: Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Bericht van Maribel Hearn do sep 03, 2015 11:18 am

    77, 77, 77, 76, 77... ik kan m'n score maar niet verbreken! Ik heb echt veel geluk gehad zeg. XD
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel! Empty Re: Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Bericht van Snakke do sep 03, 2015 10:30 pm

    Ik als gewone sterveling ben blij met het feit dat ik het onder de 100 zetten heb gehaald.
    Het spijtigeaan de site is dat één speler meerdere keren in de topscorelijst kan staan. En zo kan je dus niet echt zien wie allemaal mee heeft gespeeld. Zo kan Maribel, als hij het wil, alle mensen van de lijst afspelen.

    Maar een toffe eerste challenge! Inkleding was tof, ik hoop dat Akyuu tevreden is met al het ongelooflijke puzzelwerk dat nu aan de gang was!
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel! Empty Re: Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Bericht van Gemu vr sep 04, 2015 2:34 am

    Snakke schreef:Ik als gewone sterveling ben blij met het feit dat ik het onder de 100 zetten heb gehaald.
    Het spijtigeaan de site is dat één speler meerdere keren in de topscorelijst kan staan. En zo kan je dus niet echt zien wie allemaal mee heeft gespeeld. Zo kan Maribel, als hij het wil, alle mensen van de lijst afspelen.

    Maar een toffe eerste challenge! Inkleding was tof, ik hoop dat Akyuu tevreden is met al het ongelooflijke puzzelwerk dat nu aan de gang was!

    Geen zorgen, je komt maar een keer in de top 3. De eerst volgende persoon in de lijst komt dan op de 2e plaats.
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel! Empty Re: Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Bericht van Scarlet vr sep 04, 2015 2:44 pm

    #TANUKIPOWER
    De gene die er het minste zin in had heeft toch mee gedaan he nuki~
    Gefeliciteerd Maribel en CC.
    Mari je had wel mega geluk met de randommizer denk ik ;) want we hebben het uitgerekend en het is echt onmogelijk dit zomaar na te doen.
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel! Empty Re: Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Bericht van Maribel Hearn vr sep 04, 2015 4:03 pm

    Kely Scarlet schreef:#TANUKIPOWER
    De gene die er het minste zin in had heeft toch mee gedaan he nuki~
    Gefeliciteerd Maribel en CC.
    Mari je had wel mega geluk met de randommizer denk ik ;) want we hebben het uitgerekend en het is echt onmogelijk dit zomaar na te doen.

    Ik ben zelf al een tijdje bezig met de kansberekening samen met o.a. WCP, Snakke en Kazatski; het is echter een ingewikkelde berekening! We weten dus nog niet de exacte kans, we weten slechts dat hij klein is. Maar ik had in elk geval inderdaad geluk met hoeveel stukjes er op elkaars plek lagen; RNGesus hield van me. XD En twee keer nog wel! Om precies te zijn had ik 6 keer twee stukjes op elkaars plek, die je dan in één zet goed legt (de 7e keer telt niet want dan leg je er altíjd twee in één keer goed, in de laatste zet namelijk). Wanneer je eenmaal geen fouten meer maakt, alle stukjes uit je hoofd weet, gaat het dus om RNG. Ik kan trouwens heel makkelijk uitleggen hoe ik zo hoog eindigde behalve RNG: fotografisch geheugen. :3

    Gesponsorde inhoud


    Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel! Empty Re: Renaissance challenge #1: Akyuu's puzzel!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 7:59 pm