Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    Weirdly hilarische Sailor Moon dub

    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Weirdly hilarische Sailor Moon dub Empty Weirdly hilarische Sailor Moon dub

    Bericht van Graan ma aug 17, 2015 1:46 am

    Pas kwam ik een YouTube channel tegen met een grote verzameling van voornamelijk Sailor Moon clips. De details weet ik er niet van, behalve dat ze van een serieuze dub afkomstig zijn die schijnbaar nogal berucht is.

    Misschien is het niet zo slecht vergeleken met andere dubs uit die periode, maar ze hebben het somehow wel zo komisch gekregen dat ik het moet delen. De timing en gebrek aan punctuatie zijn echt perfect; het lijkt net een abridged serie. Ook zijn de scenes af en toe gecut op het juiste moment, en het gebrek aan context maakt het vaak alleen maar beter.

    Een aantal voorbeelden:
    Spoiler:
    Spoiler:
    Spoiler:
    Spoiler:

    Channel link. Ik heb nog maar een klein deel gezien, maar tot dusver ben ik een fan.
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Weirdly hilarische Sailor Moon dub Empty Re: Weirdly hilarische Sailor Moon dub

    Bericht van Bakuhatsu ma aug 17, 2015 2:03 am

    Haha, zo erg dat het leuk is XD
    En heeft Makoto nou Ash' stem?
    Spoiler:
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weirdly hilarische Sailor Moon dub Empty Re: Weirdly hilarische Sailor Moon dub

    Bericht van Pshycho Maniac vr sep 04, 2015 4:33 pm

    Het is een goed kanaal. Ik heb alle videos bekeken toen ik het vond een paar jaar terug.
    En dit is de gewone amerikaanse dub die vroeger op tv was.

    Gesponsorde inhoud


    Weirdly hilarische Sailor Moon dub Empty Re: Weirdly hilarische Sailor Moon dub

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 10:52 pm