Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+4
Tanshu
Urameshiya
wolfie559
kyr2005
8 plaatsers

    Apocalyps.

    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Apocalyps. Empty Apocalyps.

    Bericht van kyr2005 za okt 15, 2011 11:07 pm

    Ik weet niet of dit de goede plaats hiervoor is maar goed:

    Ik was met mijn goede vriend wolfie aan het praten, en toen kwamen we bij het onderwerp wat zouden we doen als er een soort apocalyptische gebeurtenis zou gebeuren (Het soort apocalyps dat niet de hele wereld zou vernietigen, maar waardoor het soort waardoor er bv. geen elektriciteit en zo is.). Zou je proberen te overleven? Zou je het gewoon opgeven en er een einde aan maken?

    Persoonlijk zou ik proberen te overleven, ik zou zoveel mogelijk van de mensen die ik ken op een plek proberen te krijgen, alles bij elkaar zoeken dat als wapen gebruikt kan worden, zoveel mogelijk voedsel en water pakken en naar de Ardennen hier trekken. Omdat er daar nog dieren zijn, er zijn natuurlijke water bronnen, vakantie huizen waar niemand zal zijn dus eigenlijk een goede start om te overleven.

    Dus wat zouden jullie doen?

    EDIT:
    Om het concept "apocalyptische gebeurtenis" te verduidelijken...
    Hiermee bedoel ik iets Waardoor de samenleving die wij kennen niet goed meer kan bestaan. BV.: Er komen aardbevingen waardoor alles kapot gaat, de stroom valt daar volledig door weg, stromend water vind je niet meer zomaar en er zijn mensen die dan natuurlijk alles gaan "looten" en mensen vermoorden omdat.. nou, omdat ze dat kunnen. Het is technisch gezien het eind van de wereld. Niemand die het wat zou boeien.

    Het kan natuurlijk ook iets zijn zoals zombies.. maar ik denk toch liever in een iet wat realistischere manier. Het kunnen net zo goed meteoren zijn, of een nieuwe ijstijd :D


    Laatst aangepast door kyr2005 op zo okt 16, 2011 2:40 am; in totaal 1 keer bewerkt
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Apocalyps. Empty Re: Apocalyps.

    Bericht van wolfie559 za okt 15, 2011 11:12 pm

    wel zoals ik al gestatement heb tegen kyr zou ik mijn vitrinekast (die volsteekt met vooral sierwapens waarvan de helft niet scherp is ((maar daarom niet per se ongevaarlijk)).
    opendoen zoveel mogelijk van mijn vrienden naar mijn blok krijgen (ik woon op het 10 verdiep van de 16) en de wapens beginnen distributeren dan zou ik proberen als gewapende groep naar een veilige plek te trekken.
    also de helft van de blok zijn mensen boven de 50 dus daar hbe ik niks van te vrezen.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Apocalyps. Empty Re: Apocalyps.

    Bericht van kyr2005 za okt 15, 2011 11:17 pm

    wolfie559 schreef:wel zoals ik al gestatement heb tegen kyr zou ik mijn vitrinekast (die volsteekt met vooral sierwapens waarvan de helft niet scherp is ((maar daarom niet per se ongevaarlijk)).
    opendoen zoveel mogelijk van mijn vrienden naar mijn blok krijgen (ik woon op het 10 verdiep van de 16) en de wapens beginnen distributeren dan zou ik proberen als gewapende groep naar een veilige plek te trekken.
    also de helft van de blok zijn mensen boven de 50 dus daar hbe ik niks van te vrezen.

    Zoals ik al zij, het probleem daar mee is dat als er aardbevingen zouden zijn (wat een mogelijkheid is natuurlijk) is een appartement niet een goed idee. Anders is het een geweldige plek voor je te verbergen voor mensen die willekeurige mensen beginnen af te schieten omdat het toch het einde van de wereld is.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Apocalyps. Empty Re: Apocalyps.

    Bericht van wolfie559 za okt 15, 2011 11:19 pm

    kyr2005 schreef:Zoals ik al zij, het probleem daar mee is dat als er aardbevingen zouden zijn (wat een mogelijkheid is natuurlijk) is een appartement niet een goed idee. Anders is het een geweldige plek voor je te verbergen voor mensen die willekeurige mensen beginnen af te schieten omdat het toch het einde van de wereld is.


    en zoals ik het al zei de gebouwen van west europa zijn veel taaier tegen aardbevingen dan die van amerika.
    natuurlijk als het van die uber aardbevingen zijn ben ik nog steeds screwed over maar uw ardennen zijn dan ook niet veilig hoor want dan krijg je te maken met aardvershuivingen
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Apocalyps. Empty Re: Apocalyps.

    Bericht van Urameshiya zo okt 16, 2011 2:14 am

    Wacht, is het nou echt de apocalypse of niet? Als de elektriciteit uitvalt slaap ik gewoon weer verder, en als er uber aardbevingen zijn evacueer ik misschien liever. Maar als de wereld echt voorbij zou zijn zou ik niet weten wat ik zou doen - maar dan weet je het toch niet van te voren toch?
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Apocalyps. Empty Re: Apocalyps.

    Bericht van kyr2005 zo okt 16, 2011 2:20 am

    Urameshiya schreef:Wacht, is het nou echt de apocalypse of niet? Als de elektriciteit uitvalt slaap ik gewoon weer verder, en als er uber aardbevingen zijn evacueer ik misschien liever. Maar als de wereld echt voorbij zou zijn zou ik niet weten wat ik zou doen - maar dan weet je het toch niet van te voren toch?

    Ken je fallout? Ik bedoel zoiets maar dan zonder de nucleaire nadelen. Een soort apocalyps dat er voor zorgt dat de samenleving zoals wij kennen niet meer kan bestaan. Geen elektriciteit is een voorbeeld, maar het kaan ook bv. zijn dat er aardbevingen zijn waardoor alles in puin ligt, of dat een heel deel van de mensheid uitgeroeid word. Als er zoiets gebeurt zullen er waarschijnlijk mensen zijn die denken 'HET IS HET EINDE VAN DE WERELD, LAAT IK IEDEREEN VERMOORDEN EN ALLES STELEN HAHAHAHA', dus nja. Ik hoop dat dit het een beetje duidelijker maakt.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Apocalyps. Empty Re: Apocalyps.

    Bericht van Urameshiya zo okt 16, 2011 2:31 am

    Hmm, alles stelen lijkt me niet zo zinnig, omdat je alle mooie stereo's en flatscreen TV's toch niet meer kunt gebruiken. Maar hoe dan ook, in dat geval zou ik naar het platteland gaan, ergens waar vruchtbare grond en stromend water is, en daar overleven. Denk ik. Ik denk er nog wel een keertje over na tegen de tijd dat het zover is.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Apocalyps. Empty Re: Apocalyps.

    Bericht van kyr2005 zo okt 16, 2011 2:32 am

    Urameshiya schreef:Hmm, alles stelen lijkt me niet zo zinnig, omdat je alle mooie stereo's en flatscreen TV's toch niet meer kunt gebruiken. Maar hoe dan ook, in dat geval zou ik naar het platteland gaan, ergens waar vruchtbare grond en stromend water is, en daar overleven. Denk ik. Ik denk er nog wel een keertje over na tegen de tijd dat het zover is.

    Dat lijkt me idd. het beste plan =D
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Apocalyps. Empty Re: Apocalyps.

    Bericht van Tanshu zo okt 16, 2011 1:17 pm

    Een noodpakket-rugzak samenstellen en de wereld in trekken om ongetroffen gebieden te zoeken. Denk ik.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Apocalyps. Empty Re: Apocalyps.

    Bericht van Faolinn wo dec 14, 2011 8:26 pm

    een bibliotheek beroven van boeken over stropen en wilde planten, een doe het zelfzaak beroven van alle benodigde materialen, proviand inslaan en wegtrekken naar de veluwe I guess...
    KuroNeko
    KuroNeko
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Piano (slightly), cooking

    Apocalyps. Empty Re: Apocalyps.

    Bericht van KuroNeko ma jan 16, 2012 1:12 am

    Een leef omgeving zoeken met stromend water en als het mogelijk is vruchtbare grond, vervolgens een simple dak over m'n hoofd bouwen en meself voorzien van basis behoeftes.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Apocalyps. Empty Re: Apocalyps.

    Bericht van Remilia~ ma jan 16, 2012 9:46 am

    Ehm, als je overlevingskans 0.0002 is ofzo en je ziet dat je niet kunt vluchten of verstoppen en mensen sterven, zelfs je dierbaren voor je ogen, dan had ik denk ik al een einde gemaakt aan m'n leven. xD
    Dat zei ik ook een keer tijdens Amnesia. Als je in zo'n angst moet leven met al die gillende monsters achter je aan en naakte dudes op je afgevlogen en je hebt niks te verliezen dan had ik al een einde gemaakt x3
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Apocalyps. Empty Re: Apocalyps.

    Bericht van Gemu ma jan 16, 2012 10:06 am

    Oftewel.. we gaan met z'n allen Minecraft spelen?
    KuroNeko
    KuroNeko
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Piano (slightly), cooking

    Apocalyps. Empty Re: Apocalyps.

    Bericht van KuroNeko ma jan 16, 2012 12:14 pm

    Oeh yay minecraft xD

    Gesponsorde inhoud


    Apocalyps. Empty Re: Apocalyps.

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 2:23 pm