Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+5
Hakurei Ninja
Princess Sylvysprit
Maribel Hearn
Ranfox
Helepolis
9 plaatsers

    東方宝演舞 ~ Treasured Dance Performance [ full release v.1.11 ]

    Helepolis
    Helepolis
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    東方宝演舞 ~ Treasured Dance Performance [ full release v.1.11 ] - Pagina 2 Empty Re: 東方宝演舞 ~ Treasured Dance Performance [ full release v.1.11 ]

    Bericht van Helepolis vr mei 15, 2015 8:21 am

    Dames en heren, het is dan zover. De full release van onze game mag dan eindelijk uitgegeven worden op het internet. Zie eerste post voor download links.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    東方宝演舞 ~ Treasured Dance Performance [ full release v.1.11 ] - Pagina 2 Empty Re: 東方宝演舞 ~ Treasured Dance Performance [ full release v.1.11 ]

    Bericht van Urameshiya vr mei 15, 2015 9:14 pm

    Dat is snel gegaan! Ik ben het nu aan het downloaden! (En ondertussen lees ik de vermakelijke Pixiv-upload van Warugaki erover.)

    EDIT: Dit is erg leuk! En best wel lastig! (En de bombs zien er spectaculair uit, zeg!) [/eerste indrukken]
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    東方宝演舞 ~ Treasured Dance Performance [ full release v.1.11 ] - Pagina 2 Empty Re: 東方宝演舞 ~ Treasured Dance Performance [ full release v.1.11 ]

    Bericht van Princess Sylvysprit zo mei 17, 2015 2:41 am

    Mijn eerste indruk: het is leuk, ik vind de 3D achtergronden erg goed gedaan, bullet patterns zijn een klein beetje aan de lastigge en onvoorspelbare kant.
    Muziek is okay, het kon beter naar mijn gevoel, de art is erg mooi, ookal klikt de artist's style niet zo bij mij persoonlijk.
    En oh my god, Uwabami Breakers
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    東方宝演舞 ~ Treasured Dance Performance [ full release v.1.11 ] - Pagina 2 Empty Re: 東方宝演舞 ~ Treasured Dance Performance [ full release v.1.11 ]

    Bericht van Hakurei Ninja ma mei 18, 2015 3:10 am

    Verdamme, mijn danmaku-skills zijn denk ik wat roestig geworden. Zelfs op de makkelijkste moeilijkheidsgraad ga ik telkens dood tijdens of vlak na de eerste mid boss. :(

    Maar euh...
    Helepolis schreef:Q: Why do you say the game is unfinished?
    A: (...) I feel the content is lower quality than it should be. Warugaki-san's quality is very high and I want to achieve the same level.
    Mijn aanbod staat nog steeds open, dus heb je daar hulp bij nodig? :)

    Trouwens is het voor de usability (voornamelijk voor je Westerse spelers) denk ik wel een goed idee als je enter toevoegt als alternatieve confirm knop in menu's en escape voor terug, als dat niet te veel werk is.
    Helepolis
    Helepolis
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    東方宝演舞 ~ Treasured Dance Performance [ full release v.1.11 ] - Pagina 2 Empty Re: 東方宝演舞 ~ Treasured Dance Performance [ full release v.1.11 ]

    Bericht van Helepolis ma jun 01, 2015 3:30 pm

    Hallo allemaal,

    Bedankt voor de reacties. Goed of slecht, ze zijn allemaal welkom.

    @ Hakurei, ik zal zeker hier over nadenken. Mijn inspiratie en energie is na Reitaisai compleet verdwenen en dus werk momenteel niet echt rap aan mijn spel.

    Betreft je suggestie: Ik zal dat onderzoeken en overwegen.
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    東方宝演舞 ~ Treasured Dance Performance [ full release v.1.11 ] - Pagina 2 Empty Re: 東方宝演舞 ~ Treasured Dance Performance [ full release v.1.11 ]

    Bericht van Snakke ma jun 01, 2015 9:12 pm

    Ik heb even de game gespeeld en ik moet eerlijk zeggen dat ik het behoorlijk moeilijk vind, maar wel ongelooflijk tof en ondenkbaar mooi. Zelden heb ik gewenst dat er een easy-mode was op een game, want ik denk niet dat ik hem zomaar op normal kan uitspelen.

    Eerst wil ik zeggen dat de humor hilarisch is. Ik heb zelden zo hard zitten lachen toen ik de eerste (mid-)boss zag. De absurditeit is geweldig en hoe je Reimu en Yukari afbeeldt vind ik wel gepast sei:p. Ik verschoot hard toen ik de tweede mid-boss zag en hoe de tweede boss zijn verbaasdheid uitdrukt over het misverstand van de ballen (SFW, no worries) deed me ook glimlachen.

    Hoe moeilijkheid dit spel is bevalt me daarentegen niet. Ik heb ongelooflijk veel moeite gehad om de eerste stage uit te spelen, en ben alleen maar bij de tweede baas gekomen door stage practice te gebruiken. Dit laatste is een spijtig gevolg van het feit dat je geen continues kan gebruiken, dus dat elke play-trough een 1CC moet zijn, of je mag opnieuw beginnen. Combineer dit met sommige gedeeltes waar er iets te veel vijanden op je af vliegen of van onder het scherm komen, aanvallen van de bazen die heel wisselend van niveau zijn, en je hebt en soms oneerlijk aanvoelend spel.

    Dan iets wat waarschijnlijk compleet aan mij ligt: Ik heb geen idee wat de gimmick van dit spel is. Ik weet dat het iets te doen heeft met die gloeiende items die bepaalde enemies droppen, en waarschijnlijk in het thema van dansen, maar dat is alles. Dit frustreert mij enorm, maar ik zweer dat ik het zal doorhebben! Ooit. Eens. Misschien.

    Heb ik al gezegd dat dit spel er absoluut prachtig uitziet? Want het is ongelooflijk mooi om naar te kijken. De art is geweldig en de achtergrond adembenemend. Voeg er aan toe dat de achtergrond ook mee beweegt en je hebt een pareltje. De sprite zijn iets minder, maar ze zijn niet slecht en vallen niet uit de toon. Maar echt de graphics in dit spel zijn ongelooflijk prachtig en zouden in een museum moeten opgehangen worden, Warugaki heeft het beste van zichzelf getoond!

    Om dus alle kort te zeggen: Ik hou van de graphics, het is tof om te spelen maar soms frustrerend, en de humor is geweldig!

    Gesponsorde inhoud


    東方宝演舞 ~ Treasured Dance Performance [ full release v.1.11 ] - Pagina 2 Empty Re: 東方宝演舞 ~ Treasured Dance Performance [ full release v.1.11 ]

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 5:54 am