Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

Shakespearian Touhou

Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)

Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

Shakespearian Touhou Empty Shakespearian Touhou

Bericht van Tritium za aug 23, 2014 6:47 am

Geef de schuld maar aan Alcohol, slaapgebrek, lage bloedsuiker, mijn standaard stommiteit en een bootlading caffeïne.
    Ik wist niet of ik dit in Gensokyo CS of hier moest plaatsen, ik heb uiteindelijk maar voor hier gekozen omdat het nog best grappig zou kunnen worden.

Het idee is om samen werken van Shakespeare aan te passen zodat het Touhou's word, dus voor de duidelijkheid, jullie kunnen ook mee doen. Als het in een ander board moet, verplaats het maar.
    Spoiler:

Eigelijk komt het volgende stukje van iets wat me op Yuyukamp te binnen schoot nadat de "Wat gebeurt er echt in de kelder van het SDM?" stuk was geweest.

Flandrei: I did love you once.
    Loki: Indeed, my lady, you made me believe so.
    Flandre: You should not have believ'd me, for virtue cannot so inoculate our old stock but we shall relish of it. I lov'd you not.
    Loki: I was the more deceiv'd.
    Flandre: Get thee to a nunn'ry, why woulds't thou be a breeder of sinners?

Flandre: "Alas, poor Sakuya! I knew her, Patchouli: a lady of infinite jest, of most excellent fancy: she hath borne me on her back a thousand times; and now, how abhorred in my imagination it is! my gorge rims at it. Here hung those lips that I have kissed I know not how oft. Where be your gibes now? your gambols? your songs? your flashes of merriment, that were wont to set the table on a roar? Not one now, to mock your own grinning? quite chap-fallen? Now get you to my lady's chamber, and tell her, let her paint an inch thick, to this favour she must come; make her laugh at that."

P.S. Ik ben me bekend van dit: http://greatpaperwolf.deviantart.com/art/Shakespeare-s-Touhou-Act-I-Scene-1-457143273
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

Shakespearian Touhou Empty Re: Shakespearian Touhou

Bericht van Princess Sylvysprit za aug 23, 2014 1:08 pm

Ik weet weinig van Shrekspear, maar ik heb tog wel een leuke denk ik!
    Rin Satsuki: To be or not to be, that is the question
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

Bericht van Snakke za aug 23, 2014 1:54 pm

Ik kan niet geloven dat ik hier niet aan dacht toen ik het voor de eerste keer las.

Parsee:

O, beware, my lord, of jealousy;
    It is the green-ey'd monster, wich doth mock the meat it feeds on.

Othello Act 3, scene 3, 165-171 (Parsee=Jago)

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu vr apr 26, 2024 2:37 pm