Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+12
Higan
Ness Sova
Bakuhatsu
Snakke
Hakurei Ninja
Slaz
Tritium
Deviljho
Reym
Zigzagwolf
Maribel Hearn
Pazzy
16 plaatsers

    Het algemene prestatie-topic

    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 8 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn zo feb 07, 2016 5:29 pm

    Geen grote prestatie, maar even een update. Heel veel kleine prestaties. :P

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 8 Badb2dba08013b26300ed41c76b028282

    Nu ik alle modes van de Windows Touhou games ge1cc'd heb doe ik no bomb runs. Hierboven zie je mijn voortgang tot zover met NB's (en een paar NMNB's oftewel perfects). :)

    Ik probeer veel dingen tegelijk op het moment; PCB, SA en UFO Easy NMNB, GFW Lunatic NB (!), EoSD Hard NB en daarnaast nog een Crimzon Clover Original mode 1cc. En ik probeer ook verder te komen met andere (Hard) NB's in Touhou. Zodra me een Hard NB lukt die niet GFW of TD is, die ik al heb, ga ik dat uiteraard uploaden en ook hier posten. :D Alhoewel, een LoLK Normal NB lijkt me ook wel uploadwaardig.
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 8 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn di feb 16, 2016 1:53 am



    Heb de EoSD Hard NB! :D

    Het leek in eerste instantie niet zo'n goeie run, aangezien Stage 4 nogal slecht ging, maar toen had ik in ene een fantastische Stage 5 (perfect behalve de laatste seconde waar ik nog net dood ging terwijl Sakuya explodeerde ;_;), waardoor het toch nog goed kwam en ik drie extra levens had voor Remilia, waarvan ik wist dat het genoeg was door m'n oefening. En dat was het inderdaad! :) Ik had eerder gefaald op Scarlet Meister door daar drie keer dood te gaan terwijl ik twee extra levens had. Rip. XD Ik had nu alleen daarvan geleerd en ging heel agressief doen daar en Remi pointblanken na een death, wat ervoor zorgde dat ze net op tijd dood ging vóór een derde death.
    Het kostte vrij veel pogingen om dit te doen, ben er heel blij mee! Scarlet Gensokyo dodgen voelde ook weer enorm spannend. :)
    En deze keer zonder bommen! Het voelt echt heel pro om daadwerkelijk alles te dodgen in plaats van je met bommen er doorheen te cheesen. :P

    Meer NB's zullen volgen!
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 8 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Snakke ma feb 22, 2016 10:56 pm

    Eindelijk kan ik hier weer eens iets plaatsen!

    Ik heb zaterdag een 1CC gehaald van Subterranean Animism op Hard mode!
    Het heeft een tijdje geduurd voordat ik deze accomplishment heb kunnen halen (een paar maand) wat eerlijk gezegd beschamend lang is. Oh well.
    Hoewel ik er lang heb over gedaan, wilt niet zeggen dat ik tegen mijn zin erdoor gesleurd heb, integendeel. De game is en blijft ongelooflijk tof om te spelen en vooral te oefenen. fun stuff Het algemene prestatie-topic - Pagina 8 4212518959

    Ik weet niet of ik de run ga uploaden op youtube, mijn internet is momenteel... eeuuhmm... matig.
    De replay staat ook op een andere PC dus het zal tot vrijdag duren eer ik die kan vrijgeven :(

    Maar wat nu? Ik denk dat ik voor DDC hard ga gaan. En daarna zien we nog wel. Echt veel zin om de rest van de games te doen in Hard mode heb ik niet. Maar dit zal al waarschijnlijk een paar maand duren dus we zien nog wel.

    Have fun shmupping!
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 8 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn di feb 23, 2016 2:24 am

    Mooi gedaan, Snakke! Ben benieuwd naar je 1cc. En succes met DDC!

    Ik heb ook weer iets te posten: ik heb eerder namelijk m'n Banshiryuu C67 overall record gebroken! :D En daarmee dus ook het WR aangezien ik nog steeds de enige scorer ben... *mixed feelings*
    Ik ben echt heel blij met de run! Een paar foutjes maar nog steeds 130M+, en ik wil dat al heel erg lang. Ik heb een heel aantal nieuwe scoring strategieën geleerd en ben verbeterd van 124,652,750 naar 131,703,960! :D



    De video zit vol met annotations om alles uit te leggen, en is veel beter dan m'n vorige Banshiryuu video! Ik ben er een stuk beter in dan de vorige keer; ik heb het weer flink zitten spelen en ontdekte ineens allemaal nieuwe strats, en leerde in z'n geheel hoe het systeem werkt. Ik werk trouwens ook aan een informatie-pagina over de game om alles wat ik erover weet te vertellen; is nog niet helemaal af maar dat komt wel. Ik leg de mechanics en de shottypes in elk geval al uit: https://dl.dropboxusercontent.com/u/35166330/Webpages/BanshiryuuC67/index.html

    Banshiryuu C67 is echt "mijn" game, ik heb het heel erg veel gespeeld en weet er zo goed als alles van tot in de details. Ik ben er het beste in van alle bullet hells die ik speel. Mede daarom blijf ik het ook maar jammer vinden dat niemand het speelt... (en blijf ik ook in chats met mensen daarover praten XD)

    Ik hoop nog steeds dat ik ooit een mede-scorer zal krijgen, of tenminste nog iemand die de game speelt met wie ik dan écht erover kan praten. Dat zou echt geweldig zijn. :) Bansh is leuk, en mensen moeten zich dat eens realiseren!

    (Ik speelde trouwens Hard en niet Lunatic omdat dat in Bansh voor score niet uitmaakt, en omdat Hard survival makkelijker is kan ik daar meer resources in score steken, en dus makkelijker een hogere score halen.)
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 8 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn zo maa 06, 2016 10:59 pm

    Maribel Hearn schreef:1 CHAIN 1 CHAIN 1 CHAIN 1 CHAIN 1 CHAIN 1 CHAIN 1 CHAIN 1 CHAIN 1 CHAIN

    MAX CHAIN

    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 8 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn ma maa 14, 2016 3:03 am

    Yay!



    Dit is veel beter dan wat ik ooit zou hebben kunnen doen op m'n Xbox 360. Ik heb die release van Deathsmiles al lang, maar ik kon het nooit echt goed spelen gezien ik slecht speel met een controller, al vond ik het wel al een leuke game. En nu dankzij de Steam release kan ik er eindelijk echt van genieten; nu ik het met een toetsenbord kan spelen kan ik mijn bullet hell skill gebruiken! Ik heb hard gewerkt aan Mega Black Label en m'n score steeds flink verbeterd; nu heb ik als gevolg meer dan een miljard hoger dan wat ik op m'n X360 op z'n best had gescoord. XD

    Deathsmiles is een horizontale bullet hell, wat vreemd zal zijn voor mensen die Touhou gewend zijn. Het heeft een duidelijk halloween / gothic-thema. Het scoringsysteem van de game draait om de "powerup" techniek, die je kunt gebruiken elke keer wanneer je item counter 1000 bereikt; je shot wordt sterker, je wordt immuun voor hitboxes van enemies, en alles geeft heel veel punten. Je counter loopt terug tijdens dit, en de powerup stopt zodra de counter weer bij 0 is. Je wilt dus de optimale timings vinden voor het gebruik van poweruppen. Het is een interessant en heel leuk systeem; dit, en het design van de game en alles erop en eraan maakt Deathsmiles een van m'n favoriete bullet hell games die ik gespeeld heb. Ik geniet echt enorm van de PC release; had er 2 dagen later, 2 dagen nadat ik het meteen op de release gekocht had op Steam, ~20 uur in zitten. :') Te leuk. XD

    Meer informatie in de video description. En eigenlijk zou ik eens een thread moeten schrijven over deze game; er is er immers ook eentje voor Mushihime-sama. :P
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 8 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn vr apr 01, 2016 12:10 pm

    https://dl.dropboxusercontent.com/u/35166330/ADB/index.html Kijk eens bij de Touhou games!
    Geen bullet kan mij meer raken nu! :) M'n prestatie-webpage ziet er gaaf uit zo.

    Ik heb trouwens ook als eerste persoon ter wereld een GFW Normal No Freeze! Zó moeilijk, dat niemand het ooit gedaan heeft; zelfs chum, de GFW speler, kon het nooit voor elkaar krijgen! Nu zullen de GFW spelers mij wel als voorbeeld nemen. :D
    (Zie de link en klik op GFW)
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 8 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Snakke di apr 05, 2016 9:57 pm

    Ik ga Maribel zijn multi-post-streak even onderbreken: ik heb een DDC  hard 1CC!

    Op zich niet zo'n grote prestatie, aangezien DDC niet bekend staat als zo'n moeilijke game, maar ben er daarom niet minder trots op!
    De omstandigheden waarin ik het gehaald heb zijn ook wel vreemd: op mijn laptop, en niet zomaar op mijn laptop, ook nog eens met de laptop letterlijk op mijn lap! Het was ook een heel sloppy run, 2 keer dood op Kagerou, en een paar keer heel slecht gespeeld. Het hoogtepunt van mijn run was wel de laatste spellcard van Seija. Niet omdat ik zo goed gespeeld heb, maar eerder omdat ik door een muur van bullets ging. #HitboxesAreALie

    Hier is de replay van dit en van mijn vorige post: https://onedrive.live.com/redir?resid=A25A9FDAF2356DD7!736&authkey=!AAm9Kx3HSbZTORo&ithint=file%2czip

    (Threplays doet een beetje raar dus ja :( )

    Ik weet niet echt wat ik nu ga doen, ik vermoed met Lunatic IN beginnen aangezien ik niet echt zin heb om de rest van de games op Hard te doen. Anyways: Wish me luck!


    P.S. : Ik zal ook straks mijn vorige post updaten zodat de run ook daar beschikbaar is.


    zit dus mee in die bovenstaande file
    HecatiaLapislazuliaSama
    HecatiaLapislazuliaSama
    Urban Legend in Yuyucon


    Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Niet lukken om een speciale vermogen te bedenken

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 8 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van HecatiaLapislazuliaSama vr mei 13, 2016 8:08 pm

    Snakke I am right behind ya cuz I got the DDC Hard 1cc too

    En het is inderdaad een niet al te moeilijke game, maar dat betekent niet dat het makkelijk was. Na 14 keer afgegaan zijn bij Shinmyoumaru she finally has fallen before HLS.

    Ik wou dat ik de replay kon laten zien, maar YouTube werkt niet mee....

    Laten maar hebben over de hoogtepunt:
    1. Ik had hele goede resource collection(1 life op stage 1, 1 life op stage 2, 2-3 lives op stage 3 en 1 veloren en dat ging door dat ik aankwam op stage 6 met 4 lives)
    2. Ik had heel veel geluk bij stage 6, omdat ik wou geraakt worden zodat ik misschien een extend kreeg, maar ik dodge alles, deze laat ik nog wel een keertje zien in de dodge topic
    3. Mijn losses op Shinmyoumaru's survival spell was niet groot(1 death) dus dat scheelde ook al.

    Ik wou eigenlijk, en dit is geen grap, gaan voor IN Lunatic 1cc, maar Hard Mode is fun enough, misschien gaan we in het diepe en voor UFO Hard gaan
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 8 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn di mei 17, 2016 9:49 am

    Succes met UFO Hard als je dat gaat doen! Het voelt aan als een Lunatic, ik waarschuw je. :P

    Ik heb wat NB runs erbij!



    Koishi ben ik nu echter NMNB / perfect aan het proberen, en dat is al bijna gelukt (alles lukte behalve de tweede fase van Philosophy of a Hated Person). Ik probeer ook nog TD Extra NB en GFW Lunatic NB, en zal er ook nog wel weer wat doelen bijverzinnen. XD In elk geval zou TD Extra ook binnenkort moeten lukken. (niet NBNT trouwens, dus wel gewoon met een paar trances.)

    IN en SA Extra NB lukten allebei al op de tweede run, maar ik wilde van IN een betere NB doen om die dan te uploaden. M'n eerste NB was op 12 mei en die van SA op 13 mei, die ik wel meteen uploadde.
    HecatiaLapislazuliaSama
    HecatiaLapislazuliaSama
    Urban Legend in Yuyucon


    Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Niet lukken om een speciale vermogen te bedenken

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 8 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van HecatiaLapislazuliaSama di mei 17, 2016 9:55 pm

    Misschien een beetje offtopic, maar Maribel, probeer anders een no-shoot run ofzo, sommige attacks worden er een beetje leuker op
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 8 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn di mei 17, 2016 10:54 pm


    M'N EERSTE PERFECT EXTRA! KOISHI NMNB! :D :D Waarom dood gaan en bombs gebruiken als je ook alles kunt leren en het dan consequent goed doen? ;)
    Ik ben echt heel erg blij met deze run! En ook al heb ik niet op score gespeeld (geen coole grazes, scorebombs, etc.) is het ook gelijk m'n beste Touhou score, met afstand; ~75.2% van het wereldrecord, met 843,942,360, tegen het WR van 1,122,028,280. Puur survival geeft ook al een hoop score, gezien je een hele grote clearbonus krijgt met een NMNB, uiteraard.

    Zie de videobeschrijving voor meer. Zit trouwens ook een link naar de replay in, die heb ik ook gelijk op royalflare gezet. :P

    @Hecatia: pacifist run is op zich wel interessant, heb het alleen bijna nooit echt ergens geprobeerd. Misschien dat het er eens van komt!
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 8 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn za mei 28, 2016 4:32 pm



    Heb een No Bomb No Trance (NBNT) van TD Extra. :) Ik wilde eerst alleen NB, maar het ging zo goed dat ik besloot om door te gaan zodra ik die NB had gehaald. Een paar pogingen verder en ik had de NBNT.

    Ik ga waarschijnlijk nog perfect proberen, dat zou een tweede perfect Extra worden. No Miss No Bomb No Trance, NMNBNT of NNN. XD Al die afkortingen...
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 8 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn di mei 31, 2016 2:07 am


    En nu ook GFW Extra NB! Rip Marisa. :P Dit ging erg snel, ik begon vanmiddag en kwam al snel ver... en een tijdje later lukte de NB al. NMNB op deze stage zou alleen heel lastig zijn gezien de snelle bullets... en Open Universe. Open. Universe. XD

    Ik moet nu van de Windows Extra bosses Nue, Raiko en Hecatia nog NB.
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 8 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn za jun 18, 2016 2:51 am


    :D

    Van 46 miljard naar 60 miljard... om dat vervolgens nog te verbeteren naar 72 miljard, 83 miljard... en nu 114,994,208,403.
    Mrs. Estacion scoring is echt gestoord. XD Ik had 196,753 graze en 787,122 PIV aan het eind. Het moet toch niet gekker worden...

    De video heeft veel annotations om de game en mijn strategieën ervoor uit te leggen. Ik hoop dat andere mensen in de bullet hell community het mede hierdoor interessant vinden en het ook gaan spelen. Ik heb immers geen competitie in Estacion, en m'n score is dus ook een gratis WR en niet te vergelijken met iets anders... er zijn geen andere scorers behalve ik. Hopelijk komen die nog. :P

    Gesponsorde inhoud


    Het algemene prestatie-topic - Pagina 8 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 12:02 am