Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Een upgeloade Vid van me zit op Knowyourmeme.

    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Een upgeloade Vid van me zit op Knowyourmeme. Empty Een upgeloade Vid van me zit op Knowyourmeme.

    Bericht van Pshycho Maniac za sep 24, 2011 8:49 pm

    (Ik wist niet in wlek subforum dit thuishoorde, dus ik heb hem hier bij onzintopics gezet.)

    OMG.
    Ik was aan het kijken op Youtube naar mijn video's die ik heb geupload en ik zie opeens dat de PAD cannon die ik geupload heb ook op Knowyourmeme is.
    Link:

    http://knowyourmeme.com/memes/subcultures/touhou-project-%E6%9D%B1%E6%96%B9project

    Net na de helft van de Pagina onder Sakuya's breast Pads.
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Een upgeloade Vid van me zit op Knowyourmeme. Empty Re: Een upgeloade Vid van me zit op Knowyourmeme.

    Bericht van Michiresu zo sep 25, 2011 8:56 pm

    hehe best wel leuk xD
    het filmpje vind ik trouwens ook leuk (vooral wanneer sakuya lacht)
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Een upgeloade Vid van me zit op Knowyourmeme. Empty Re: Een upgeloade Vid van me zit op Knowyourmeme.

    Bericht van Hakurei Ninja ma sep 26, 2011 12:34 am

    Gefeliciteerd, Pshycho! :D En dat is inderdaad wel een grappige video. Yay voor het verspreiden van Nico Nico awesomeness over Youtube.

    Het is trouwens misschien een idee om een link naar de originele video op Nico Nico Douga in de beschrijving van je video te zetten. Ik vind het altijd wel netjes staan als mensen dat doen. :) Als je de link niet kan vinden kan ik ook even zoeken als je wilt.

    Pshycho Maniac schreef:(Ik wist niet in wlek subforum dit thuishoorde, dus ik heb hem hier bij onzintopics gezet.)
    Hmm... volgens mij past hij het beste in Nirvana, omdat het over een video gaat. Ik verplaats hem wel even daarheen. ^^

    == MOD POWERS ACTIVATE ==
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Een upgeloade Vid van me zit op Knowyourmeme. Empty Re: Een upgeloade Vid van me zit op Knowyourmeme.

    Bericht van Pshycho Maniac ma sep 26, 2011 1:00 pm

    Ik was al verbaasd dat die vid opeens 5000 views had.

    En kan jij de originele vid voor me opzoeken dan?
    Ik heb geen idee hoe die site werkt, en google werkt ook al niet mee :/

    Ik heb deze link maar ik weet niet of het de goede is: http://www.nicovideo.jp/watch/sm13974215
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Een upgeloade Vid van me zit op Knowyourmeme. Empty Re: Een upgeloade Vid van me zit op Knowyourmeme.

    Bericht van Hakurei Ninja ma sep 26, 2011 5:19 pm

    Oh, ik dacht dat je hem zelf van Nico Nico Douga geript had. ^^; En nu zie ik dat hij niet eens op die site staat, dus vergeet maar wat ik had gezegd... ・3・

    Trouwens weet ik niet wie met de vertaling PAD cannon kwam, maar zo te zien is de Japanse titel [東方] さくやキャニオン ~[PAD]~, waar staat [Touhou] Sakuya canyon ~[PAD]~
    [/wijsneus]
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Een upgeloade Vid van me zit op Knowyourmeme. Empty Re: Een upgeloade Vid van me zit op Knowyourmeme.

    Bericht van Pshycho Maniac di sep 27, 2011 9:07 am

    AAAH!

    Stomme google.
    Er is een manga waar Sakuya's pads wegschieten als een kanon.
    En ik kan het niet vinden.

    Man.

    EDIT:
    Het helpt ook niet dat het internet Danbooru blokkeert.
    Ik zoek thuis wel.
    Koishi~
    Koishi~
    Forumyōkai


    Leeftijd : 26

    Een upgeloade Vid van me zit op Knowyourmeme. Empty Re: Een upgeloade Vid van me zit op Knowyourmeme.

    Bericht van Koishi~ di sep 27, 2011 3:38 pm

    En opeens voor een vage reden word ik na het lezen van dit topic vergeleken met Sakuya door Flandre.

    LOGICA? ._.''
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Een upgeloade Vid van me zit op Knowyourmeme. Empty Re: Een upgeloade Vid van me zit op Knowyourmeme.

    Bericht van Pshycho Maniac di sep 27, 2011 11:12 pm

    Wat?

    Gesponsorde inhoud


    Een upgeloade Vid van me zit op Knowyourmeme. Empty Re: Een upgeloade Vid van me zit op Knowyourmeme.

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 9:36 pm