Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    Black Desert MMORPG

    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Black Desert MMORPG Empty Black Desert MMORPG

    Bericht van TH-chen ma apr 14, 2014 9:30 am

    De tijd van Verlichting is aangekomen! De genre van MMORPG krijgt een nieuwe begin met het Koreaanse spel

    Black Desert

    De laatste tijd krijg ik steeds meer van dit te zien overal op het internet en in mijn ogen verdient het best wel de aandacht wegens een aantal elementen.
    In mijn ogen is dit de Final Fantasy MMORPG die het zou moeten zijn geweest. (FF XIV online)

    Vooraf wil ik zeggen dat het spel momenteel alleen nog maar in Korea gespeeld kan worden in Closed Beta en dan Japan en Rusland er interesse voor hebben getoond. Helaas nog niks over EU. (Please i wanna play).

    Character Creation
    Iedere MMORPG heeft altijd een aantal personages die je altijd hebt. De gezichten lijken hetzelfde, kleding, etc etc.
    Maar in Black Desert is het gwn niet normaal hoeveel tijd je kan besteden aan het maken van 1 character.

    Wil jij een personage met grote ogen, verschillende oogkleuren en 1 met een ster erin, een tatoe ergens op je lichaam, kleine neus, spitsere elven oren, Krullend haar. Ik weet begot niet waar ik moet beginnen. Ik laat je ogen wel spreken.

    Black Desert:

    Combat (First Looks)

    Ik weet niet hoe het gaat spelen maar ik ben helemaal hyped over een van de klassen in de volgende video. Ik weet niet hoe het heet maar ik heb het de Schadow danser genoemnd voor nu :P

    Fighting (First Looks):

    Ik kan echt 3 uur spelen en nog steeds niet in game zitten door de Customizing xD

    Wat denken jullie?

    Would you play or not? En welke van de (voor nu nog) 4 zou jij kiezen?
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Black Desert MMORPG Empty Re: Black Desert MMORPG

    Bericht van Princess Sylvysprit ma apr 14, 2014 4:49 pm

    Het ziet er allemaal geweldig uit, nee echt, wow, de combat ziet er ook gewoon goed uit, niet al te clunky voor zover ik kan zien

    Het enige nadeel dat nogal groot bij mij licht is de saaie level design, je kan echt veele malen creatiever zijn met een fantasy setting, gras met bergjes? Dat vind ik gewoon saai, het moet ook steden en andere plekken hebben, anders voelt het voor mij veel te eentoning
    Ik hoop ook op wat meer variatie in de combat, hakken hakken hakken is niet echt mijn ding, beter nemen ze een voorbeeld aan Guild Wars 2 en Tera

    Maar nog steeds, ik ben wel hyped voor deze game!
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Black Desert MMORPG Empty Re: Black Desert MMORPG

    Bericht van Deviljho ma apr 14, 2014 5:48 pm

    eeveesprit schreef:Het ziet er allemaal geweldig uit, nee echt, wow, de combat ziet er ook gewoon goed uit, niet al te clunky voor zover ik kan zien
    Het enige nadeel dat nogal groot bij mij licht is de saaie level design, je kan echt veele malen creatiever zijn met een fantasy setting, gras met bergjes?

    Het gaat niet echt uitmaken als mensen HUN EIGEN HUIZEN KUNNEN BOUWEN WAAR ZE MAAR WILLEN.

    Spoiler:

    Niet te vergeten dat we nog maar weinig hebben gezien. En de steden zijn nog best mooi! Alleen wat oud in stijl.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Black Desert MMORPG Empty Re: Black Desert MMORPG

    Bericht van kyr2005 ma apr 14, 2014 8:57 pm

    TH-chen schreef: Iedere MMORPG heeft altijd een aantal personages die je altijd hebt. De gezichten lijken hetzelfde, kleding, etc etc.
    Maar in Black Desert is het gwn niet normaal hoeveel tijd je kan besteden aan het maken van 1 character.

    Ik ben het hier niet mee eens, er zijn meerdere mmorpg's waar je een uitgebreide character customization hebt, en ik weet niet of Black Desert f2p moet worden, maar meestal zijn heel veel dingen in de character customization gelocked tenzij je er voor betaald. (Ja ik weet dat je waarschijnlijk niet letterlijke iedere mmorpg bedoelt maar toch.)

    De combat ziet er redelijk saai uit. Ik hou wel van meer actie volle combat maar dit lijkt me weer zoals tera of vindictus te worden, wat uiteindelijk redelijk saai bleek te zijn imho. De vijanden lijken weer niet veel te doen etc. van wat ik in het filmpje zag, Misschien dat dit anders is met "bosses" of wat dan ook, maar als het weer het typische quest systeem heeft van "vemoord 5 van deze dudes en dan krijg je een reward" dat zich steeds herhaald zou het mij snel gaan vervelen denk ik.

    Beta is beta though, dus wie weet maken ze er wel iets moois van, al lijkt het gewoon alsof ze gewoon zoiets als tera willen maken op het eersten zicht.
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Black Desert MMORPG Empty Re: Black Desert MMORPG

    Bericht van Meira ma apr 28, 2014 5:54 pm

    Het ziet er geweldig uit maar ik hoop op dat er wel wat uitdaging in zit en geen derpende AI die wacht tot ze worden afgeslacht, ik hoop ook op een bijzonder level design en niet alleen maar groepjes enemy's die staan te wachten om neer geburst te worden. Maar wat afwisseling in de omgeving, wat level gimmicks, veel verschillende soorten vijanden, uitdagende bosses.

    En laat ze de speler a.u.b. dit niet doen: pots spammen, oh wat heb ik daar een hekel aan! Als je een keer word geraakt dat je meteen aan het infuus moet of wanneer je 3 skills gebruikt en MP pots moet spammen omdat je geen MP meer hebt en je skills zijn de enige manier om een goede dps te hebben.

    en dat ze een manier hebben zodat spelers meer samen spelen want in je eentje hakken word op een gegeven moment oersaai. Een soort que systeem

    Character customize heeft me nooit echt veel geboeid maar ik zou het wel willen spelen als er nou ja... de dingen erboven inzitten en als er uitdaging in zit.

    Gesponsorde inhoud


    Black Desert MMORPG Empty Re: Black Desert MMORPG

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr apr 26, 2024 12:27 pm