Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    ZUN's muziek-cd's, starring Maribel en Renko (work in progress)

    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    ZUN's muziek-cd's, starring Maribel en Renko (work in progress) Empty ZUN's muziek-cd's, starring Maribel en Renko (work in progress)

    Bericht van Reym vr jan 31, 2014 2:29 pm

    ZUN maakt naast de Touhou spellen ook cd's met Touhoumuziek, maar dat weten jullie waarschijnlijk wel. De games zijn veel bekender dan de cd's.

    Lijstje van alle ZUN cd's:

    Hier volgt een korte beschrijving van het verhaal dat bij de cd's hoort.
    Dolls in Pseudo Paradise
    Een groep mannen belandt in Gensokyo. Iemand heeft het op hun levens voorzien.

    Ghostly Field Club
    Maribel en Renko hebben een club waarmee ze 'boundaries' onderzoeken. Ze gaan naar een 'Ghostly Field' en bezoeken de Netherworld.

    Changeability of Strange Dream
    Maribel en Renko praten over de vreemde dromen van Maribel.

    Retrospective 53 minutes
    Volg Maribel en Renko tijdens hun reis met de Hiroshige shinkansen naar Tokyo.

    Magical Astronomy
    Unknown Flower, Mesmerizing Journey
    Trojan Green Asteroid
    Neo-traditionalism of Japan




    (ik schrijf later er wel meer bij)

    Hebben jullie de CD's al geluisterd? Wat is jullie favoriete CD, en welke track?


    Laatst aangepast door Reym op vr jan 31, 2014 8:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    ZUN's muziek-cd's, starring Maribel en Renko (work in progress) Empty Re: ZUN's muziek-cd's, starring Maribel en Renko (work in progress)

    Bericht van Maribel Hearn vr jan 31, 2014 3:05 pm

    Ik zou alle verhalen over Maribel graag willen lezen. Ik moet het eigenlijk ook doen, aangezien ik een enorme Maribel-fan ben ze is zelfs m'n waifu, maar ik heb alleen nog Ghostly Field Club en Changeability of Strange Dream gelezen. Ik vond ze allebei wel leuk :3
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    ZUN's muziek-cd's, starring Maribel en Renko (work in progress) Empty Re: ZUN's muziek-cd's, starring Maribel en Renko (work in progress)

    Bericht van Meira vr jan 31, 2014 6:22 pm

    Dolls in Pseudo Paradise
    Ghostly Field Club
    Changeability of Strange Dream

    Deze 3 heb ik geluisterd, ik ben van plan ze allemaal te luisteren, ik vind Dolls in Pseudo Paradise erg goede tracks hebben, vooral die van Strange Disoriëntal Discourse(?) van HrtP.  :D 
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    ZUN's muziek-cd's, starring Maribel en Renko (work in progress) Empty Re: ZUN's muziek-cd's, starring Maribel en Renko (work in progress)

    Bericht van Bakuhatsu zo feb 02, 2014 12:53 pm

    Ghostly field club, Changeability of Strange Dream, Magical Astronomy en Trojan Green Asteroid zijn mijn favorieten! Ik houd van ZUN's off game muziek, ik vind ze beter dan de in game muziek als ik eerlijk ben.~
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    ZUN's muziek-cd's, starring Maribel en Renko (work in progress) Empty Re: ZUN's muziek-cd's, starring Maribel en Renko (work in progress)

    Bericht van Reym zo feb 02, 2014 5:21 pm

    Ik heb alle cd's geluisterd, maar ik heb nog niet alle verhalen gelezen. Van sommige cd's ben ik weer even vergeten waar het verhaal over ging.

    Ik vind de cd's met Maribel en Renko zo interessant omdat je iets te weten komt over het leven buiten Gensokyo. Het zijn twee 'gewone' schoolmeisjes die avonturen beleven, dus het staat wat dichterbij dan de meeste Touhou-personages.

    Gesponsorde inhoud


    ZUN's muziek-cd's, starring Maribel en Renko (work in progress) Empty Re: ZUN's muziek-cd's, starring Maribel en Renko (work in progress)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 7:03 am