Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

    NINTENDOOM 3.0, 22 februari in Genk

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    NINTENDOOM 3.0, 22 februari in Genk Empty NINTENDOOM 3.0, 22 februari in Genk

    Bericht van Nekotaku ma jan 20, 2014 10:50 am

    Na EINDBAAS in Nederland heeft België ook eindelijk een groot chiptune event. Nou ja, "eindelijk", het is ondertussen de derde editie, maar jammer genoeg heb ik de vorige twee gemist. Van de eerste had ik geen weet, en naar de tweede ging ik niet omdat ik niemand vond om mee te gaan. Ondertussen zou me dat niet meer tegenhouden, want als ik één ding heb geleerd is dat het prima mogelijk is om ter plekke party maatjes te maken. Maar natuurlijk zou ik het nog veel leuker vinden om met bekenden van hier op stap te gaan.

    Hier is de eventpagina: https://www.facebook.com/events/402313076538455
    De line-up ziet er heel mooi uit. Shirobon is een bekende naam in de chiptune scene en al een hele tijd actief. Chipzel kennen sommigen misschien van de muziek uit het spel Super Hexagon. En Men of Mega zijn een Nederlandse chiptune act die je al aan het werk kon horen op EINDBAAS en als gasten bij Deshima Sounds op Anime 2013.

    Het is echter meer dan muziek alleen. Er is een game corner om spellen te spelen, een shop corner vanaf 14u en er komen ook workshops waar men je leert hoe je zelf muziek maakt met een GameBoy (vermoedelijk met LSDJ). Deze zijn snel volgeboekt, dus je moet er op tijd bij zijn.
    Het is dus als het ware een soort van mini-con voor retro game liefhebbers.

    Jammer genoeg is het niet bij de deur (ook niet voor mij). Het is te doen in Genk, nabij Hasselt, in Limburg (Belgisch Limburg, niet Nederlands). Mocht iemand interesse hebben om te komen, dan kan ik misschien wel wat regelen inzake je ergens oppikken bij een station. Ik wil er wel vanaf het begin bij zijn om niets te missen. M'n appartement staat ook open voor overnachtingen. Ontbijt inclusief k;P

      Het is nu vr apr 26, 2024 12:50 pm