Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
Pshycho Maniac
Urameshiya
6 plaatsers

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! - Pagina 2 Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Urameshiya wo sep 21, 2011 2:25 pm

    Korte post om even te laten weten dat ik in Japan aangekomen ben (gisteren al). Helaas gaat het een paar weken duren voor ik een eigen internetverbinding heb, en de beschikbaarheid van wifi in de buurt is... teleurstellend klein. Ik hoop zo snel mogelijk weer regelmatig online te kunnen zijn, maar het gaat dus even duren! Sorry allemaal!
    Koishi~
    Koishi~
    Forumyōkai


    Leeftijd : 26

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! - Pagina 2 Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Koishi~ wo sep 21, 2011 4:35 pm

    Helepolis schreef:
    Urameshiya schreef:Aankondiging:
    Daarnaast zal Helepolis tot het TvH-team toetreden als ambassadeur voor ons forum. Hij heeft de nodige contacten en ervaring in de westerse Touhou-fan-community, en ook hij zal er hopelijk aan kunnen bijdragen dat ons forum door blijft stomen in de goede richting en uiteindelijk het heelal zal veroveren.
    Goed, waar zullen we beginnen. De zon blokkeren? Voor eeuwig de nacht brengen? Eh, wacht even. Het helaal zei je hè? Daar moet ik even over nadenken.


    Vraag aan Ex-Rumia of ze meewilt doen.
    Of vraag aan Remilia of ze een beetje mist voor je over heeft.

    Wacht, Heelal he? Daar kan Eirinn vast wel bij helpen. =w=
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! - Pagina 2 Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Pshycho Maniac wo sep 21, 2011 5:46 pm

    Hoe is het daar?
    Zijn de mensen aardig?

    En ik hoorde iets over een orkaan of zo.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! - Pagina 2 Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Urameshiya za sep 24, 2011 12:55 am

    Pshycho Maniac schreef:Hoe is het daar?
    Zijn de mensen aardig?

    En ik hoorde iets over een orkaan of zo.
    Het is hier prima, en de mensen zijn hartstikke vriendelijk. Ze zien hier duidelijk niet zo heel veel buitenlanders in dit seizoen, en zeker geen westerlingen, dus de meeste mensen hier spreken me (bij gebrek aan Engels) op dezelfde manier in het Japans aan als ze bij andere Japanners zouden doen. En dat bevalt me eigenlijk prima. Een orkaan is een beetje overdreven, maar er zijn wel een paar tyfoons langs geweest. Waar ik zit was er geen schade, maar een paar dagen geleden waaide het wel vreselijk hard.

    Dan nu weer even on-topic: het gaat nog steeds even duren voor ik een eigen internetverbinding heb, maar vanaf volgende week kan ik hopelijk wel het wifi-netwerk van de universiteit hier gebruiken. Alle PMs die ik niet behoorlijk heb kunnen beantwoorden en alle dingen waarvan ik zei dat ik ze later zou doen, kan ik dan dus hopelijk weer gewoon doen.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! - Pagina 2 Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Pshycho Maniac za sep 24, 2011 6:23 pm

    Urameshiya schreef:
    Pshycho Maniac schreef:Hoe is het daar?
    Zijn de mensen aardig?

    En ik hoorde iets over een orkaan of zo.
    Het is hier prima, en de mensen zijn hartstikke vriendelijk. Ze zien hier duidelijk niet zo heel veel buitenlanders in dit seizoen, en zeker geen westerlingen, dus de meeste mensen hier spreken me (bij gebrek aan Engels) op dezelfde manier in het Japans aan als ze bij andere Japanners zouden doen. En dat bevalt me eigenlijk prima. Een orkaan is een beetje overdreven, maar er zijn wel een paar tyfoons langs geweest. Waar ik zit was er geen schade, maar een paar dagen geleden waaide het wel vreselijk hard.

    Dan nu weer even on-topic: het gaat nog steeds even duren voor ik een eigen internetverbinding heb, maar vanaf volgende week kan ik hopelijk wel het wifi-netwerk van de universiteit hier gebruiken. Alle PMs die ik niet behoorlijk heb kunnen beantwoorden en alle dingen waarvan ik zei dat ik ze later zou doen, kan ik dan dus hopelijk weer gewoon doen.
    Das mooi.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! - Pagina 2 Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Hakurei Ninja ma sep 26, 2011 1:34 am

    Urameshiya schreef:Woonplaats: Nagasaki, Japan
    Jah, wrijf het maar in. ・3・
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! - Pagina 2 Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Urameshiya wo sep 28, 2011 5:28 am

    Okee, met dat wifi wil het niet echt lukken, dus het kan nog even duren voor ik regelmatig online ben.

    Overigens, ik mis op het moment m`n eigen internetverbinding meer dan wat dan ook. Is dat erg? XD
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! - Pagina 2 Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Pshycho Maniac wo sep 28, 2011 6:29 am

    Nah.
    Je bent gewooon een beetje verslaafd.

    Gesponsorde inhoud


    Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking! - Pagina 2 Empty Re: Korte afwezigheid beheerder & roep om versterking!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 6:10 am