C.
+12
MR.Kriesebo
Princess Sylvysprit
RemiliaxScarlet
Reym
Chrono
Deviljho
T
Urameshiya
Zigzagwolf
Scarlet
Quwanti
draakedan
16 plaatsers
wiskunde opdracht
TheEternalMokou- Vaste forumganger (Lunatic Mode)
- Leeftijd : 24
Speciale vermogens : Professioneel lurker
- Bericht nummer 17
Re: wiskunde opdracht
- Spoiler:
- Oh god, de gulden snede. Trauma's. Ik had dat onderwerp ooit in de brugklas, en ik weet dat ik er echt helemaal niks van snapte en daarna van papier een stad moest maken bestaande uit doosjes die je zelf moest vouwen met de gulden snede. Ik had uiteindelijk een 5 ofzo. Sterkte meid, ik hoop dat jij er meer van snapt dan ik toen.
Ik wil het niet, maar ik ga toch voor C.
Φ... Φ.... ;_;
draakedan- Vaste forumganger (Hard Mode)
- Leeftijd : 23
Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...
- Bericht nummer 18
ik heb het gelukkig in de tweede, ik snap het best goed (nu maar alles goed maken voor een 8 of hoger)TheEternalMokou schreef:Oh god, de gulden snede. Trauma's. Ik had dat onderwerp ooit in de brugklas, en ik weet dat ik er echt helemaal niks van snapte en daarna van papier een stad moest maken bestaande uit doosjes die je zelf moest vouwen met de gulden snede. Ik had uiteindelijk een 5 ofzo. Sterkte meid, ik hoop dat jij er meer van snapt dan ik toen.
Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...
- Bericht nummer 19
ik heb nu genoeg mensen om verder te gaan met de opdracht (ik heb het ook aan wat mensen uit m'n klas gevraagd) dus bedankt idereen!!
RemiliaxScarlet- Vaste forumganger (Lunatic Mode)
- Leeftijd : 24
Speciale vermogens : Thwomps.
- Bericht nummer 20
Haha, ik heb ook getal en ruimte als wiskundeboek. Deze opdracht (waarschijnlijk) nooit gehad overigens.draakedan schreef:ja, het boek heet getal en ruimte en jouw gok is ook goed, deze opdracht is eigenlijk op mijn school een plusopdracht voor VWO leerlingen die gemideld een 7,5 of hoger staan en daar hoor ik bijMR.Kriesebo schreef:Zeg, heet je boek toevallig "Getal en Ruimte"?
- Bericht nummer 21
deze opgave staat in een oudere versie voor 3 VWO (als de docent het goed zei) en het is een extra opgave dus de kans is groot dat je het niet hebt gedaanRemiliaxScarlet schreef:Haha, ik heb ook getal en ruimte als wiskundeboek. Deze opdracht (waarschijnlijk) nooit gehad overigens.draakedan schreef:ja, het boek heet getal en ruimte en jouw gok is ook goed, deze opdracht is eigenlijk op mijn school een plusopdracht voor VWO leerlingen die gemideld een 7,5 of hoger staan en daar hoor ik bijMR.Kriesebo schreef:Zeg, heet je boek toevallig "Getal en Ruimte"?
komodostache- Vaste forumganger (Lunatic Mode)
Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles
- Bericht nummer 22
D
Scarlet- The Scarlet Devil
- Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen
- Bericht nummer 23
Grappig dat je dat zegt kari... IK KRIJG DIT NOG O_____________OTheEternalMokou schreef:
- Spoiler:
Oh god, de gulden snede. Trauma's. Ik had dat onderwerp ooit in de brugklas, en ik weet dat ik er echt helemaal niks van snapte en daarna van papier een stad moest maken bestaande uit doosjes die je zelf moest vouwen met de gulden snede. Ik had uiteindelijk een 5 ofzo. Sterkte meid, ik hoop dat jij er meer van snapt dan ik toen.
Ik wil het niet, maar ik ga toch voor C.
Φ... Φ.... ;_;
En raad eens...ik zit op een mbo opleiding voor grafische techniek.
Dik huilen want die man die me schilderen geeft heeft het er nu al over en hoe leuk hij het wel niet vind.
Dus dikke kans dat ik hem 3x kom tedoen ofzo.
(weet nog niet wat is is...maar ik vrees het nu al T^T)
Reym- Kind aan huis in huize Tsukumo
- Leeftijd : 27
Speciale vermogens : Fabuleus poseren
- Bericht nummer 24
Wat zijn de resultaten? Ik ben benieuwd.
-Yuki-- Vaste forumganger (Easy Mode)
- Leeftijd : 32
Speciale vermogens : Science!
- Bericht nummer 25
A. Die is het grootst.
Ik vond dit een nogal vage opdracht gerelateerd aan wiskunde, totdat ik zag dat het misschien om
Ik vond dit een nogal vage opdracht gerelateerd aan wiskunde, totdat ik zag dat het misschien om
- Spoiler:
- de gulden snede
|
|